4arm Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Gå inn i kontaktlisten Ta frem "Ole Hansen" Trykk der det står "1 linked contact" (eller hva det nå står i den norske versjonen) Velg "Ole Super-Hansen" Voila... Ja, det er dette jeg gjør... men da blir visningsnavnet i kontaktlisten min "Ole Super-Hansen". Trykker man bort "Super-Hansen" i "2 koblede kontakter", så står man plutselig med 2 oppføringer i listen over kontakter; både "Ole Hansen" (på tlf) og "Ole Super-Hansen" (f). Det jeg ønsker er så enkelt som å koble samme person på telefonen og FB, men å bruke telefonkontaktens visningsnavn i kontaktlisten (ikke kontaktens FB-navn) samt velge selv hvilket bilde kontakten skal ha i kontaktlisten (ikke måtte bruke kontaktens FB-bilde). Men, kanskje er ikke dette mulig med Samsung? Er det forresten noen som vet hvordan man kan installere Swype på norsk? Det ligger ikke forhåndsinstallert... Prøvde meg litt på engelsk i går, og virket som en genial måte å skrive meldinger på... Ta opp den kontakten som er linket sammen. Trykk meny knappen og velg "Mark as default" Der kan du velge hvilken av de linkede kontaktene som skal være default. (Eller trykk og hold på kontakten i kontaktlista) Endret 2. juli 2010 av 4arm Lenke til kommentar
skvallerkaal Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Hmm, på Galaxy-S har jeg nå ca 1.7gb ledig i internal storage, på HTC Desire hadde jeg vel rundt 100mb når telefonen var ny. Fylte opp Desiren første dag med apps, og fikk melding om at det var lite plass. Takk til Samsung, som forstod viktigheten av mere lagring til apps. Går ikke tom på Galaxy`n på en stund, hvertfall ikke før Froyo kommer og man kan installere apps på SD kortet Eneste negative jeg har å si om tlf/softwaren hittill er at den ikke synket bildene til mine kontakter fra outlook, det gjorde Desiren. Noen som vet om en måte å gjøre dette på, da jeg ikke orker å gjøre det manuelt. Endret 2. juli 2010 av seaweed Lenke til kommentar
Yuppe Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hei igjen. Noen som har funnet en bra Spamm telefon nr sms app ? (type Advanced Call Manager) Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Noen som vet hvilke innstillinger jeg kan bruke for internett og MMS? Min leverandør,Ventelo, har ikke lagt ut innstillinger for denne ennå..... Sliter med det samme Lenke til kommentar
4arm Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Noen som vet hvilke innstillinger jeg kan bruke for internett og MMS? Min leverandør,Ventelo, har ikke lagt ut innstillinger for denne ennå..... Sliter med det samme Ventelo innstillinger: Internett: Navn: ventelo internett APN-Navn: internet.ventelo.no Mellomtjener: ikke satt Port: 9201 Brukernavn: ikke satt Passord: ikke satt Tjener: ikke satt MMSC: ikke satt MMS-mellomtjener: ikke satt MMS-port: ikke satt MCC: 242 MNC: 01 APN-type: default MMS: Navn: ventelo mms APN-navn: mms.ventelo.no Mellomtjener: ikke satt Port: ikke satt Brukernavn: ventelo Passord: 1111 Tjener: ikke satt MMSC: http://mmsc/ MMS-mellomtjener: 10.10.10.11 MMS-port: 8080 MCC: 242 MNC: 01 APN-type: mms Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 går de innstillingene med ludo mobil også? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Noen som kan si om I9000 er verdt 2000 kr mer enn Desire? Netcom har jo tilbudt på Desire til 2500 kr ink månedsavgiftene i et år, mens I9000 koster 4600 kr, så er forskjellene verdt det? Skal ha til Runkeeper,video,musikk,epost,sms osv... Lenke til kommentar
kml Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Litt unødvendig at man også på korte sms'er må klikke på snakkeboblen for at de skal merkes som lest, selv om hele teksten kan leses i boblen på samtalesiden. Eller er det en løsning på det? Lenke til kommentar
skvallerkaal Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Noen som kan si om I9000 er verdt 2000 kr mer enn Desire? Netcom har jo tilbudt på Desire til 2500 kr ink månedsavgiftene i et år, mens I9000 koster 4600 kr, så er forskjellene verdt det? Skal ha til Runkeeper,video,musikk,epost,sms osv... Tja, jeg syntes faktisk det, selv om for min del, så kostet den "bare" 1000kr mer. Bare det faktum at du kun har rundt 100mb til å innstallere apps på HTC`n er jo helt horribelt. (Frem til Froyo) Litt unødvendig at man også på korte sms'er må klikke på snakkeboblen for at de skal merkes som lest, selv om hele teksten kan leses i boblen på samtalesiden. Eller er det en løsning på det? Prøvd chompsms? Den får skryt som alternativ sms klient. Vet ikke om den fikser dette, men er en gratis versjon på marked du kan teste. Endret 2. juli 2010 av seaweed Lenke til kommentar
abil Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Noen som kan si om I9000 er verdt 2000 kr mer enn Desire? Netcom har jo tilbudt på Desire til 2500 kr ink månedsavgiftene i et år, mens I9000 koster 4600 kr, så er forskjellene verdt det? Skal ha til Runkeeper,video,musikk,epost,sms osv... Har hatt desier og har nå I9000.Syntes vel telefonene er ganske like men når det kommer til video og musikk ligger samsung laaangt forran syntes nå jeg,men om det er verdt 2000kr må du selv avgjøre.Men fy f... for en skjerm på I9000. Jeg liker og prøve alt av telfoner og selger min I9000 med 16gb ekstra minnekort og helt strøken,brukt i 3 dager for 4600 om du er interesert:) Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 jeg får min galaxy s i dag,jeg har one call abb.jeg har sett på siden deres og galaxy s står ikke der.noen som vet hvor jeg får tak i mms innstillinger til telefonen min hos one call? Lenke til kommentar
kml Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 jeg får min galaxy s i dag,jeg har one call abb.jeg har sett på siden deres og galaxy s står ikke der.noen som vet hvor jeg får tak i mms innstillinger til telefonen min hos one call? Jeg har også onecall, og har ikke gjort noe annet enn å tillate data roaming over mobilnettverk. Kan dette gå automatisk? Sendte nå en mms til kona for å teste. Fikk sendt uten feilmelding, ihvertfall... Lenke til kommentar
b-bert Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Ta opp den kontakten som er linket sammen. Trykk meny knappen og velg "Mark as default" Der kan du velge hvilken av de linkede kontaktene som skal være default. (Eller trykk og hold på kontakten i kontaktlista) Tusen takk Det var dette jeg lette etter Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Noen widget for å slå av/på edge/3g? I den som lihher inne er det bare gps, wifi, lys, bluetooth og sync Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) endelig har amobil lagt ut testen av mobilen skal leses nå! den testen var ikke så mye å lese uansett men det var jo som forvneta, siden iphone4 nettop har kommet.... Endret 2. juli 2010 av LittleBigPlanet Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Ser at den fikk minus for kameraet? Har ikke det fått bare skryt i andre tester? Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) har fått telefonen.er veldig godt fornøy så langt.er swype kommet på norsk?. Endret 2. juli 2010 av KILMAS Lenke til kommentar
kyrrer Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Noen som vet hvor CODE-fila og MODEM-fila skal plasseres i Odin når man skal flashe? Lenke til kommentar
skvallerkaal Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Noen widget for å slå av/på edge/3g? I den som lihher inne er det bare gps, wifi, lys, bluetooth og sync Ja, sjekk marked. Søk etter 3g og/eller apn. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Noen som vet hvor CODE-fila og MODEM-fila skal plasseres i Odin når man skal flashe? Last ned denne filen og les, veldig enkelt. har fått telefonen.er veldig godt fornøy så langt.er swype kommet på norsk?. Skal komme i løpet av sommeren, Swype på norsk er ferdig laget, da jeg har det på min telefon, men jeg har flashet til ny firmware. Jeg tipper at det ikke er lenge til en update av swype kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå