medlem-156941 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ok, skal prøve å gjere det med OCLF først, seier ifrå om eg får problem! Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 http://www.samsunggalaxysforum.com/samsung-galaxy-s-updates/final-date-for-galaxy-s-update-%28nov-11th%29/new/#new Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Noen som kan linke meg til en ROM, slik jeg får flashet. Fucka telefonen da jeg skulle skifte framework filene. Ja, recovery og download mode fungerer! Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Det gjekk ikkje med OCLF. Kva skal eg gjere no? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Bruke en annen lagfix : b (vet ikke om noen på 2.2 enda da jeg har vært uten telefonen siden 2.2 kom ut.. ) Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=742403 Vil den her funke bra? Har du ødelagt telefonen? Korleis? Endret 30. oktober 2010 av Mafle Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Jo altså, skulle fjerne lag fix, og jeg tror ikke jeg hadde nok ledig plass eller noe sånt, så fjern lagfix prosessen hang seg. Og da begynte alt å kræsje, så jeg rebootet telefonen.. Da ville den ikke starte igjen pga voldtatt filsystem : 3. Netonnet sa telefonen ble sendt tilbake ferdig og fikset den 25. oktober.. Ringte Deltaservice igår og de hadde ikke sendt den engang sa de, og han som skulle gjøre det fikk de ikke tak i.. Arrrrrrrrr (håper han ikke fant update.zip filen på interne minnekortet som fikk han til å ikke sende den.. var update.zip for lagfix xb) Endret 30. oktober 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Så det er farlig om eg skulle fjerne lagfizen seinare når "Final" versjonen av Froyo kjem? Og den linken eg la ved i forrige post, er den ok? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ja den bør fungere. Det er ikke farlig å fjerne sålenge du har den 3 button combination for recovery eller download modus. (noe jeg ikke sjekket etter før jeg gjorde det iom at jeg ikke visste om risikoen) Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Det står at den berre er testa på JP2, eg har JP6. Vil det vere noko problem? Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Kjapp oppdatering ang JPA: Norsk språk, Norsk swype, Norsk i kalenderen. Virker litt raskere og bedre enn JP6. Mer fornøyd med denne fw-versjonen med froyo. Ser ut som samsung er i ferd med å sette kursen i riktig retning mot en telefon som kan fungere bra uten lagfix... Et stykke igjen å gå, men til tross for RFS så er ikke denne versjonen alt for ille. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Tror jeg bricka telefonen.. Står fast på "at&t World Phone" etter å ha fulgt DETTE. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Telefonen lagger merkelig nok ikkje lenger på langt nær så mykje som før, sjølv om eg ikkje har gjort noko.... Trur eg ventar til Final Froyo kjem via Kies Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Tror jeg bricka telefonen.. Står fast på "at&t World Phone" etter å ha fulgt DETTE. Recovery mode, restore elns (eller blir det download mode, legg inn en recovery .zip og så recovery mode med angitt .zip? ) Endret 30. oktober 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Funnet ut i etterkant at det står "CAPATIVE ONLY". Altså, ikke min versjon av telefonen. Uansett hvilke knapper jeg trykker går den bare fra "AT%T"-skjerm til svart og tilbake. Jeg har søkt litt rundt etter mulige løsninger, og noen sier at ved å holde ned begge volumknappene og putte USB-kabelen inn, og holde i 10 sekunder til, skal en komme i recovery mode. Og, dette sier noen at de har brukt opp til en time å få til. Jeg har ikke klart å få det til! Andre mulige løsninger? Og hva er dette, "JTAG"? Evt. Noen som har erfaringer om å sende tilbake en bricked telefon til telenor? Hva kan en si? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Du har ikke lagt inn fixen for å få 3button combination recovery, så du er ganske fuckd. I og med at det står AT&T der så skjønner de at du har tuklet med den, iom at det er Samsung Captivate (AT&T versjon av galaxy s), og du har Samsung Galaxy S I9000GT. Sååå. du er fucked. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) 3Button greia funket FØR jeg fiklet med framework-filene. Det var da telefonen klikka. Så jeg måtte finne en måte å få flashet tilbake til stock. Og, jeg var så å si litt hastig og tok den jeg fikk først ved å søke på samsung galaxy S. EDIT: Noen som har prøvd DETTE? Endret 30. oktober 2010 av Bartin Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) @Kverna: Hei, det hadde vært ålreit om du holdt jeg borte fra denne tråden hvis det eneste du har å komme med er spydigheter. Derimot ønsker i hvert fall jeg deg hjertelig velkommen hvis du har noe å bidra med. Det er det nok flere her som hadde satt pris på også! Endret 31. oktober 2010 av Hårek PS: Et tøyseinnlegg (som det refereres til) er fjernet. Lenke til kommentar
Hunvaakaren Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Må jeg laste ned en bluetooth app for å kunne motta filer og diverse over bluetooth, for eks fra andre telefoner? Prøver igjen jeg.. Noen som kan hjelpe meg her? Er helt grønn jeg.. Finner ikke telefonen når bluetoothen er på.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Ja du må ha et filprogram for bluetooth for å sende og motta filer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå