kjibba Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hvordan får dere overført filer til mobilen via usb og kies? PC og mobil har tydeligvis kontakt, men får verken opp noen ny diskstasjon eller logo i Kies. Første gangen jeg prøvde, valgte jeg "Kies" i usbmodus på mobilen og da dukket den opp i Kies. Men nå blir den lenger ikke oppdaget. Velger jeg masselagring, står det bare "kobler til enheten" i kies uten at det skjer mer, får heller ikke opp noen ny diskstasjon i Min Datamaskin..Kies ble installert denne uken, så det er nyeste versjon. Step-by-step howto ønskes! Regner med at du har prøvd å bytte USB port. Hvis du kjører USB debugging, så må du vel selv be telefonen om å koble til pc. Skal du koble til Kies må du alltid være i hjemskjermen. Dersom du har alle disse formaliteter i orden kan det være på sin plass å avinstallere driverne og reboote pc så den legger inn driverne på nytt. God gammel klassisk windowsløsning som har ordnet mange problemer opp igjennom. Hos enkelte kobler ikke telefonen til Kies med mindre du på forhånd setter at den skal koble direkte til Kies og ikke spørre deg ved tilkobling. Sånn generelt så unngår vi dog å koble til Kies. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Flac funker på min galaxy nå. Må ha vært noe feil med sd kortet etter at jeg formaterte det via pc. Jeg har formatert det via telefon og gjort en factory reset. Lenke til kommentar
kafan Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Noen som har type cd art downloader-sak de vil anbefale/er fornøyd med ? Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Har brukt "Album Art Grabber" og synes den virker greit (har ikke prøvd andre), selv om den ikke finner absolutt alt. Lenke til kommentar
noruas Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 jeg har et problem med spillelister kopiert fra PCn. ingen av programmene winamp, poweramp eller meridian klarer å finne sangene i spillelistene. noen som har erfaring med dette? hadde ikke noe problem i 2.1 Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Etter en måned bruk av froyo må jeg si jeg er litt skuffet. Ikke på selve Android, men heller mot Samsung når det gjelder stabilitet. Skriver opp en liste over hva jeg syns er bra og det som er dårlig så langt. + Bedre grensesnitt. + Mere funksjoner. + Mer farger. + Alle de typiske 2.2 android funksjonene. + Laster opp ting fortere. + Masse hemmeligheter/nye funksjoner som screencapture og brightness justering + GPS får signal fortere enn før. + 3G bugen er borte. Kobler seg konstant nå. Sleit sikkelig i eclair versjonen +/- Den er blitt litt raskere, men av en eller annen grunn har Samsung driti seg ut. Er en del bug her og der som senker farten totalt. Kommer mer oftere enn forrige versjon, eclair. +/- Videofil laster opp fortere, men til bekostningen av framerate. Selv om fps er ustabilt i første omgang, så stabiliserer den seg etterhvert utover filen. +/- Albumcover laster opp tregere enn eclair. - Flere små bug som kommer her og der. Eks epost synkronisering (hotmail) kræsjer av og til, wifi sliter med å koble seg. Får ofte feilmeldinger. - Må restarte oftere for å bli kvitt bugene, selv om de vil dukke opp igjen. - Facebook S ikke tilgjengelig ennå. - Mindre Samsung apps. - Ikke ekte norsk innstillinger. Altså har du lastet ned typoclock appsen vil den vise på engelsk og ikke norsk. Fant dette ut da jeg så på min brors X10is mobil. Nå har jeg bare skrevet opp de merkbare for meg. Dere har sikkert opplevd mer eller mindre enn meg. Endret 20. november 2010 av Ky_kun Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Etter en måned bruk av froyo må jeg si jeg er litt skuffet. Ikke på selve Android, men heller mot Samsung når det gjelder stabilitet. Skriver opp en liste over hva jeg syns er bra og det som er dårlig så langt. + Bedre grensesnitt. + Mere funksjoner. + Mer farger. + Alle de typiske 2.2 android funksjonene. + Laster opp ting fortere. + Masse hemmeligheter/nye funksjoner som screencapture og brightness justering + GPS får signal fortere enn før. + 3G bugen er borte. Kobler seg konstant nå. Sleit sikkelig i eclair versjonen +/- Den er blitt litt raskere, men av en eller annen grunn har Samsung driti seg ut. Er en del bug her og der som senker farten totalt. Kommer mer oftere enn forrige versjon, eclair. +/- Videofil laster opp fortere, men til bekostningen av framerate. Selv om fps er ustabilt i første omgang, så stabiliserer den seg etterhvert utover filen. +/- Albumcover laster opp tregere enn eclair. - Flere små bug som kommer her og der. Eks epost synkronisering (hotmail) kræsjer av og til, wifi sliter med å koble seg. Får ofte feilmeldinger. - Må restarte oftere for å bli kvitt bugene, selv om de vil dukke opp igjen. - Facebook S ikke tilgjengelig ennå. - Mindre Samsung apps. - Ikke ekte norsk innstillinger. Altså har du lastet ned typoclock appsen vil den vise på engelsk og ikke norsk. Fant dette ut da jeg så på min brors X10is mobil. Nå har jeg bare skrevet opp de merkbare for meg. Dere har sikkert opplevd mer eller mindre enn meg. Må si meg veldig enige med deg i dette. Det som i tillegg jeg sliter veldig med er at hvis jeg velger update all i market, så krasje market etter at nedlastingene starter. Det største problemet med telefonen for meg er lag, den er sykt treg på det meste. Lenke til kommentar
Janse07 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Heisann! Prøver å få lagt inn Voodoo sin lagfix, ved å gå inn i recoverymode, velger så "apply sdcard:update.zip", men får opp "E:signature verification failed. Installatioen aborted" Tok en liten Googlesearch, og fant ut at isteden for Android system recovery <3e>, skulle det vært Android system recovery <2e>. Stemmer ikke det? Men fant ikke ut åssen jeg gjør den om til "2e" da.. hehe Noen som kan hjelpe meg med det? Vil teste ut en lagfix asså Mvh, Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Du må nok flashe via Odin. Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hei og hopp. Mottok idag min galaxy s som var bestilt fra dustinhome. Men den har ingen å,æ eller ø. Dette er vanvittig irriterende, noken måte å få det på? Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Sette norsk språk på tastaturet? Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Ahh Rekna nesten med den var det fra før, men takk for hjelpa! Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Etter en måned bruk av froyo må jeg si jeg er litt skuffet. Ikke på selve Android, men heller mot Samsung når det gjelder stabilitet. Skriver opp en liste over hva jeg syns er bra og det som er dårlig så langt. + Bedre grensesnitt. + Mere funksjoner. + Mer farger. + Alle de typiske 2.2 android funksjonene. + Laster opp ting fortere. + Masse hemmeligheter/nye funksjoner som screencapture og brightness justering + GPS får signal fortere enn før. + 3G bugen er borte. Kobler seg konstant nå. Sleit sikkelig i eclair versjonen +/- Den er blitt litt raskere, men av en eller annen grunn har Samsung driti seg ut. Er en del bug her og der som senker farten totalt. Kommer mer oftere enn forrige versjon, eclair. +/- Videofil laster opp fortere, men til bekostningen av framerate. Selv om fps er ustabilt i første omgang, så stabiliserer den seg etterhvert utover filen. +/- Albumcover laster opp tregere enn eclair. - Flere små bug som kommer her og der. Eks epost synkronisering (hotmail) kræsjer av og til, wifi sliter med å koble seg. Får ofte feilmeldinger. - Må restarte oftere for å bli kvitt bugene, selv om de vil dukke opp igjen. - Facebook S ikke tilgjengelig ennå. - Mindre Samsung apps. - Ikke ekte norsk innstillinger. Altså har du lastet ned typoclock appsen vil den vise på engelsk og ikke norsk. Fant dette ut da jeg så på min brors X10is mobil. Nå har jeg bare skrevet opp de merkbare for meg. Dere har sikkert opplevd mer eller mindre enn meg. Må si meg veldig enige med deg i dette. Det som i tillegg jeg sliter veldig med er at hvis jeg velger update all i market, så krasje market etter at nedlastingene starter. Det største problemet med telefonen for meg er lag, den er sykt treg på det meste. Det med update all har bare skjedd med meg en gang, men ellers har den funget bra (marked apps). Måtte restarte mobilen igjen på kvelden pga en merklig bug jeg aldri har hatt før. Gardinmenyen ville ikke helt ned, stoppet halveis eller ville ikke ned i det hele tatt. Alt annet virket. Utrolig irriterende. Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Når det gjelder batteritiden så tror jeg det ble gjort en endring i defaultinnstillingene fra 2.1 til 2.2 . Gikk inn på Wifi - avansert (menyknappen) og satte soveinnstillinger til å skru av når skjermen var av. Resultatet er betydelig bedre batteritid. Var null problem å la wifi stå på over natten med den innstillingen. Lenke til kommentar
melsethk Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hei. Hvordan skifter man til EGEN meldingslyd? Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hei. Hvordan skifter man til EGEN meldingslyd? Lurer eg også litt på, som f.eks en mp3 sang til ringetone. Lenke til kommentar
lain Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 http://www.appbrain.....rings_extended denne fikser den biffen, kan du sette hva du ønsker på ting. i sammarbeid med denne, har jeg lydoppsett som jeg trives med på sgs. http://www.appbrain.....increasingring Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Trenger litt hjelp til en ting her.Jeg har froyo på eng og ser etter valg til og legge inn bilder når forskjellige personer ringer,husker det ikke var noe problem i 2.1,men i 2.2 finner jeg i valget.Noen som vet dette? Finn bildet i galleriet, menu, more, set as, contact icon. takk for at du svarte,men når jeg velger contact icon så må jeg lage den contacten og det skjønner jeg ikke pga da blir det dobbelt opp og det skal ikke være nødvendig.prøvde og søke opp navnet til kontakten min men fant ikke kontakten min.Noe jeg gjør feil eller? Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 De som bruker Handcent her, hvordan fjerner jeg at det tastaturet som er på telefonen ikke viser, men tastaturet som er i handcent kommer? Da altså på quick-reply. Tastaturet går over tekstfeltet og jeg ser ikke hva jeg skriver.. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Noen som vet hvordan man fikser nettleseren når den legger til adressen "bak adressen" o søkeren. Eks: Om jeg skriver "www.e24.no" står det "www.e24.nowww.e24.no" i feltet. Dette gjelder kun på 3G. Resultatet er jo at jeg ikke klarer å surfe på flere sider fordi adrssen jo ikke finnes. noen som har opplevd dette og har en løsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå