Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså når jeg blant annet forklarer at det ikke vil hjelpe å sende den inn fordi da får jeg den i retur med samme fw og filsystem, så forventer jeg ikke som eneste svar at da må du sende den inn til service. - Det er så ignorant og svakt at jeg blir flau.

 

På en annen side så har vel heller ikke de ansatte i første ledd av supporten noe annet en scripts å forholde seg til...

Virker som det er et slags standardsvar de bare limer inn om det passer. Sparer tid på det vettu :p
Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å starte min telefon i hard reboot modus for å få installert root.. Har prøvd volume down, volume up, volum up+down, volume opp+home. Telefonen slår seg bare på som normalt. Har også prøvd å lese her inne, men det tar for lang tid å lese gjennom alle 188 sidene her. Har lest en del på utendlandske forum, men uten hell.. Har prøvd å søke her også uten hell!

 

 

Hva kan jeg gjøre for å få dette til? Lastet ned Quadrant Standard for å sjekke ytelse og den var lik som Desire. Rebootet og den var raskere enn Galaxy S. Ergo, telefonen blir treig, veldig treig, når den har stått på en stund.

 

 

Alle tips og triks mottas med stor takk :-) For sånn telefonen er nå, er jeg IKKE fornøyd..

Antar du mener "recovery modus". Se signaturen min hvordan du legger det inn.

 

Hm, telefonen min starter bare opp som vanlig når jeg prøver det som står i signaturen din. Spesiell rekkefølge på knappene, eller samtidig? Har prøvd begge deler..:/

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å starte min telefon i hard reboot modus for å få installert root.. Har prøvd volume down, volume up, volum up+down, volume opp+home. Telefonen slår seg bare på som normalt. Har også prøvd å lese her inne, men det tar for lang tid å lese gjennom alle 188 sidene her. Har lest en del på utendlandske forum, men uten hell.. Har prøvd å søke her også uten hell!

 

 

Hva kan jeg gjøre for å få dette til? Lastet ned Quadrant Standard for å sjekke ytelse og den var lik som Desire. Rebootet og den var raskere enn Galaxy S. Ergo, telefonen blir treig, veldig treig, når den har stått på en stund.

 

 

Alle tips og triks mottas med stor takk :-) For sånn telefonen er nå, er jeg IKKE fornøyd..

Antar du mener "recovery modus". Se signaturen min hvordan du legger det inn.

 

Hm, telefonen min starter bare opp som vanlig når jeg prøver det som står i signaturen din. Spesiell rekkefølge på knappene, eller samtidig? Har prøvd begge deler..:/

Har du trykka deg inn på linken i signaturen å fulgt guiden der? ;)

Endret av sp0
Lenke til kommentar

Jeg opplever at bilder jeg tar med telefonen ofte ikke vises under "Galleri", men hvis jeg går på "Mine filer" og "DCIM" og "Camera" så finner jeg bildene. Hvis jeg da åpner bildene der, vil jeg også kunne finne de igjen under "Galleri" senere.

 

Noen som kjenner til dette "problemet" og hva som evt kan gjøres for å fikse det?

 

 

Jeg har akkurat samme problem som deg,bortsett fra jeg finner dem ikke igjen i galleri senere etter å ha åpnet dem :no:

De gangene jeg har direkte kopiert materiale inn på SD-kortet vil ikke tlf finne disse automatisk før det blir gjort en medieskann på nytt. Når man tar bilder skal dem legges til "index-fila" automatisk, så det høres rart ut. Jeg bruker en knøttliten gratis-app som heter "SD rescan" for å oppdatere indeksen i de tilfellene hvor galleriet ikke kan finne nytt innhold. Det fungerer for all media man tilfører kortet.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å starte min telefon i hard reboot modus for å få installert root.. Har prøvd volume down, volume up, volum up+down, volume opp+home. Telefonen slår seg bare på som normalt. Har også prøvd å lese her inne, men det tar for lang tid å lese gjennom alle 188 sidene her. Har lest en del på utendlandske forum, men uten hell.. Har prøvd å søke her også uten hell!

 

 

Hva kan jeg gjøre for å få dette til? Lastet ned Quadrant Standard for å sjekke ytelse og den var lik som Desire. Rebootet og den var raskere enn Galaxy S. Ergo, telefonen blir treig, veldig treig, når den har stått på en stund.

 

 

Alle tips og triks mottas med stor takk :-) For sånn telefonen er nå, er jeg IKKE fornøyd..

Antar du mener "recovery modus". Se signaturen min hvordan du legger det inn.

 

Hm, telefonen min starter bare opp som vanlig når jeg prøver det som står i signaturen din. Spesiell rekkefølge på knappene, eller samtidig? Har prøvd begge deler..:/

Har du trykka deg inn på linken i signaturen å fulgt guiden der? ;)

 

Aha, det var en link der ja... Ups. Dette var jaggu avansert for en grønnskolling for meg! Letteste hadde vel vært å sendt telefonen til noen av dere for fix!:p

Lenke til kommentar

Jeg opplever at bilder jeg tar med telefonen ofte ikke vises under "Galleri", men hvis jeg går på "Mine filer" og "DCIM" og "Camera" så finner jeg bildene. Hvis jeg da åpner bildene der, vil jeg også kunne finne de igjen under "Galleri" senere.

 

Noen som kjenner til dette "problemet" og hva som evt kan gjøres for å fikse det?

 

 

Jeg har akkurat samme problem som deg,bortsett fra jeg finner dem ikke igjen i galleri senere etter å ha åpnet dem :no:

De gangene jeg har direkte kopiert materiale inn på SD-kortet vil ikke tlf finne disse automatisk før det blir gjort en medieskann på nytt. Når man tar bilder skal dem legges til "index-fila" automatisk, så det høres rart ut. Jeg bruker en knøttliten gratis-app som heter "SD rescan" for å oppdatere indeksen i de tilfellene hvor galleriet ikke kan finne nytt innhold. Det fungerer for all media man tilfører kortet.

 

 

Det gjorde susen ,takker så meget :D :D

Lenke til kommentar

 

(...)

 

Aha, det var en link der ja... Ups. Dette var jaggu avansert for en grønnskolling for meg! Letteste hadde vel vært å sendt telefonen til noen av dere for fix!:p

Hvis du vil kan jeg lage steg-for-steg veiledning med skjermbilder om du synes det er enklere. Er ikke spesielt vanskelig :)

Lenke til kommentar

 

(...)

 

Aha, det var en link der ja... Ups. Dette var jaggu avansert for en grønnskolling for meg! Letteste hadde vel vært å sendt telefonen til noen av dere for fix!:p

Hvis du vil kan jeg lage steg-for-steg veiledning med skjermbilder om du synes det er enklere. Er ikke spesielt vanskelig :)

 

Hadde du orket det, så hadde det vært veldig kjekt:)

Lenke til kommentar

Har hatt helt ok GPS før jeg oppgraderte til Froyo. Etter dette har jeg fått svært treg og upålitelig til ingen posisjon. Satelittlåsning går meget tregt.

 

GPS test finner etter 3-4 min 3-10 satelitter. Gogle Maps bruker svært lang tid om den i hele tatt kan markere i nærheten av min posisjon. Etter ytterligere 10 - 15 min hender det at GPS markerer posisjonen min ned til ca 10 meter.

 

Noen enkel innstilling eller fiks på dette GPS-problemet?

Har ikke rootet enda. Venter på en mer ferdig versjon av 2.2 til SGS først.

 

Er ellers godt fornøyd med telefonen :)

 

Takk!

 

Mvh SAM

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...