Igniztion Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Men altså, jeg kommer ikke på mobilt nettverk med den.. Har prøvd alt av innstillinger som jeg veit om, men nytter ikke. Tele2 som sagt. Er det noen plass jeg kan ha slått av mobilt nettverk? virker ikke som om den prøver å koble seg opp engang. Når du legger inn APN oppsettet, dobbeltsjekk at du skriver "default" i APN Type med små bokstaver. Det skal da komme opp en radiobutton ved siden av dette APN i listen. Marker radiobutton og det burde fungere så lenge APN innstillingene er korrekte for din Operatør Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Er ikke mulig å skrive "default" i APN type. Der er det bare tre valg, "Internet" "MMS" og "Internet + MMS".. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Liker så godt klokke og vær-widgeten på HTC. Kan man få den til Galaxy S? Lenke til kommentar
1vycanismajoris Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 kan noen flytte denne tråden til "åpen diskusjon om mobil" eller opprette en ny? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Filma med telefonen.. Nå ser jeg ikke om det hakker eller no på denna pcen jeg bruker, den takler såvidt 480p netbook... Men så nydelig ut på telefonen. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 kan noen flytte denne tråden til "åpen diskusjon om mobil" eller opprette en ny? Det er jo en nykomling enda... Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Liker så godt klokke og vær-widgeten på HTC. Kan man få den til Galaxy S? Du vil neppe få tak i en helt lik. Prøv denne widgeten: Weather widgets (Yr.no) Den kan minne om HTCs "vær/klokke". Jeg syns vertfall den er knall! Endret 25. juni 2010 av Lakshore Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Liker så godt klokke og vær-widgeten på HTC. Kan man få den til Galaxy S? Du vil neppe få tak i en helt lik. Prøv denne widgeten: Weather widgets (Yr.no) Den kan minne om HTCs "vær/klokke". Jeg syns vertfall den er knall! Er helt ok widget, skulle bare hatt dags oppføringer fra kalenderen under været så hadde det vært en kjempe ok widget. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Da er det bare og finne en Kalender-widget og legge under! Lenke til kommentar
ironman666 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Virker som en kanontelefon dette. Men hater virkelig UI'en. Er så vant med vanilla (stock android) Er det noen som kan teste og laste ned "launcherpro" fra market og se om den fungerer på denne telefonen? Vist den gjør det, så er jeg ikke i tvil engang http://www.androlib.com/android.application.com-fede-launcher-Ezxp.aspx Lenke til kommentar
milani Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Nå har jeg også fått den:D fikk den i gavee:D kjempeglad Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Nå har jeg også fått den:D fikk den i gavee:D kjempeglad Gratulerer, du blir neppe skuffet Lenke til kommentar
abil Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Må bare si dette er den beste mobilen til nå. Noen som har noen kuuule ting man burde legge inn på mobilen? Noen som vet om skjermen tåler litt? Eller noen som bet om skjermbeskyttere til tlf? forran og bak. Lenke til kommentar
milani Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Når jeg velger masselagring på telefonen så kommer det ikke opp noe på PC-en:( det eneste telefonen gjør er å lade. skulle ha overført noen bilder og sånt da...noen som vet hva jeg må gjøre:)? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Når jeg velger masselagring på telefonen så kommer det ikke opp noe på PC-en:( det eneste telefonen gjør er å lade. skulle ha overført noen bilder og sånt da...noen som vet hva jeg må gjøre:)? Samme her. Ser andre og har problemer. Lenke til kommentar
milani Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Når jeg velger masselagring på telefonen så kommer det ikke opp noe på PC-en:( det eneste telefonen gjør er å lade. skulle ha overført noen bilder og sånt da...noen som vet hva jeg må gjøre:)? Samme her. Ser andre og har problemer. Fikk det til. Gjør slik som dette når du har koblet tlf din til pc-en http://www.mount-android.com/ Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Hvordan opplever dere batteritiden på mobilen? En ting jeg ikke har lest så mye om enda er hvordan den eksterne høyttaleren fungerer om man f.eks. ser en video på telefonen, noen erfaringer der. Ligger høyttaleren bakpå telefonen eller på bunnen eller toppen? Og for dem som har testet Opera Mini 5, fungerer det fint? Vurderer denne sterkt som arvtager for min Samsung Omnia HD. Endret 26. juni 2010 av Hedonism Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Når jeg velger masselagring på telefonen så kommer det ikke opp noe på PC-en:( det eneste telefonen gjør er å lade. skulle ha overført noen bilder og sånt da...noen som vet hva jeg må gjøre:)? Samme her. Ser andre og har problemer. Fikk det til. Gjør slik som dette når du har koblet tlf din til pc-en http://www.mount-android.com/ Jeg får ikke opp menyen der det står "Mount"... Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hvordan opplever dere batteritiden på mobilen? En ting jeg ikke har lest så mye om enda er hvordan den eksterne høyttaleren fungerer om man f.eks. ser en video på telefonen, noen erfaringer der. Ligger høyttaleren bakpå telefonen eller på bunnen eller toppen? Og for dem som har testet Opera Mini 5, fungerer det fint? Vurderer denne sterkt som arvtager for min Samsung Omnia HD. Nå har jeg ikke lada den nok ganger til å oppnå maks kapasitet, men er fornøyd. Nå har jeg hatt min igang i 1 dag, 2 timer siden jeg lada den til 100% og er nå nede på 40%, og jeg har ringt litt, sett på HD-video og hørt på masse musikk, pluss litt Fring-chatting over wifi.. og ymse surfing og lignende. Eksterne høyttalern er på baksiden, så om den ligger på "ryggen", så blir lyden litt muffled. Opera Mini 5 fungerer utmerket, synd den mangler Pinch-zooming. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Er høyttaleren bedre enn på desire? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå