sp0 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 ... og hvis man har mac, finnes det ikke noe måte å oppdatere på da? joda du legger inn windows på mac'en, så laster du ned Kies og oppdaterer telefonen. Simple as that. Hvis du tenker MacOS - så mjaaa.... Du har noe som heter "Heimdall", men er ikke noe jeg vil anbefale. Hvis du har kjøpt tlf i butikk, ta med telefonen og få de til å oppdatere for deg. Eventuelt be om å få låne en PC og gjøre det selv! Lenke til kommentar
andsti Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 ... og hvis man har mac, finnes det ikke noe måte å oppdatere på da? joda du legger inn windows på mac'en, så laster du ned Kies og oppdaterer telefonen. Simple as that. Hvis du tenker MacOS - så mjaaa.... Du har noe som heter "Heimdall", men er ikke noe jeg vil anbefale. Hvis du har kjøpt tlf i butikk, ta med telefonen og få de til å oppdatere for deg. Eventuelt be om å få låne en PC og gjøre det selv! Bruker PD på macen og det er ikke mulig å oppdatere via kies på PD, når den er midt i oppdateringen, "hopper" telefonen ut av maskinen, den er ikke koblet til lengre, så avbrytes oppgraderingen... prøvd.. rundt 15 ganger Lenke til kommentar
andsti Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 ... og hvis man har mac, finnes det ikke noe måte å oppdatere på da? joda du legger inn windows på mac'en, så laster du ned Kies og oppdaterer telefonen. Simple as that. Hvis du tenker MacOS - så mjaaa.... Du har noe som heter "Heimdall", men er ikke noe jeg vil anbefale. Hvis du har kjøpt tlf i butikk, ta med telefonen og få de til å oppdatere for deg. Eventuelt be om å få låne en PC og gjøre det selv! har fått låne meg en pc, nå er problemet at når jeg skal oppdatere, så står det at det ikke er noe oppdatering å gjøre(?) dette er sikkert sagt før i denne diskusjonen hvordan man gjør, men hvis du kan det hadde jeg satt utrolig stor pris på et svar. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Litt for mange sider for meg å lese her. Jeg kjøpte denne mobilen i dag, men jeg får ikke sjekket etter nye oppdateringer. Det feltet som viser hvilken versjon av Android jeg har er "grået ut" har forøverig versjon 2,1 (update 1). Jeg sjekker etter ny versjon trådløst. Noen som vet hvordan jeg kan få fikset dette? galaxy s kan ikke oppdateres over "luften". Men du må installere programmet "Samsung KIES" på pc'n din og oppdatere igjennom den Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Litt for mange sider for meg å lese her. Jeg kjøpte denne mobilen i dag, men jeg får ikke sjekket etter nye oppdateringer. Det feltet som viser hvilken versjon av Android jeg har er "grået ut" har forøverig versjon 2,1 (update 1). Jeg sjekker etter ny versjon trådløst. Noen som vet hvordan jeg kan få fikset dette? galaxy s kan ikke oppdateres over "luften". Men du må installere programmet "Samsung KIES" på pc'n din og oppdatere igjennom den Var det ikke sånn at ved installering av Froyo skulle man kunne oppdatere via trådløst nett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 galaxy s kan ikke oppdateres over "luften". Men du må installere programmet "Samsung KIES" på pc'n din og oppdatere igjennom den Fant ut dette tilslutt. Måtte hive ut Ubuntu og legge inn Win 7 på en av laptopene, da Kies ikke virker på Linux eller på min Mac.. og det synes jeg er dårlig i snart 2011!! Det må være mulig å lage dette programmet til andre platformer enn Windows! Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) galaxy s kan ikke oppdateres over "luften". Men du må installere programmet "Samsung KIES" på pc'n din og oppdatere igjennom den Fant ut dette tilslutt. Måtte hive ut Ubuntu og legge inn Win 7 på en av laptopene, da Kies ikke virker på Linux eller på min Mac.. og det synes jeg er dårlig i snart 2011!! Det må være mulig å lage dette programmet til andre platformer enn Windows! Trøst deg med at det faktisk ser ut til at nettopp nå, i siste utgave, at Kies også fungerer i Windows ... Endret 7. november 2010 av Rottweilerhannen Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 oppdate stopper opp,ikkje nokk støm på batteri,er på 95 %,burde gå at ta oppdate da?? Noen som har løsning?? Lenke til kommentar
TAVT Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har nå fått lagt inn Froyo build XWJPA. Hva bør jeg gjøre for å få best mulig batteri? Sliter med at batteriet ikke holder mer enn maks en dag Plukket telefonen ut av laderen ca klokken 10 i dag og allerede nå er batteriet nede på 88%. Har rootet den og lagt inn OCLF. Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har nå fått lagt inn Froyo build XWJPA. Hva bør jeg gjøre for å få best mulig batteri? Sliter med at batteriet ikke holder mer enn maks en dag Plukket telefonen ut av laderen ca klokken 10 i dag og allerede nå er batteriet nede på 88%. Har rootet den og lagt inn OCLF. Koblet min fra laderen for nesten 3 timer siden, den er på 98 %. Noe trekker strøm hos deg jah! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har nå fått lagt inn Froyo build XWJPA. Hva bør jeg gjøre for å få best mulig batteri? Sliter med at batteriet ikke holder mer enn maks en dag Plukket telefonen ut av laderen ca klokken 10 i dag og allerede nå er batteriet nede på 88%. Har rootet den og lagt inn OCLF. Se etter hvilke prosesser som kjører, og avslutt de du ikke trenger. Lenke til kommentar
TAVT Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har nå fått lagt inn Froyo build XWJPA. Hva bør jeg gjøre for å få best mulig batteri? Sliter med at batteriet ikke holder mer enn maks en dag Plukket telefonen ut av laderen ca klokken 10 i dag og allerede nå er batteriet nede på 88%. Har rootet den og lagt inn OCLF. Koblet min fra laderen for nesten 3 timer siden, den er på 98 %. Noe trekker strøm hos deg jah! Ja det kan du si. Bruker advanced task killer og alt. Ingen prosesser går, så noe er ikke helt som det skal være nei.. Prøver å finne ut hva som kan trekke strøm men finner ikke utav det. Nede på 70% nå :S Lenke til kommentar
TAVT Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Nå ble det sort skjerm etter reboot. Måtte ta hard reset for å få den på igjen Om jeg tar "format internal sd card", hva skjer da? Får jeg lagt inn igjen original firmware på noe vis? Tenkte kanskje på om det var lurt å få tatt en oppfriskning.. Endret 7. november 2010 av TAVT Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har nå fått lagt inn Froyo build XWJPA. Hva bør jeg gjøre for å få best mulig batteri? Sliter med at batteriet ikke holder mer enn maks en dag Plukket telefonen ut av laderen ca klokken 10 i dag og allerede nå er batteriet nede på 88%. Har rootet den og lagt inn OCLF. Koblet min fra laderen for nesten 3 timer siden, den er på 98 %. Noe trekker strøm hos deg jah! Ja det kan du si. Bruker advanced task killer og alt. Ingen prosesser går, så noe er ikke helt som det skal være nei.. Prøver å finne ut hva som kan trekke strøm men finner ikke utav det. Nede på 70% nå :S Sjekka *#*#4636#*#* og batterihistorikk og delvis vekkelås? Lenke til kommentar
marvoc87 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har nå fått lagt inn Froyo build XWJPA. Hva bør jeg gjøre for å få best mulig batteri? Sliter med at batteriet ikke holder mer enn maks en dag Plukket telefonen ut av laderen ca klokken 10 i dag og allerede nå er batteriet nede på 88%. Har rootet den og lagt inn OCLF. Får ikke rootet jeg, og heller ikke via OCLF,,,,,, Hjelpe meg eller?? Mobilen er helt ulåst Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 når jeg går i galleri, og så under "Kamera" så står det en addresse, det er ikke så langt fra der jeg er, men jeg har aldri vert der, noen idè hvorfor den adressen står der?? Lenke til kommentar
TAVT Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har nå fått lagt inn Froyo build XWJPA. Hva bør jeg gjøre for å få best mulig batteri? Sliter med at batteriet ikke holder mer enn maks en dag Plukket telefonen ut av laderen ca klokken 10 i dag og allerede nå er batteriet nede på 88%. Har rootet den og lagt inn OCLF. Får ikke rootet jeg, og heller ikke via OCLF,,,,,, Hjelpe meg eller?? Mobilen er helt ulåst Har du froyo? Isåfall brukte jeg denne: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=803682 Har nå fått lagt inn Froyo build XWJPA. Hva bør jeg gjøre for å få best mulig batteri? Sliter med at batteriet ikke holder mer enn maks en dag Plukket telefonen ut av laderen ca klokken 10 i dag og allerede nå er batteriet nede på 88%. Har rootet den og lagt inn OCLF. Koblet min fra laderen for nesten 3 timer siden, den er på 98 %. Noe trekker strøm hos deg jah! Ja det kan du si. Bruker advanced task killer og alt. Ingen prosesser går, så noe er ikke helt som det skal være nei.. Prøver å finne ut hva som kan trekke strøm men finner ikke utav det. Nede på 70% nå :S Sjekka *#*#4636#*#* og batterihistorikk og delvis vekkelås? sjekka nå men ble ikke særlig klok. Delvis vekkelås var såvidt blå om du skjønner. Men etter jeg tok factory reset har jeg bare mista 1% på en time uten bruk. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jess, det er neste steg Ta en factory reset så du får fjerna alt som kan ta å suge strøm, og så legge inn ett og ett av de programma du har brukt. Men det er bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hadde en HTC Legend. Og den lastet ned vilkårlige epost-adresser i fra Facebook kontakter og ned til telefonen (jævlig irriterende) fikk en kompis låst til nummeret 1881 og jeg fikk det ikke vekk)). Så hvordan styre denne funksjonen på Samsungen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå