Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

enkeltting kan være dårlig selv om det er en bra telefon.

Som sagt jeg har hatt begge og mener galxyen er MYE bedre enn desire.Som sagt dette er MIN mening.Sikkert noen som mener noe annet:)men som sagt det var min mening:)

De som kjøper galaxy kommer ikke til og bli skuffet det er en KJEMPEBRA telefon.

Lenke til kommentar

enkeltting kan være dårlig selv om det er en bra telefon.

Som sagt jeg har hatt begge og mener galxyen er MYE bedre enn desire.Som sagt dette er MIN mening.Sikkert noen som mener noe annet:)men som sagt det var min mening:)

De som kjøper galaxy kommer ikke til og bli skuffet det er en KJEMPEBRA telefon.

Er helt enig der. Galaxyen har "alt", og innfrir forventningene selv til de mest skeptiske vil jeg tro. Lyden er overraskende god, og er bedre enn hva jeg har hørt noen annen mobil har levert.

Det beste er vel egentlig bare å "hoppe i det" og kjøpe mobilen, for uansett hvor mye i tvil man er, vil man bli fornøyd. Er selvfølgelig alltid noe å sette fingern på, men særdeles lite på denne telefonen.

Lenke til kommentar

Vel jeg er jo allerede skuffet over at galaxy ikke har noen form for blitz. Et stort ankepunkt for meg når jeg først skal bruke så mye penger på en "alt-mulig-telefon". En så dyr telefon bør ha det. Ellers hadde jeg tålt alle barnesykdommene den har, som alle nye telefoner har.

Ellers var ikke poenget mitt om Galaxy er en god telefon eller ikke. Alle telefoner har svakheter og det var overaskende for mange at høyttaleren var så elendig som den er på Desire. Derfor viktig å sjekke slikt.

Den virker også svak på bilnavigasjon, har ikke sett noen gode systemer som virker å gi fullverdig bilnavigasjon på denne. Også et stort ankepunkt for meg på en 4" telefon til 5000,- i 2010.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt tlf siden fredag og er suuuuper fornøyd. Har aldri vært såå fornøyd over en tlf som denne her. Har filmet med mobilen og det ble kjempe bra. I solyset er kameraet kjempe bra syns jeg, har tatt masse fine bilder. Lyden på høytaleren er også kjempebra. deilig å høre på musikk med denne:) Kjenner flere som har desire og de ble jo forelsket i denne når jeg viste dem min nye telefon:D var også litt lei meg over at det ikke var noe blitz på den, men jeg savner den ikke i det hele tatt som jeg trodde jeg skulle gjøre. Videoklipp og bilder og sånt er nydelige på telfonen med super amoled. Kjempe fornøyd med den :D

Lenke til kommentar

Theo343: Hvor har du det fra at lyden er dårlig? Jeg synes lyden er veldig bra, klar og høy. Da fra høyttaleren. Med headset så blir jeg blåst vekk av hvor nydelig lydkvaliteten er, og det med de medfølgende øreproppene. Også veldig fornøyd med at den innebygde spilleren har en equlaizer.

Blitz klarer jeg meg uten, men det er vel mer subjektivt. Skjermen fungerer godt nok som lommelykt for meg.

Navigasjon.. Den er da vel ikke dårligere enn noen andre android-mobiler? Alt kommer jo an på hva slags apps du bruker. Google maps kan lage en rute for deg, men kan ikke snakke sånn turn-by-turn.. Helt greit om man er flere i bilen ihvertfall :p Uansett, kommer an på applikasjonen du fikser deg. Dog savner jeg Nokia Maps som var på N97en min, det var nydelig.

Lenke til kommentar

Zrex:

Desire tråden er full av de tilbakemeldingene. Leser du hva jeg skriver spør jeg om høyttaleren er like dårlig som på Desire og fikk svar at det er den ikke.

Når det gjelder bilnavigasjon er halvgodt aldri godt nok. Min Nokia E51 er knallgod til bilnavigasjon.

Kjøper jeg en stor telefon til 5000,- som kan ta bilder med 5 megapixler så forventer jeg også at den kan ta bilder innendørs med en eller annen form for blitz. Lommelyktfunksjon på mobil har jeg aldri hatt behov for.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Sorry, misforstod deg. Trudde du skrev at Galaxy S hadde dårlig høyttaler. Da er vi enige ;)

Blitz innendørs? Hah, jeg foretrekker gode bilder enn utvaska blitzbilder uansett. Bruker aldri blitzen på digitalkameraet mitt uansett, bilder blir så unaturlige. Synes den tar helt fine bilder. Slo alltid av blitzen på N97en min uansett, skapte bare overlyse bilder med rare skjær.

Men til videofilming kunne jeg likt et lys, dog, for filming i mørket.

Men vi er enige om navigasjon, halvgodt er ikke bra nok. Inntil Google har lage noe like bra som Nokia Maps så er jeg ikke fornøyd.

Men vi trenger ikke diskutere kamerablitzen. Du ønsker en blitz, spesielt på en så dyr telefon, da skal jeg ikke overtale deg eller no. Kjøp en annen, Galaxy S er ikke for deg.

Endret av zyrex
Lenke til kommentar

Google holder på med navigasjons app nå har jeg lest. De er ute med ett allerde (beta), men det fungerer kun i USA (og UK?). Får håpe om 1/2år - 1år at det fungerer ellers rundt også. Ellers flytter jeg snart til Wales hvor jeg helt sikkert vil få nytte av sånne ting som Layar!!

Endret av Albatron
Lenke til kommentar

Copilot er god til bilnavigasjon. Siden vi ikke har tilgang til betalte apps i Norge, så får man ikke Copilot via Market, men man kan kjøpe det utenom Market. Jeg har forøvrig kjøpt Copilot via Market siden jeg bor i Spania, og det fungerer flott.

Lenke til kommentar

Nå skal ikke jeg dra denne kamera/blitz-diskusjonen videre, men testet i dag Navigon sin navigasjon i Oslo-området, og den skuffer veldig.

Hadde tidligere WM med Tomtom, Igo8 og Garmin XT, og samtlige av dem slår Navigon sin programvare. Oppdateringsfrekvensen ser ut til å være veldig lav og unøyaktig. Virker på meg som om det er GPS'en i telfonen som er ute å kjører og ikke softwaren. Mangler avanserte innstillinger for GPS. Noen som vet hvor man finner dette? Tror i så fall bare det er å tweake litt på innstillingene....

Lenke til kommentar

Nå skal ikke jeg dra denne kamera/blitz-diskusjonen videre, men testet i dag Navigon sin navigasjon i Oslo-området, og den skuffer veldig.

Hadde tidligere WM med Tomtom, Igo8 og Garmin XT, og samtlige av dem slår Navigon sin programvare. Oppdateringsfrekvensen ser ut til å være veldig lav og unøyaktig. Virker på meg som om det er GPS'en i telfonen som er ute å kjører og ikke softwaren. Mangler avanserte innstillinger for GPS. Noen som vet hvor man finner dette? Tror i så fall bare det er å tweake litt på innstillingene....

Jeg prøvde Navigon i "10 sekunder" på fredag, men det var helt vilt... På Desire virket den veldig fint, men jeg var ikke ferdig med å sette opp telefonen når jeg testet, så skal prøve på nytt i morgen...

Lenke til kommentar

Etter helgens ute aktiviteter har kamera blitt brukt mye, både til filming og bilder.

Det som irriterer meg veldig, er plassering på linsen bak på mobilen, jeg har en tendens til å dekke over linsen litt med fingrene mine, og når jeg tar bilder ute i veldig sterkt sollys er det vanskelig å legge merke til med engang.

Hadde linsen vært mer på midten av kortsiden på telefonen hadde dette ikke vært noe problem.

Kvaliteten på bilder og film er bra, iallefall når man ser de på telefonen.

Jeg har ikke kjøpt telefonen for å bruke den som et fullverdi kamera, men kvaliteten er bra nok for meg.

Bruker helst kamera i jobb sammenheng for å dokumentere ting og tang, og der er det bra nok.

Lenke til kommentar

Noen som har fått til synkronisering med standard outlook gjennom KIES ?(altså kalenderen)

Veldig irriterende at dette ikke ser ut til å virke selv om Samsung selv påstår det skal fungere

Jeg har sendt dem en mail der jeg ber dem om fremgangsmåten

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...