jpsalvesen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Huzza. Lagginga har gått fra "direkte utrolig plagsomt" til "betydelig mer enn konkurransen". Utrolig at jeg jubler over dette, men det er iallefall fremskritt hittil! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 CF root: http://forum.xda-dev...ad.php?t=788108 Da kan du kjøre OCLF hvis du vil det. Ellers så er det betaversjon av voodoo på project-voodoo.org. Kake? Stiller meg litt skeptisk til beta versjoner. Kan noen forklare meg hvor usb settings har blitt av? Jeg vil ha den til å ask on connection... Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ja, da får du gå med OCLF hvis du vil ha lagfix... Lenke til kommentar
4arm Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 CF root: http://forum.xda-dev...ad.php?t=788108 Da kan du kjøre OCLF hvis du vil det. Ellers så er det betaversjon av voodoo på project-voodoo.org. Kake? Stiller meg litt skeptisk til beta versjoner. Kan noen forklare meg hvor usb settings har blitt av? Jeg vil ha den til å ask on connection... Trådløs og nettverk... Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Tok en "wipe" før jeg heiv ut første Froyo og erstattet den med den siste. Syns telefonen nå er mer flytende! Er det innbilning, eller er det fakta! Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Det er nok et faktum at samsung gjør noe riktig hva angår hastighet i menyene etc. Har nettopp installert vi Kies nå og skal gi JPA/JPP en sjanse til. Så får vi se... Men noe mer smooth enn JP6 er riktig ja. Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Nå skal jeg forresten prøve uten lagfix noen dager for å se hva telefonen har å by på. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 uten root eller lagfix i jpp så får jeg 962.. ca samme som med gamle eclair rom. skuffet, trengs definitivt en lagfix til her (som gir over 2200) Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Er det nokon måte å roote telefonen på uten odin? Er litt skeptisk... Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Med Froyo må man vel bruke Odin.. Så lenge 3-button combo funker er det ingen særlig fare.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Så noen som kan evt sitere ett inlegg eller skrive en kjapp guide på odin og få root på Froyo? :] Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Se deg nå ikke blind på tall fra Quadrant o.l.. Kjører helt stock selv nå, og har null lag. Og jeg hadde JF3 før, jeg veit hva lag er. Men for alt jeg veit så lagger din...... Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Voodoo gir nok en mer realistisk score i quadrant enn hva OCLF gjør. OCLF "lurer" quadrant litt slik at man får bedre score. Kjører telefonen rent EXT4 så er nok det nærmere sannheten - altså rundt 1700... Foreløpig så virker oppdateringen levbar. Blir spennende å se når jeg får lagt inn alt standard greiene mine: Mail, noen apps etc.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Se deg nå ikke blind på tall fra Quadrant o.l.. Kjører helt stock selv nå, og har null lag. Og jeg hadde JF3 før, jeg veit hva lag er. Men for alt jeg veit så lagger din...... Har ikke noe superlag, men hadde definitiv bedre ytelse med lagfix på eclair. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Forsvinner Market ved oppdatering til nyeste Froyo, som med JP6? Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Later til å være umulig å oppgradere med Kies (oppdatert først) her, får bare "firmware upgrade cannot proceed". Begynner å bli ganske oppgitt av Samsung. Den eneste andre PC jeg har er en steinalder-laptop med XP, men den var det umulig å kjøre Kies på (så tregt at det var ubrukelig). Noen fornuftige forslag, evt en n00b-guide til hvordan man oppgraderer med Odin elns? Har prøvd alle standardtriks som reboot, google osv. Har gått og fundert på HTC DHD en stund, og dette vekter ikke spesielt tungt i Samsungs favør. Egentlig er telefonen helt grei, men jeg skulle gjerne hatt 2.2 pga TTS og Gmail-appen. Og vil helst ikke bytte til en telefon med dårligere skjerm og batteri... Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hei folkens, har et kjapt spørsmål. Fikk One Call Gavepakke i dag og mistet all mobilnettverkskontakt (3G). Har ikke muligheter for å koble opp igjen, og finner ikke ut hva problemet kan være. Kjøpte mobilen med telenor-abonnement, og nå som jeg skiftet til One Call nekter den meg regelrett å komme på 3G-nett (WLAN går fint). Noen som har hatt lignende problem og funnet en løsning? Prøvde å laste ned en slags konfigurasjonsmelding fra One Call sin hjemmeside, men fikk ikke dette til å fungere selv om konfigurasjonen ble installert. Sorry om spørsmålet har blitt stilt før, men jeg orker ikke bla igjennom 200 sider for å lete etter et svar : ( Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hei folkens, har et kjapt spørsmål. Fikk One Call Gavepakke i dag og mistet all mobilnettverkskontakt (3G). Har ikke muligheter for å koble opp igjen, og finner ikke ut hva problemet kan være. Kjøpte mobilen med telenor-abonnement, og nå som jeg skiftet til One Call nekter den meg regelrett å komme på 3G-nett (WLAN går fint). Noen som har hatt lignende problem og funnet en løsning? Prøvde å laste ned en slags konfigurasjonsmelding fra One Call sin hjemmeside, men fikk ikke dette til å fungere selv om konfigurasjonen ble installert. Sorry om spørsmålet har blitt stilt før, men jeg orker ikke bla igjennom 200 sider for å lete etter et svar : ( Telefonen din er ikke låst til Telenor da? Lenke til kommentar
Wenchis Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Synes det innebygde sms-systmet suger.. stygge symboler etc. Finne det andre alternativer enn handsent sms? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå