-iL- Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Spørsmål: Jeg tok en råkopi til PC av det interne SD kortet. Hvis jeg nå formaterer det interne SD kortet, kan jeg da bruke denne råkopien senere? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hva mener du med råkopi? Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ja, sålenge du klarer å skrive tilbake, -iL-. Regner med at du har brukt dd eller tilsvarende verktøy? Du kan jo prøve nå med en gang. Greiere å finne ut nå, enn når du har høy puls og er stressa den dagen noe går til h*lvete. Lenke til kommentar
Nilsy6627 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Underkategorier skal jeg ikke ta noe stilling til, men hva om man splitter tråden ut i 2-3 andre tråder? En for KIES, en for rooting og en for generellt? Enig... Alltid litt vanskelig å forutse hvor mangfoldig en slik tråd kan være osv. Men å splitte den til de primære områdene som denne tråden dekker er smart, tror jeg da... Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hva mener du med råkopi? Regner med han mente ett "diskbilde" eller klone. Er det faktisk mulig å gjøre med ett SD-kort - og ikke minst legge legge kopien over på ett annet fysisk SD-kort som da blir en perket klone? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hva mener du med råkopi? Dårlig ordvalg. Jeg tok bare copy paste i windows explorer. fra den mappede interne sd kortet, til en HD på PCn. Lenke til kommentar
noruas Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Wi-Fi sovepolicy hvorfor står det "Spesifiser når du vil bytte fra Wi-Fi til mobildata" ? hva er det beste valget? har nå på "aldri når tilkoblet", og jeg tror OCLF har gjort slik at Wi-Fi går i sovemodus etter en liten stund. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Sikkert ikke oppdatert teksten.. I 2.1 kunne en ikke slå av mobildata rett ut av boksen, så om du da slo av wifi, gikk den over på mobildata. Vet ikke med siste spørsmålet. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Rooting, lagfix og tilsvarende tas her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1274039 Jeg skulle gjerne flyttet over en god del flere poster, men ser ut til at forumet sliter en god del for tiden, så det henger ca 80% av gangene jeg forsøker, så jeg venter litt og forsøker igjen senere. Tilbakemeldinger tas pr PM. Endret 9. november 2010 av aklla 2 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Fint fint, så dette er nå bare generelt samsung galaxy s? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Fint fint, så dette er nå bare generelt samsung galaxy s? Tror det holder å ha en for rooting, lagfix og de litt mer uofisielle løsningene og en for generellt alt annet. Lenke til kommentar
viper_venom Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hvor fornøyd er du med din Galaxy S Love or hate? Lenke til kommentar
agnard Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hvor fornøyd er du med din Galaxy S Love or hate? LOVE!!!! Bruker ADW launcher, og er storfornøyd! opplever ingen lagg, men har forståelse for de som har det. Ihvertfall mye bedre enn n97mini;) Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Jeg klarer fremdeles ikke og oppgradere firmwaren. Får denne (vedlegg) Ideer? Batteriet er fulladet, 100% Endret 9. november 2010 av -iL- Lenke til kommentar
Bjareboy Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Noen som har en batteri indikator å anbefale til nyeste Froyo? Dvs en som viser batteri %. Hadde denne fra før: http://www.androidzoom.com/android_applications/tools/galaxy-s-battery-icon_lzxr.html?nav=related Men den funker ikke med nyeste Froyo... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Bat Stat gjør jobben fint her ;D Viser %, batterispenning og temperatur Lenke til kommentar
covah Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Forsøker å oppgradere til nyeste firmware (har JP6 nå). Kies finner telefonen, og sier ifra at ny firmware er tilgjengelig. Starter oppdateringen, men får feil direkte om at MSC.Thunder.FirmwareUpdate har krasjet. Har siste Kies (1.5.3.10103_100_2). Dette er 3. PC jeg tester på, men får samme feil på alle (kjører XP, Win7x86 og Win7X64). Noen som har link til nyeste firmware som man kan bruke med Odin? Gir snart opp Kies. Lenke til kommentar
Bjareboy Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Takk for tipset Møllers, men det der er vel en widget som da også bruker batteri. Galaxy S Battery Icon bytter ut det originale batteri ikonet med et som er mer "fancy" og viser %. Enkelt og greit... Likte det veldig godt. Krever root, men det har vel de fleste her inne.. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg klarer fremdeles ikke og oppgradere firmwaren. Får denne (vedlegg) Ideer? Batteriet er fulladet, 100% Kjørte en factory reset, og da fungerte det. sukk. så inn i helvetes mye problemer med denne telefonen. Lenke til kommentar
covah Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Forsøker å oppgradere til nyeste firmware (har JP6 nå). Kies finner telefonen, og sier ifra at ny firmware er tilgjengelig. Starter oppdateringen, men får feil direkte om at MSC.Thunder.FirmwareUpdate har krasjet. Har siste Kies (1.5.3.10103_100_2). Dette er 3. PC jeg tester på, men får samme feil på alle (kjører XP, Win7x86 og Win7X64). Noen som har link til nyeste firmware som man kan bruke med Odin? Gir snart opp Kies. Samfirmware.com + Odin reddet dagen igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå