Sveern Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Du må skru på at den skal være synelig, dette gjør du under Trådløs og nettverksinnstillinger Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Noen som har erfaringer med telenor og bricked telefon? Har de peiling, eller dumme som brød? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) De har nok peiling når det står AT&T på oppstarten der det fryser til å vite at du har tuklet med den. Men hvem vet.. Si du prøvde KIES oppdatering? (om de har litt peiling så vet de at Samsung Captivate ikke bruker KIES for å oppdatere, men OTA (over the air) update rett til telefonen. Endret 31. oktober 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Faen steike.. Sliter virkelig nå. Får prøve meg på å leke skikkelig amatør! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Do that, men pass på telefonlinjene til telenor koster SKJORTA. (om du velger å gjøre det over telefon.. ) Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Do that, men pass på telefonlinjene til telenor koster SKJORTA. (om du velger å gjøre det over telefon.. ) Jævlig fint for oss som ikke følger så voldsomt med at noen nesten aldri quoter det de svarer på... Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Tråden for de som trodde de var gode, men som har rotet til telefonen sin... Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Tråden for de som trodde de var gode, men som har rotet til telefonen sin... Eller bare en tråd en kan hjelpe andre til å IKKE gjøre de samme feila. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) hint hint. de siste innleggene hjelper ikke oss andre så veldig Endret 31. oktober 2010 av spetter Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 hei jeg har en del problemer med min min galaxy s,etter jeg oppdaterte til froyo jpm firmware. 1.jeg får ikke 3g på telefonen min lengre.merker i områder der jeg har hatt 3g før,har jeg nå bare edge. 2.galaxy s slite ofte med og laste web sider,ofte må jeg gjøre det mange ganger før jeg kommer inn på websiden. 3.ofte så mister telefonen dekning,ofte så ser at på telefonen at jeg bare har nød nett sell om jeg har fullt utslag på dekkningen. noen andre som har hatt disse problemene?. håper at samsung får fikset laggen som jeg har på min galaxy s. noen som vet når i november den endelige froyo oppdateringen til galaxy s kommer? Lenke til kommentar
TAVT Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Er det slik å forstå at man MÅ få "download mode"/3 button combo til å virke FØR man unrooter telefonen igjen? For nå klarer jeg plutselig ikke å få det til å virke igjen. Og jeg tenkte å unroote telefonen når Froyo kommer. Gjør jeg det riktig når jeg holder inne volum opp+home og så trykker på-knappen. Når samsung logoen kommer så slipper jeg home knappen? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Når logoen kommer slipper du på-knappen. Men download mode er vel med volum ned, ikke opp. Lenke til kommentar
sp0 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Noen som har erfaringer med telenor og bricked telefon? Har de peiling, eller dumme som brød? Telenor i seg selv reparer ikke telefoner så vidt jeg vet. De sender inn til leverandøren (eller verksted godkjent av denne), som i dette tilfellet er Samsung. Har du forsøkt å komme inn i download-mode på (nesten) alle tenkelige måter? (dropp de forslagene med å varme telefonen i stekovnen) En ting jeg måtte gjøre når jeg min telefon ble bricked, var å la batt være ute i MINST 30-60 sek før jeg kunne sette det inn å komme meg i recovery mode. Kommer du inn i Downloadmode er du reddet. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Bare å installere fix'en dèt. ;D Lenke til kommentar
SamsungGalaxy Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Noen som vet hvorfor jeg ikke får opp mange spill når jeg søker på Markedet??? Merkelige greier dette! Lenke til kommentar
waters2k Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Kan det stemme at Froyo 2.2 kommer den 15 Nov? Det var en post her som nevnte dette, synes det er litt amatøraktig å legge ut noe som ikke er ferdig å trekke det tilbake like fort. Tror det beste er at alle telefoner får et standard OS, synes det blir mye problemer som dukker opp her altså. Synd at vi skal slite med bugs og faenskap, håper neste versjon blir litt mindre buggy og gjerne litt "raskere". Lenke til kommentar
melvis Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 hei jeg har en del problemer med min min galaxy s,etter jeg oppdaterte til froyo jpm firmware. 1.jeg får ikke 3g på telefonen min lengre.merker i områder der jeg har hatt 3g før,har jeg nå bare edge. 2.galaxy s slite ofte med og laste web sider,ofte må jeg gjøre det mange ganger før jeg kommer inn på websiden. 3.ofte så mister telefonen dekning,ofte så ser at på telefonen at jeg bare har nød nett sell om jeg har fullt utslag på dekkningen. noen andre som har hatt disse problemene?. håper at samsung får fikset laggen som jeg har på min galaxy s. noen som vet når i november den endelige froyo oppdateringen til galaxy s kommer? Har likt problem som deg på punkt nr. 3 etter oppdateringen. Har også Xperia x10 som fikk oppdatering i kveld til 2.1,men fy søren kor mye kjappere den ble forhold til Galaxyen,nettsidene lastet så kjapt at de var der nesten før jeg fikk trykket ferdig. :!: Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hmmm, det høres bra ut. Hvordan er xperiaen i forhold ellers a? Hva gjelder froyo som var jo den versjonen som ble sluppet via Kies, JP6. Så ble den trukket tilbake. Her om dagen ble JPA (nyere versjon av froyo) sluppet på samfirmware.com. - Så samsung support løy til meg om stor pågang på server. Hehe. De skulle selvfølgelig gjøre noe med en halvferdig oppdatering. I midten av november kan nok høres fornuftig ut. JPA så en del bedre ut enn JP6, men fortsatt lag. Jeg forstår virkelig ikke samsung hva angår rfs. - Det er ingen tvil om at de vet det, men de står vel på sitt. Forhåpentlig vis dukker det opp enda en froyo fw på samfirmware før den ferdige froyo releasen blir sluppet. Hvis ikke den ferdige versjonen (selv om det sikkert kommer flere etter det også) er bra, så hopper jeg lekende lett over til noe annet. Delvis pga samsungs rfs idioti og veldig mye pga den ekstremt elendige supporten jeg har fått, hvis det i det hele tatt kan kalles support. - Da blir det enten en Desire HD eller noe annet. Og det er litt synd ettersom jeg gjerne skulle hatt grafikk akselrasjonen og skjermen til galaxyen... Akkurat nå tror jeg drømmetelefonen min ville vært HTC desire HD med super amoled! - God byggekvalitet, bedre gps og fantastisk skjerm! Men men. Vi får se hva tiden bringer. Med JPA så var det i hvertfall litt mer fremgang og virket litt mer forseggjort! - Det er positivt. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Noen som har erfaringer med telenor og bricked telefon? Har de peiling, eller dumme som brød? Telenor i seg selv reparer ikke telefoner så vidt jeg vet. De sender inn til leverandøren (eller verksted godkjent av denne), som i dette tilfellet er Samsung. Har du forsøkt å komme inn i download-mode på (nesten) alle tenkelige måter? (dropp de forslagene med å varme telefonen i stekovnen) En ting jeg måtte gjøre når jeg min telefon ble bricked, var å la batt være ute i MINST 30-60 sek før jeg kunne sette det inn å komme meg i recovery mode. Kommer du inn i Downloadmode er du reddet. Om de videresender til Samsung sliter jeg vel mildt sagt. Jeg har prøvd ulike måter ja. For eksempel å holde inne bare lyd-opp, og ned samtidig som å plugge USB inn. Lest og prøvd mange ulike. Etter du har latt batteriet være ute, og setter det inn igjen, bruker du vanlig metode? Har også lest om det med å lage en hjemmelaget "Jig". En skrella mini-USB med 301k motstand som skal gjør slik telefonen går i download modus. Men, det jeg er mest usikker på, er når jeg da la inn feil stock ROM, om det har noe å si for om jeg i det hele tatt KAN komme i download mode. Dette gjorde jeg. Som du ser er det til capative versjonen, noe jeg så ETTER jeg hadde gjennomført det. Lenke til kommentar
sp0 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Om de videresender til Samsung sliter jeg vel mildt sagt. Jeg har prøvd ulike måter ja. For eksempel å holde inne bare lyd-opp, og ned samtidig som å plugge USB inn. Lest og prøvd mange ulike. Etter du har latt batteriet være ute, og setter det inn igjen, bruker du vanlig metode? Vanlig metode, ja. [Vol ned]+ [Home] + [Power]. (Hvis den går i loop, slipper du bare [Power] mens du fortsetter å holde de andre to til du er inne i dl mode) Om ikke det fungerer så er nok bootloaderen endret. Vanligvis skal ikke det skje med flashing til custom rom, men den metoden du linket til er jo "trykk-på-knappen-så-skjer-det-masse-du-ikke-har-kontroll-over". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå