Svein Arild Søyland Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Har ikke noe beskyttelse eller no jeg, hatt telefonen i et par mnd nå, ikke en skramme. :] Nei, gidder ikke å gjøre telefonen fet og stygg.. Så tøff var jeg også i 3 dager. Så fikk jeg ett rusk eller noe annet usynlig i lomma å skjermen hadde 2 skraper. Så noe på skjermen er å anbefale. Blir verken fet eller stygg av det. :-D Seks måneder nå uten skjermbeskyttelse. Jeg setter min lit til Corning og Gorilla Glass Har fremdeles ikke en eneste ripe, men er jo påpasselig Har og hatt min ca like lenge, uten noen beskyttelse annet enn en Bugatti lærtaske. Har ikke en eneste ripe i den, Gorillaglasset er rimelig resistent mot riper. Men - hva mener du med Corning? Endret 30. desember 2010 av Rottweilerhannen Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Corning Supplies Samsung Electronics with Gorilla™ Glass for Touch Screen Mobile Phones Endret 30. desember 2010 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
TheHTC Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Når kommer voodoo projects ut med voodoo for Gingerbread? Eg antar etter at gingerbread er ute for galaxy s.... Og når kommer gingerbread ut for galaxy s? Fordi eg har lyst å lagfixe mobilen men tenker at viss 2.3 blir så "smooth" som de sier trenger eg vell ikke lagifx? Endret 30. desember 2010 av TheHTC Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Corning Supplies Samsung Electronics with Gorilla™ Glass for Touch Screen Mobile Phones Takker! Lenke til kommentar
Trixz Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Når kommer voodoo projects ut med voodoo for Gingerbread? Eg antar etter at gingerbread er ute for galaxy s.... Og når kommer gingerbread ut for galaxy s? Fordi eg har lyst å lagfixe mobilen men tenker at viss 2.3 blir så "smooth" som de sier trenger eg vell ikke lagifx? Du kan lese om Gingerbread release HER Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Eg har hatt eit problem har eg merka no. Har lasta ned 3G Watchdog, og fann ut at telefonen bruker utrulig mykje mobildata i bakgrunnen uten at eg veit om det. Eg prøvde å installere Droidwall, men det virka ikkje... Nokon som har opplevd noko liknande? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Det er vel fordi den til stadig pinger for e-post, twitter, app-oppdateringer og slikt vil jeg tro? Jeg har ikke sjekket selv hvor mye mobildata som brukes, men siden jeg mistenkte at det lastes en del opp og ned uten at jeg vet om det i kombinasjon med at jeg ikke har noen dataplan valgte jeg å laste ned "DataSwitcher" som gir samme funksjonalitet som "slå av 3G"-valget man kan velge ved å holde nede av/på knappen, bortsett fra at det går litt raskere siden jeg har den som en snarvei på home/hvile-skjermen. Får ihvertfall connection error når jeg starter apps som krever nett, så jeg går ut ifra at all bakgrunnsnedlasting blir stoppet med mobil data avslått også. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Hvis noen andre her ikke er så glad i ringe programmet til samsung. jeg har slitt med at den ikke finner navn med ø. og noe rot når noen har likt hjemmenummer. Lastet ned dialer one i dag, ser ganske så ok ut og har t9 med ø. :-D minnet om htc sin ringer.. noe av det jeg har savnet mest fra desire'en. Endret 31. desember 2010 av MoLvII Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Hører diverse prat om Dialeren, men det er det mange som prater om med HTC-telefoner også.. Men jeg har ikke merka noen problemer med dialeren egentlig. Finner dem jeg ønsker å finne og kan ringes med Veit vel ikke hva jeg savner. Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hvis noen andre her ikke er så glad i ringe programmet til samsung. jeg har slitt med at den ikke finner navn med ø. og noe rot når noen har likt hjemmenummer. Lastet ned dialer one i dag, ser ganske så ok ut og har t9 med ø. :-D minnet om htc sin ringer.. noe av det jeg har savnet mest fra desire'en. Jeg har også byttet til Dialer One, men pga loggen som var full av sms'er i tillegg til samtaler. Synes nok ikke Dialer One fungerer 100%, men er bedre enn samsungs egen. Lenke til kommentar
andsti Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 HJELP! på en eller annen mystisk måte er skjermen min blitt sprukken, så halve skjermen fungerer ikke.. dette går ikke på garanti, sant? vet noen hvor mye det vil koste ca å få fikset dette, og evt hvor? takkkkk Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Om den sprakk helt uten videre, uten ekstreme temperaturforskjeller, så SKAL det gå på garanti.. men vanskelig å bevise sånt. Høyttaleren som brukes under samtaler på min er ødelagt, får sånn ekkel vibrering-skurring når folk snakker.. Som om det var noe på elementet eller noe.. får åpne opp å se en gang, gidder ikke sende inn... Lenke til kommentar
andsti Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 den har jo helt sikkert fått et støt av noe slag, men jeg kan ikke huske det.. hvor kan jeg levere inn, fikser elkjøp(der jeg kjøpte den) det? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 den har jo helt sikkert fått et støt av noe slag, men jeg kan ikke huske det.. hvor kan jeg levere inn, fikser elkjøp(der jeg kjøpte den) det? Er det bare glasset som har sprukket? Eller har selve displayet fått skade? Hvis det bare er glasset er det ikke så ille tror jeg, men hvis hele displayet må byttes tipper jeg omkring 1500,- Elkjøp har avtaler med verksteder som reparerer telefonen for deg. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Glasset og displayet er limt sammen, begge må skiftes uansett skade. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Noen som vet når Android 2.2.1 blir tilgjengelig for oss (som ikke gidde å flashe med Odin) i Norge? 1 Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Fikk en litt stygg ripe i skjermen. Hvor får jeg kjøpt et greit etui for å forhindre at den blir mer oppripet? Invisible Shield fra Zagg fungerer ganske fett. Litt herk å ta det på, men den sitter som støpt, fungrer helt konge. Lenke til kommentar
bo00 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hei. Vurderer sterkt å kjøpe en galaxy s, har bare et par spm: Er det kommet android 2.2 offisielt til den? Og er det noen som vet om det kommer til å komme android 2.3 til den, eller er det en så gammel telefon at de ikke blir å gi den 2.3 ? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Android 2.2 får du offisielt ja, 2.3 er vel ikke bekreftet fra Samsung afaik, men det har vel lekket en offisiell betaversjon av 2.3. Er det jeg vet om saken så langt, hvertfall. Lenke til kommentar
FrenZzY Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Har noen av dere prøvd spillet Pocket Legend? hvis ikke vil jeg anbefale det! det er et mmo- spill med tusener av spillere:appbrain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå