kloningen Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Kor lenge er det vanlig at rootinga står på Installing Superuser.apk? Har stått ei stund no. min ble aldri borte, men gikk på programmer og så at superuser var installert, og sjekket med å prøve et program som krever root.. virket fint. så jeg bare lukka programmet ^^ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har lagt inn Root og Lagfix elsker det bare, 2100 i uadrant. Nyeste froyo JPP? Isåfall, hvilken lagfix brukte du? Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jess, der fekk eg opp i OCLF at eg kan bruke EXT2 Tools Lenke til kommentar
marvoc87 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har lagt inn Root og Lagfix elsker det bare, 2100 i uadrant. Nyeste froyo JPP? Isåfall, hvilken lagfix brukte du? Heisann, brukte oclf :-D Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Er det V2.2+ som er best å bruke då eller? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Noen som kan kort meg info hvordan man stiller inn Ringetone på SGS og meldingstone,jeg har vært inne på instillingene og satt de på de jeg vil ha,men telefonen vil ikke sette den valgte ringetonen av en eller annen grunn? Noen som har opplevd samme,jeg kjører 2.2 JPA eng. takker på forhånd. Lenke til kommentar
grim123 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har lagt inn Root og Lagfix elsker det bare, 2100 i uadrant. Hadde vært nydelig med en guide for å roote og deretter ordne lagfix!! Og, burde jeg oppdatere den til siste firmware før jeg evnt rooter og lagfixer? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har lagt inn Root og Lagfix elsker det bare, 2100 i uadrant. Hadde vært nydelig med en guide for å roote og deretter ordne lagfix!! Og, burde jeg oppdatere den til siste firmware før jeg evnt rooter og lagfixer? LES tråden. Står på forrige side en veldig enkel root metode. nevnt kanskje 4 ganger på den siden. ifølge marvoc87 så skal oclf (i market) funke som lagfix. jeg kan teste nå Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Korleis får folk 2100 i Quadrant? Eg får berre 1660 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Quadrant-score er egentlig fullstendig irrelevant. Jeg får rundt 1700 med min telefon nå (en rom basert på JPA) Den oppleves som vesentlig raskere enn med JM2, da hadde jeg rundt 2300 i score.. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Stor advarsel angående USB Opplevde under oppgradering at bruk av en 1.0 USB-port er livsfarlig. Merket først at når jeg prøvde å koble tlf til Kies måtte det mange forsøk til før den ble tilkoblet. Av og til et par-tre, andre ganger ca 10 forsøk. Under selve oppgraderingen til JPO skjedde det morsomme at mens den gule trekanten lyste, koblet tlf seg fra... Heldigvis hadde ikke tlf fått så mye som en byte ennå fra Kies, så det var bare å plugge ut og restarte. USB 1.0 er også like ustabilt for de som bruker eksterne harddisker fikk jeg erfare. Så snart jeg koblet til tlf på USB 2.0 på samme pc, opphørte alle problemer. Overtok en brukt pc og jeg visste ikke at noen porter var 1.0 og andre 2.0 Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Advarsel angående Latitude. For de som har startet appen Latitude, vil dem se at det ligger en tjeneste som heter "locationfriendservice" i listen. Denne er kul umulig å få vekk, selv ved taskkillers. Den avsluttes og er der på nytt. Denne SPISER batteri. Den eneste måten å få den vekk er å avinstallere og deretter reinstallere google maps-oppdatering fra Market. (og deretter aldri røre Latitude mere) Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Vel, jeg har brukt Latitude siden jeg fikk SGS (Juni) og hadde 2 døgn batteritid da (JF3), og jeg har nesten 2 døgn batteritid nå (JPA). YMMV. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Ser det er lansert Froyo igjen nå. Hvordan er det med backup osv denne gangen? Slipper jeg factory-reset og reinstall av apps? Lenke til kommentar
sp0 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 når jeg går i galleri, og så under "Kamera" så står det en addresse, det er ikke så langt fra der jeg er, men jeg har aldri vert der, noen idè hvorfor den adressen står der?? Kamera-appen geo-tagger bilder ut fra lokasjonen som er gitt fra GPS. Ettersom den ikke alltid er like nøyaktig, så kan bildene dine være tatt noen kvartaler bortenfor der de faktisk er tatt Hvilken versjon av OCLF skal jeg burke? den som er gratis eller den som må kjøpes? :-) takk på forhånd, Den som koster penger er bare en donasjon hvis du vil støtte utvikleren(e) av OCLF til å fortsette med å forbedre appen. Ikke noe forskjell på betalt og gratis mao Lenke til kommentar
Exision Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Det er en lagfix http://project-voodoo.org/ Hva er den beste lagfixen ? Ikke godt å si.. Men de mest dedikerte og de som (i mine øyne) kan det best er vel Voodo. Men de har litt tricky metoder for å installere det, derfor brukte jeg ikke de, og heller oclf. oclf lager ext2 system, voodo lager ext4 system.. vet ikke noe særlig om forskjellene på disse. EDIT: Ok da, voodo har ikke tricky metode, de bruker update.zip metoden.. Men den virket ikke for min JPP når jeg prøvde igår ^^ Og jeg orker ikke sette meg inn i Odin for en liten lagfix ^^ Svaret på hva som er den beste lagfixen er ikke godt å gi, ingen er best på alt, men de fleste er gode på forskjellige ting. Til oss som har offisielle firmwares eller firmwares fra samfirmware(leaka firmwares)Er det å å si bare 2 gode valg, det er enten oclf eller vodoo ex2 vs ext4. Ext2 gir en good boost av tlf og krever ikke så volsomt mye extra batteri. Ext4 gir en mye større boost en ext2 men i gjengjeld krever en del mer batteri en ext2. Så spørsmålet folk som skal lagfixe må stille seg er Mest mulig boost eller litt boost og lite batteri tap. Jeg for min del bruker voodoo da jeg sjelden klarer å bruke opp batt på en dag, det er en smartphone = lading hver natt. Ser ikke pointet med å prøve å få tlf til å vare 2-3 dager. Voodoo er også mer en bare en lagfix, de har også fargefix(hvit skal ikke være blått!) og lydfix som forhåpentligvis kommer snart i en ferdig voodoo versjon til froyo snart . Lenke til kommentar
Exision Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Nevermind, installerer root og lagfix nå. Satser på at dette får slutt på lagginga. Anbefaler det ikke. Om uhellet er ute så sliter du.. Men problemene har oftest bare skjedd under FJERNING av lagfix så... vet ikke jeg : 3 Så lenge en har download og recovery mode på tlf så skal det VEEEEEELDIG mye til for å bricke tlf helt, da må du feks dra ut usb ledning midt i en flash(done that , tlf virker enda ^^) så har du litt peiling på databruk så ville jeg ikke vært redd for å flashe. Leser gjennom xda forumet hver dag, og kan ikke huske sist jeg så noen som hadde 3 button mode som har bricka tlf helt. Lenke til kommentar
Inbreak Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 På 6 timar i dag har batteriet på min gått ned til 77%. Har for det meste stått i standby. Ellers har eg spelt litt, og lagt inn og oppgradert litt program. Batteriinfo viser at cellestandby (brukt av mobilradio) har brukt det aller meste av bateribruken. Har ikkje begynt å bruke telefonen til vanlig bruk endå, så har ikkje SIM-kortet i, men trådlaus har stått på heile tida. Er det trådlaus som er mobilradio og sug straum? Har berre android 2.1 endå. Ingen? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) På 6 timar i dag har batteriet på min gått ned til 77%. Har for det meste stått i standby. Ellers har eg spelt litt, og lagt inn og oppgradert litt program. Batteriinfo viser at cellestandby (brukt av mobilradio) har brukt det aller meste av bateribruken. Har ikkje begynt å bruke telefonen til vanlig bruk endå, så har ikkje SIM-kortet i, men trådlaus har stått på heile tida. Er det trådlaus som er mobilradio og sug straum? Har berre android 2.1 endå. Ingen? Wifi og 3g tar mye strøm ja. 2.1 kan ikke slå av 3g/edge, men gå i market og søk etter "toggle net switch", med den widgeten kan du slå av databruk som edge/3g/HSDPA Men når du setter ut widgeten, ha ett høyt oppdateringsintervall (typ 200 sekunder), om du har lavt, så oppdaterer den hele tiden og suger batteri. Netswitch fungerer forresten dårlig på 2.2 til de som skulle lure. Endret 8. november 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå