marvoc87 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Får ikke vi som oppgraderte til Froyo ved første omgang oppgradere? Kies sier at det ikke er tilgjengelig oppdatering? Joda går bra det, men du må oppgradere KIES fyste Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Jeg kan oppgradere min, så jeg skal bare lade litt, så skal jeg oppgradere edit: Jeg måtte oppgradere Kies først før den så at det var oppgradering tilgjengelig. Endret 4. november 2010 av zyrex Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Skjønner virkelig ikke hva det er som drar batteri på telefonen min. Nå forsvinner alt som er i løpet av en dag med moderat bruk. Froyo. Det har min og gjort, men i går ble det brått slutt på det! Vet ikke annet enn at jeg slettet True Caller. men kan ikke skjønne det kan ha hatt betydning... Men etter oppdateringa til 2.2 fikk jeg vel 1/3 av batteritiden jeg hadde tidliger. men nå er den tilbake til normalen. Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Får ikke vi som oppgraderte til Froyo ved første omgang oppgradere? Kies sier at det ikke er tilgjengelig oppdatering? Kies finner ihvertfall oppgradering hos meg, fra forrige runde med Froyo. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) installerer kies via http://www.samsungap...m/about/onPc.as Får deretter spm om å oppdaterere kies etter at kies er oppdatert. oppdatering via kies for kies stopper opp på 33%, hvorav en popupmelding dukker opp kan ikke koble til internett. Vil du kontrollere tilkoblingen på nytt, etc. Hvordan laste ned nyeste kies. Hvilken versjon er nyeste kies, hvis vi må ha nyeste kies for å få oppdater til jpp ? off då, hehe send meg mail adressen din som privat post, så kan jeg sende dg filen via mail, dersom du ikke har alt for treg nettlinje pm sendt bare og glemme å sende via mail vertfall. kan eventuelt bli msn, om du har litt rask linje, kan ikke sende mer en 25MB via yahoo eller gmail, så da sliter vi hehe ok. alternativt at du pm meg link ? eventuelt over msn, eller kan også sette opp en ftp du laster opp til. Edit: har fått installert oppdatert Kies. Tok noen forsøk før kom forbi den 30%ten Endret 4. november 2010 av spetter Lenke til kommentar
hud1973 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Får ikke vi som oppgraderte til Froyo ved første omgang oppgradere? Kies sier at det ikke er tilgjengelig oppdatering? Kies finner ihvertfall oppgradering hos meg, fra forrige runde med Froyo. Funket nå, etter oppdatering av Kies. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Yay hentelapp for å hente telefonen min! endelig, min elskede! <3 Passet jo greit med Froyo oppdatering også ;D Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Har oppgradert min nå. Så får vi starte testinga! Lenke til kommentar
asad Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Kies kræsjet under oppgradering hos meg, og det ser ut som windows da ikke klarte å finne telefonen. Var mildt sagt lettet da jeg etter en restart så at ingen skade hadde skjedd, alt starta opp som før. Skal prøve igjen når jeg kommer hjem senere idag, på en langt kjappere pc. Lenke til kommentar
enrique1986 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Har oppdatert mobilen via Samsung Kies idag og det jeg legger merke til er at det står Tiersdag istedet for Tirsdag i kalenderen. Flere som har fått det samme ? Lenke til kommentar
agnard Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Har oppdatert mobilen via Samsung Kies idag og det jeg legger merke til er at det står Tiersdag istedet for Tirsdag i kalenderen. Flere som har fått det samme ? Jepp:) Lenke til kommentar
eln78 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Har oppdatert mobilen via Samsung Kies idag og det jeg legger merke til er at det står Tiersdag istedet for Tirsdag i kalenderen. Flere som har fått det samme ? Har det ikke alltid gjort det? Mener det sto det samme på Eclair og på den første "offisielle" Froyoversjonen, den som kom i midten av oktober. Lenke til kommentar
enrique1986 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Har oppdatert mobilen via Samsung Kies idag og det jeg legger merke til er at det står Tiersdag istedet for Tirsdag i kalenderen. Flere som har fått det samme ? Jepp:) Bra oversatt kan man si:P Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Var jammen meg lagt inn Froyo hos deltaservice! :] I9000XXJPP Froyo.XWJPA Med andre ord, så hadde min telefon den nyeste froyo før noen av deres! Endret 4. november 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
kverna Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Var jammen meg lagt inn Froyo hos deltaservice! :] I9000XXJPP Froyo.XWJPA Med andre ord, så hadde min telefon den nyeste froyo før noen av deres! Deltaservice fikk tilsendt 2.2 fra Samsung 1/11 så det er ganske ferske greier der inne også fikk jeg høre. Bare å vente på barnesykdommene nå Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Var jammen meg lagt inn Froyo hos deltaservice! :] I9000XXJPP Froyo.XWJPA Med andre ord, så hadde min telefon den nyeste froyo før noen av deres! Deltaservice fikk tilsendt 2.2 fra Samsung 1/11 så det er ganske ferske greier der inne også fikk jeg høre. Bare å vente på barnesykdommene nå JPA/JPP/JPO har ligget ute en uke på samfirmware... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 *Hmm, ser ikke ut som om telefonen blir kjent igjen i kies... Eller den blir kjent igjen men den står på "kobler til enheten... vennligt vent" Lenke til kommentar
4arm Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 *Hmm, ser ikke ut som om telefonen blir kjent igjen i kies... Eller den blir kjent igjen men den står på "kobler til enheten... vennligt vent" Siden du fikk oppgraderingen "ferdig", har du kanskje ikke oppgradert Kies? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Joda, jeg oppgraderte kies før jeg hentet telefonen.. men men skit samma. Hoho, nå fungere faktisk 3 button combo for å komme i recovery! gull :}] Kake til den første som kommer med en root og lagfix for JPP Endret 4. november 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 CF root: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=788108 Da kan du kjøre OCLF hvis du vil det. Ellers så er det betaversjon av voodoo på project-voodoo.org. Kake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå