PilotBRS Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Ser veldig lovende ut! Har egentlig sett litt på SE X10, men tror heller jeg venter på denne. Får bare håpe prisen ikke blir alt for stiv. 1 Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg fulgte Xperia X10 siden de første ryktene i juli i fjor, og var 100% solgt på den, men mistet rett og slett lysten da jeg innså at SE ikke aner hva de driver med. :-/ Nå venter jeg på denne i stedet, håper bare k750i'en klarer seg noen måneder til. Denne ser jo ut til å ha en del bedre hardware også, er veldig spent på å se super AMOLED-skjermen. Men jeg misliker at den er så lik iPhone utseendemessig, synes fortsatt X10 er en av de peneste telefonene på markedet. 1 Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Noen formeninger om når denne kommer i salg her i norge ? 1 Lenke til kommentar
Bacchus Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Sniktitt fra Amobil Preview fra GSMArena 1 Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Er så spent på denna :o Kan hende N97en blir pensjonert og blir fast bil-GPS istedet. Gleder meg til den er ute, så det kan bli litt testing. At den kan spille av divx/xvid og 720p uten å blunke... *sikle* 1 Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Ser ut som 8GB versjonen blir tilgjengelig allerede fra 1. juni. Prisen ligger på £550, dvs ca 5000 NOK. Sjekk her: http://www.expansys.com/d.aspx?i=198072 Blir nok en bra erstatter for min HTC Diamond dette her. Noen som vet noe om den vil fungere skikkelig med 3G osv i Norge dersom jeg kjøper den i USA? Bor i USA for tiden, så tenkte å kjøpe den her borte da. 3G på min nåværende HTC Diamond funker ikke her borte på AT&T nettverket, så tipper de bruker andre frekvenser enn i Norge. Noen som vet noe om dette? 1 Lenke til kommentar
suggas Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 http://www.expansys....d.aspx?i=198072 Her står det at den har led lys. Noen som vet noe mer? 1 Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Lurer på hvor den er plassert isåfall Men det er jo mulig at siden dette er en uferdig modell at det kommer på produksjonsmodellen, men det gjenstår å se. Håper dog det blir en form for blitz 1 Lenke til kommentar
deterikkestygtåpeke Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Dette blir helt klart min nye tlf. Blir lett en erstatter for min Nokia N80 :!: Har også sett mye på Samsung Wave, men med et tvilsomt Bada OS vil jeg heller har android med Touchwiz... Likte Samsung sitt touchwiz kombinert med android bedre enn Googles menyoppsett. 1 Lenke til kommentar
suggas Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) kr 4999,- cdon. Kan reserveres, 16 gb. metalic black farge. Med blitz, men det var ikke avbildet på de bildene som var tilgjengelig. Endret 1. mai 2010 av suggas 1 Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Ifølge både Expansys og Samsung skal det være LED-blitz på den, men den prøveversjonen som det er bilde av over her har det ikke. Men den ferdige versjonen skal ha det. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) På en så dyr telefon så vurderer jeg å låse abbet, håper Chess vil tilby den. Bortsett fra noen usikkerheter rundt UI og google tilknytningen virker dette å være hva jeg har ventet på i flere år. Hvis en mobilleverandør tilbyr denne med et godt abb til god nedsatt pris, må det tipses her. Finnes "Mail for Exchange" for android og har den det installert eller må jeg benytte noe kvasi imap4 applikasjoner med begrenset exchange funksjonalitet? Viktig for mitt valg. WM synes jeg ikke har vært noe soleklart valg ellers ennå. Endret 4. mai 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Android har Exchange ActiveSync, samt Gmail og POP3/IMAP innebygd. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) jepp, fått svar på Exchange biten i 2 andre tråder for noen dager siden Endret 7. mai 2010 av Theo343 1 Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 X10 kan ikke synces opp mot standard outlook(derfor solgte jeg den) Desire kan dette gjennom htc sync Men spørsmålet blir da om samsung kan synce kontakter og kalender med vanlig outlook må gjennta det, VANLIG OUTLOOK, ikke noe exchange fjas som altid blir nevnt ;-)Heller ikke gjennom Gmail for oss som ikke bruker det 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) "Exchange fjas"? Deg om det Forøvrig er Outlook like "vanlig" selv om du setter den opp mot Exchange. Endret 7. mai 2010 av Theo343 1 Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 "Exchange fjas"? Deg om det Forøvrig er Outlook like "vanlig" selv om du setter den opp mot Exchange. hehe, men som vanlig får jeg ikke svar på det jeg spør om, derav disse utrykkene har samsung noe lignende som htc sync for android ?? 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hvis "Active Sync" på Samsung og Android er som på HTC så skal den også kunne synce mot Outlook som kjører PST. Dvs. den skal kunne synke i Outlook i alle tilfeller og skiter i om Outlook kjører PST, OST eller mot Exchange server eller ei. Det man snakker om med Exchange kompatibel er utenom Outlook. Jeg vet mange heller synket via Outlook som igjen gikk mot Exchange fordi støtten direkte mot Exchange var dårlig. Lenke til kommentar
Bacchus Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Galaxy S test fra GSMArena Et lite utdrag: Not only does the Galaxy have a performance edge over its competitors, it's probably better too in terms of usability thanks to TouchWiz. And the majestic Super AMOLED display is a great reason on its own to buy the Galaxy. Be warned though, you're unlikely to ever go back to LCD again. Meaning that at this point, the question to ask yourself is whether you're ready for a long-term affair with Samsung. If you are looking for the ultimate Android device, there are very few things really to make you consider another handset. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå