Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå fått meg HTC Desire HD som jobbtlf, og vil bare si at jeg synes Galaxy S er bedre på det aller aller meste! nå har jeg riktignok lagfix på min galaxy, men den oppleves som kjappere enn desire hd. jeg fikk også en påminnelse om hvor fantastisk skjerm det faktisk er på galaxy s. fargene er bedre og touch og respons er myye bedre! desire hd var utrolig mye kjappere inn i market, og laste ned apps osv, men den har endel lag inne i apps, feks angry birds.

i tillegg har begge produsentene sine særegne program og oppsett og her vinner samsung på stortsett alt (bortsett fra den htc klokka, den er fin, men den kan jo bare lastes ned fra hvorsomhelst:)

batteriet på htc dhd er katastrofalt dårlig (dette er riktignok en ny tlf med et ikke innkjørt batteri, men galaxyen hadde ikke såå dårlig batteri da den var ny)

bare det å ha den strømstyringstingen i nedtrekksfanen er et stort savn på htc!

Jeg er glad jeg har en Samsung Galaxy S, og hadde jeg hatt 5 - 6 - 7 tusen penger idag som jeg måtte bruke på ny mobil, hadde det blitt galaxy s!

Lenke til kommentar

Angående batteri på DHD så skjønner jeg ikke hva HTC tenkte med.. 4,3 tommer skjerm og et mindre batteri enn det galaxy s har?!

Hadde DHD hatt en like awesome skjerm som SGS så hadde valget blitt hardt, da htc er generelt bedre på software siden, men SGS knuser på hardware siden, og med en lagfix blir den riimelig fin i formen

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med større batteri?

Fikk dette i posten i dag..Sykt billig men om det er bedre enn orginal batteriet gjennstår å se da..Passformen til dekselet som fulgte med var veldig bra..

 

 

Har du fått testet? Er det bedre eller var det ca samme??

Er nysgjerrig jeg også på dette.

 

Sjekk om du finner noe her http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=664

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med større batteri?

Fikk dette i posten i dag..Sykt billig men om det er bedre enn orginal batteriet gjennstår å se da..Passformen til dekselet som fulgte med var veldig bra..

 

 

Har du fått testet? Er det bedre eller var det ca samme??

Er nysgjerrig jeg også på dette.

 

Sjekk om du finner noe her http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=664

Takker. Skal se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...