melsethk Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 har ikke sjekket på en stund. Hvilken er den nyeste FW til Samsungen til dags dato ? er det JPP som fortsatt er nyeste fra XDA , eventuelt kies ? edit: glem det. fant det ut via linken. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=846913 I9000XXJPX|2.2.1|2010 December Er det norsk språk på I9000XXJPX|2.2.1|2010 December? Får jeg oppdatert denne gjennom kies? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Der fikk jeg endelig nye Market, kjekt Så er det bare å glede seg til 2.2.1/JPX Er vel bare å installere JPX det? Sure, men jeg gidder ikke styre med Odin så venta på at den rulla inn på den normale måten til min JPA/O Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 har ikke sjekket på en stund. Hvilken er den nyeste FW til Samsungen til dags dato ? er det JPP som fortsatt er nyeste fra XDA , eventuelt kies ? edit: glem det. fant det ut via linken. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=846913 I9000XXJPX|2.2.1|2010 December Er det norsk språk på I9000XXJPX|2.2.1|2010 December? Får jeg oppdatert denne gjennom kies? Hva er så nytt i 2.2.1? Kun nytt market? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Nei, er en del forskjellig. Er for eksempel kjappere, mye mindre lagg. Eget bilde på lockscreen.. er en del forskjeller. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Nei, er en del forskjellig. Er for eksempel kjappere, mye mindre lagg. Eget bilde på lockscreen.. er en del forskjeller. Hmm, mindre lagg hadde ikke vært feil. Eget bilde på lockscreen høres greit ut. Lenke til kommentar
melsethk Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Er det norsk språk på I9000XXJPX|2.2.1|2010 December? Får jeg oppdatert denne gjennom kies? Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Huh, kommer det en ny orginal firmware? Damn, nå må jeg fjerne lagfix'en for å teste den da. Noen som vet hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Zyrex, har du oppdatert din til den nye FW? I så fall, gikk du den "vanlige" veien via Kies? Jeg får ikke noen opsjoner på oppdatering. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Er det norsk språk på I9000XXJPX|2.2.1|2010 December? Får jeg oppdatert denne gjennom kies? Nei Nei,vel du kan trikse det til men odin er mye lettere.. Flash med Odin Sett telefonen i "download mode" og legg .tar fila inn i odin på PDA og flash. Ta en hard reset *2767*3855# (sletter innstillingene)vist den forsatt lagger.. Endret 21. desember 2010 av taz Lenke til kommentar
spetter Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 ser ut til at ny firmware ble released i dag fra XDA ? fant langt nede i xda tråden. New Added! I9000XXJPY|2.2.1|2010 December|Download Lenke til kommentar
TheHTC Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg lurer på.... Når du skal installere voodoo til samsung galaxy s er dette riktig : 1. Download filen og rename update.zip 2. Overfør filen til mobilen 3. Rom manager - Reboot into recovery 4. Apply sdcard:upate.zip ? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Zyrex, har du oppdatert din til den nye FW? I så fall, gikk du den "vanlige" veien via Kies? Jeg får ikke noen opsjoner på oppdatering. Hei! Nei, jeg har ikke oppdatert min Jeg venter på en XEE-oppdatering (nordisk med norsk swype-språk og telefonspråk). Så har bare lest hva andres erfaringer på xda har vært. Men du kan bruke Kies Patcher for å lure Kies til å tru du har en XEU-telefon og få den oppdatert, men da vil du ikke få norsk språk som jeg skrev. Lenke til kommentar
Earo Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Kjøpte min Galaxy igår, storfornøyd så langt Eneste jeg lurer på, er hva den E'n med de to pilene som peker opp\ned, betyr ? Øverst i høyre hjørne. Er dette noe som trekker ekstra strøm, suger pengene rett ut av baklomma mi ? Og jeg får heller ikke til å laste ned mms. Surfing osv går bra, kun mms jeg har problemer med. Help ? Endret 21. desember 2010 av Earo Lenke til kommentar
covah Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 E'en med to piler betyr at den er koblet til mobilnettet med Edge hastighet. All databruk koster da penger, hvor mye avhenger av hvilken avtale du har med mobilleverandøren din. Er du i nærheten av et trådløst nett (feks. hjemme), bør du koble til dette i stedet. Da koster det ikke noe å bruke nettet (den E'en vil da forsvinne, å du vil se et bølge-symbol i stedet). Andre mulige symboler (etter hastighet, første er dårligst): G = GPRS E = Edge 3G = 3G H = HSDPA (super3G) Lenke til kommentar
Earo Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 E'en med to piler betyr at den er koblet til mobilnettet med Edge hastighet. All databruk koster da penger, hvor mye avhenger av hvilken avtale du har med mobilleverandøren din. Er du i nærheten av et trådløst nett (feks. hjemme), bør du koble til dette i stedet. Da koster det ikke noe å bruke nettet (den E'en vil da forsvinne, å du vil se et bølge-symbol i stedet). Andre mulige symboler (etter hastighet, første er dårligst): G = GPRS E = Edge 3G = 3G H = HSDPA (super3G) Nei dæven, hvordan får jeg slått av Edge ? Har ikke fått tia til å fikse meg noe bra avtale med onecall enda, så regner med dette blir dyrt Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Har Samsung kommet med enda en Froyo-oppdatering? En offisiell?? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hold inne av/på-knappen, så velger du å slå av ''datanettverksmodus''. Lenke til kommentar
Earo Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hold inne av/på-knappen, så velger du å slå av ''datanettverksmodus''. Er ikke Datanettverksmodus det samme som flymodus? Noe som fører til at jeg verken kan ring eller sende sms med telefonen? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Nei. Prøv. flymodus står lengere ned. Jeg har modusen av daglig, skal jeg sjekke facebook eller lignende, utfører jeg nevnt operasjon. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Har Samsung kommet med enda en Froyo-oppdatering? En offisiell?? Ja, i oktober kom vel den første, så ble den trukket, så kom det en ny en i november var det vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå