Daniel Lange Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Hvordan blir man kvitt E-tegnet med pil opp og ned til venstre for signalstyrken? Jeg har disablet internett med APNdroid, men er redd noe fortsatt er på pga av tegnet? Liker telefonen min best på engelsk, så du får engelsk navigering... settings => Wireless and network => Mobile networks => "Use Packet Data" og "Data Roaming", de eneste to valgene der inne (utenom undermapper) Sørg for at boksene er blanke, og ikke med hake.. Hvis der er hake, fjern den. Endret 5. desember 2010 av Danierukun 1 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Om du har 2.2 froyo kan du bare holde inne power knappen, og slå av mobilnettverk helt. Lenke til kommentar
Daniel Lange Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Om du har 2.2 froyo kan du bare holde inne power knappen, og slå av mobilnettverk helt. DET! hadde jeg glemt Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Noen som vet hva vitsen med Allshare er? Når det kommer til video så lagger alt jeg prøver å spille av, fra serier i tv kvalitet til filming tatt med mobilen og 720p. Ingenting har fungert uteon musikk og bilder. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Fungerer fint på mitt nettverk. Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg har prøvd 3 nettverk nå. 1 med ps3 på koblet med kabel til en trådløs router. 1 med en Dlna tv med trådløs nett. 1 med en WDTV boks stående på trådløs nett. Alt har lagget på vanlige opptak tatt opp med mobilen. Er det noe jeg gjør feil? Mobilen er oppgradert til 2,2 og jeg har veldig får programmer installert. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Akkurat. Har testa mot WDTV-boksen min og Win7 Media player, har et N-nettverk, og kablet fra trådløs ruter til PC og WDTV. 720p og filmopptak og vanlige filer spilles glatt av. Liten buffertid bare, så streames det fint. Før, dog, hadde jeg trådløst mellom telefon og media-boksen, da ble det hakking. Så det stilles ganske greie krav til nettverket i grunn. Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Alle nettverkene jeg har brukt er ganske gamle nettverk i maks 54mbit. Så det er muligens grunnen? Lenke til kommentar
sp0 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Alle nettverkene jeg har brukt er ganske gamle nettverk i maks 54mbit. Så det er muligens grunnen? Det er ikke bare muligens grunnen, det ER grunnen I teorien så får du 54mbit maks, eller 19mbit throughput. I praksis får du endel mindre, da det alltids er noe annet som forstyrrer frekvensene. Så vidt jeg vet så er trådløse nettverk delt medium også, slik at hvis du har WDTV på trådløs, og telefonen på trådløs, så har du maksimum ~10mbit pr. enhet samtidig. Dette er under OPTIMALE forhold. Som du sikker har skjønt, så blir hastigheten lavere jo dårligere signal du har også. Helt grei kvalitet på TV2 sumo tar 6 mbit. Og da er bilde og lyd komprimert. Hvis du har en ukomprimert 720p film, så vil jo dette kreve litt høyere hastigheter. Selv med god dekning vil jeg ikke anbefale å streame video over trådløst uten nettverk med N-standaren. (OBS: De fleste hjemme rutere krever at alle tilkoblede enheter støtter N-standarden. Det vil si at hvis du har én litt eldre PC som ikke støtter N-standarden, så får ikke de 10 andre enhetene som støtter N-standarden brukt denne, da hele nettverket faller tilbake på B/G-standarden som støtter maks 54mbit.) Lenke til kommentar
andsti Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 er det mulig å lage mappe på "programmsiden"? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Når jeg trykker New Contacts, så kommer de opp med gmail adressen min som default! Hvordan får jeg fjernet dette? kjedelig og unlinke denne på alle nye kontakter jeg legger inn. Ingen som har noen idee på denne? Lenke til kommentar
andsti Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Når jeg trykker New Contacts, så kommer de opp med gmail adressen min som default! Hvordan får jeg fjernet dette? kjedelig og unlinke denne på alle nye kontakter jeg legger inn. Ingen som har noen idee på denne? som i når du skal legge til en ny kontakt? Lenke til kommentar
andsti Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Når jeg trykker New Contacts, så kommer de opp med gmail adressen min som default! Hvordan får jeg fjernet dette? kjedelig og unlinke denne på alle nye kontakter jeg legger inn. Ingen som har noen idee på denne? hvis jeg forsto riktig, kontakter - knapp på telefon nederst i venstre hjørnet - mer - innstillinger - lagre nye kontakter i -> Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Helt greit ^^ Har ikke brukt den mye, men nå må den lades for jeg trenger 100% kapasitet. Kunne sikkert gått en 2-3 dager til. Kun GSM påslått, lite bruk. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Heftig! Siden jeg lader hver natt, så lar jeg alt stå på av nettverk og synking og widgets. Men det er jo gøy å se at som ren mobil, så varer den i 5+ dager. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Har nå erstattet standard meldinger med Handscent SMS på telefonen, og jeg lurer derfor på om det er mulig å endre ikon og navn på programmet? Nå har jeg handscent liggende på den nederste "verktøylinja", hvor "Meldinger" var før. Skulle gjerne ha endret navnet til meldinger igjen. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Andreas' timestamp='1291675218' post='16591295']Har nå erstattet standard meldinger med Handscent SMS på telefonen, og jeg lurer derfor på om det er mulig å endre ikon og navn på programmet? Nå har jeg handscent liggende på den nederste "verktøylinja", hvor "Meldinger" var før. Skulle gjerne ha endret navnet til meldinger igjen. Installér Launcher Pro og du kan gjøre hva du vil på linja. Også ha flere linjer hvis ønskelig. Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 For meg var den store forskjellen å endre wifi-innstillingene til å skru seg av når skjermen er av. Kobler seg opp igjen rimelig kjapt når jeg vil bruke telefonen til noe, så påvirker ikke bruken spesielt heller. Ellers øker vel sjansen for android 2.3 på denne telefonen nå som det er samsung som har laget nexus-telefon for google. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Er en brukt galaxy s verdt 2800 kroner? Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Er en brukt galaxy s verdt 2800 kroner? Ja hvis glasset er ripefritt og batteriet er snilt brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå