Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm

Anbefalte innlegg

Men altså, jeg kommer ikke på mobilt nettverk med den.. Har prøvd alt av innstillinger som jeg veit om, men nytter ikke. Tele2 som sagt.

Er det noen plass jeg kan ha slått av mobilt nettverk? virker ikke som om den prøver å koble seg opp engang. 

Når du legger inn APN oppsettet, dobbeltsjekk at du skriver "default" i APN Type med små bokstaver. Det skal da komme opp en radiobutton ved siden av dette APN i listen. Marker radiobutton og det burde fungere så lenge APN innstillingene er korrekte for din Operatør

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare si dette er den beste mobilen til nå.

Noen som har noen kuuule ting man burde legge inn på mobilen?

Noen som vet om skjermen tåler litt?

Eller noen som bet om skjermbeskyttere til tlf? forran og bak.

Lenke til kommentar

Når jeg velger masselagring på telefonen så kommer det ikke opp noe på PC-en:( det eneste telefonen gjør er å lade. skulle ha overført noen bilder og sånt da...noen som vet hva jeg må gjøre:)?

Samme her. Ser andre og har problemer.

Lenke til kommentar

Hvordan opplever dere batteritiden på mobilen?

En ting jeg ikke har lest så mye om enda er hvordan den eksterne høyttaleren fungerer om man f.eks. ser en video på telefonen, noen erfaringer der. Ligger høyttaleren bakpå telefonen eller på bunnen eller toppen?

Og for dem som har testet Opera Mini 5, fungerer det fint?

Vurderer denne sterkt som arvtager for min Samsung Omnia HD. :)

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar

Når jeg velger masselagring på telefonen så kommer det ikke opp noe på PC-en:( det eneste telefonen gjør er å lade. skulle ha overført noen bilder og sånt da...noen som vet hva jeg må gjøre:)?

Samme her. Ser andre og har problemer.

Fikk det til. Gjør slik som dette når du har koblet tlf din til pc-en

http://www.mount-android.com/

:)

Jeg får ikke opp menyen der det står "Mount"...

Lenke til kommentar

Hvordan opplever dere batteritiden på mobilen?

En ting jeg ikke har lest så mye om enda er hvordan den eksterne høyttaleren fungerer om man f.eks. ser en video på telefonen, noen erfaringer der. Ligger høyttaleren bakpå telefonen eller på bunnen eller toppen?

Og for dem som har testet Opera Mini 5, fungerer det fint?

Vurderer denne sterkt som arvtager for min Samsung Omnia HD. :)

Nå har jeg ikke lada den nok ganger til å oppnå maks kapasitet, men er fornøyd. Nå har jeg hatt min igang i 1 dag, 2 timer siden jeg lada den til 100% og er nå nede på 40%, og jeg har ringt litt, sett på HD-video og hørt på masse musikk, pluss litt Fring-chatting over wifi.. og ymse surfing og lignende.

Eksterne høyttalern er på baksiden, så om den ligger på "ryggen", så blir lyden litt muffled. 

Opera Mini 5 fungerer utmerket, synd den mangler Pinch-zooming.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...