sp0 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hm, så vidt jeg vet så skal man kunne motta MMS over EDGE også, bare at det tar litt lengre tid. Men jeg har Telenor og har stortsett 3g dekning i områdene jeg befinner meg i, så jeg har egentlig aldri tenkt over det... Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 MMS over edge er null problem, bare litt lenger tid som sp0 sier. Lenke til kommentar
AnD_92 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Etter oppdatering til Android 2.2 at teksten på teksmeldingene er blitt gjort om til tall? Jeg bruker 3x4 tastatur. Bokstavene står der, men når jeg trykker på de får jeg bare tall. Noen som har opplevd noe av dette? Noen ide? Endret 24. oktober 2010 av AnD_92 Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 noen andre som har problem med å motta og sende mms?? jeg ser at det er skjelden jeg har 3g dekning men "E" på dekningen, og klarer nesten aldri å få inn MMS.. har tele2.. For meg var det APNDroid som blokkerte siden jeg bare hadde satt opp en APN med både internet og mms. Laget ett ekstra APN som var bare mms og da virket alt som det skulle. (innstillinger - trådløs - mobilnettverk, tilgangspunktnavn. menyknapp for ny apn, klikk ett apn for innstillinger) Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg tror ALLE som sier de ikke får sendt/mottatt mms har Tele2... Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg har Tele2 og får sendt og mottatt MMS, så det er ikke noe problem. Fungerte med JF3, JM2 og nå med JP6/JPM. Lenke til kommentar
SuperMario Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Når jeg benytter exchange mail så krever telefonen at jeg benytter et passord/kode. Den må jeg skrive inn hver eneste gang jeg slår på telefon fra "dvale". Går det ann og skru av eller sette inn en tidsinnstilling? Takk Lenke til kommentar
larhog Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 OCLF fungerte glimrende på 2.1, finnes det tilsvarende på 2.2? Lenke til kommentar
sp0 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 OCLF fungerte glimrende på 2.1, finnes det tilsvarende på 2.2? OCLF fungerer helt fint på 2.2 også. Som tilsvarende har du Voodoo Lagfix som er hakket mer gjennomført. Du får bare ikke rootet gjennom OCLF med 2.2. Du må gjøre dette via Odin, ettersom update.zip pakkene må være signerte i 2.2. Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Prøv GST (GALAXY S TWEAKER). En app du finner I market. Der kan du roote froyo, samt legge inn vodoo. Skal fungere på både froyo og eclair. Søk på ''GST'' I market og ta en titt.. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 OCLF fungerte glimrende på 2.1, finnes det tilsvarende på 2.2? OCLF fungerer helt fint på 2.2 også. Som tilsvarende har du Voodoo Lagfix som er hakket mer gjennomført. Du får bare ikke rootet gjennom OCLF med 2.2. Du må gjøre dette via Odin, ettersom update.zip pakkene må være signerte i 2.2. Ser det kom en oppdatering på OCLF og nå. Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hva er ståa i forhold til froyo gjennom Kies nå? Fortsatt ikke tilgjengelig? Sendte mail til samsung support etter froyo forsvant fra kies her om dagen. Fikk til svar i går at dette var fordi serverne var overbelastet. Vet ikke helt om jeg tror på den altså. Andre steder så meldes det at froyo blir sluppet igjen i november. Så har en svak mistanke om at den er trukket pga bugs. - Hvis dette er tilfelle, så har samsung support failet igjen. Uansett. De svarer meg på korte mails, men foreløpig har de tilgode å svare på mailene mine ang rfs... Fy faen. Telefonen fungerer bra den, men lenge siden jeg har opplevd så dårlig support. Forøvrig, er det noen av dere med Froyo fra Kies som sliter med tactile/haptic feedback på speed? Når jeg flashet til JP6 med odin så var feedbacken plutselig jævlig kraftig og lagde ordentlig lyd. Leste om flere som sleit med det. Bare lurer på om dere med kies-froyo har den samme buggen? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Når jeg benytter exchange mail så krever telefonen at jeg benytter et passord/kode. Den må jeg skrive inn hver eneste gang jeg slår på telefon fra "dvale". Går det ann og skru av eller sette inn en tidsinnstilling? Takk Dette må du ta opp med Exchange-ansvarlig på jobben din, da det er en policy som er satt på serveren. Ofte er det satt til at den først krever kode etter feks 5 minutter inaktivitet, men det kan settes til 0 og det kan settes til mange flere minutter. Men trur jeg så en APK på xda under N1 som erstatta den innebygde epostklienten som ikke brydde seg om de sikkerhetsinnstillingene. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg har Tele2 og får sendt og mottatt MMS, så det er ikke noe problem. Fungerte med JF3, JM2 og nå med JP6/JPM. Jada det er nok noen som får det til å fungere, men er det noen som har problemer med dette er det 90% sikkert at de har Tele2. Dette gjelder generelt, ikke bare på Galaxy S. Jeg opplever dette daglig iforbindelse med jobben. Hver gang noen henvender seg til meg med mmsproblemer, spør jeg om de bruker Tele2. Svaret er alltid ja, det har foreløpig ikke slått feil en eneste gang enda. Ikke noe negativt om Tele2 som er veldig bra på mye, men ingen tvil om at de har STORE problemer med mms/wap/internett. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Begynner å savne Galaxy S'en min.... er på reperasjon.. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Begynner å savne Galaxy S'en min.... er på reperasjon.. Føler med deg... Må bare gi Elkjøp og Deltaservice ros for rask levering da jeg sendte inn min til reparasjon i forrige uke. Leverte telefonen på lørdag (Fredrikstad), hentet den på torsdag! Fikk sms med info hver gang det "skjedde" noe med tlf. Tlf var delvis bricket ifb med Froyo oppdatering via Kies. Håper du er like heldig. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Telefonen min ble levert inn en fredag, og kunne hentes fredagen etter. Den hadde tryna fullstendig, muligens pga lagfix trodde jeg.. De måtte visst bytte noen deler, og "oppgradere" til JF5.. Det positive er at det nå funker med VolUp+Home+Power ved oppstart.. Så oppgraderte jeg til JP6 via Odin med en gang Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Begynner å savne Galaxy S'en min.... er på reperasjon.. Føler med deg... Må bare gi Elkjøp og Deltaservice ros for rask levering da jeg sendte inn min til reparasjon i forrige uke. Leverte telefonen på lørdag (Fredrikstad), hentet den på torsdag! Fikk sms med info hver gang det "skjedde" noe med tlf. Tlf var delvis bricket ifb med Froyo oppdatering via Kies. Håper du er like heldig. ah, leverte inn min til Deltaservice for over en uke siden... :0 Får sende en epost til netonnet.. Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 leste et rykte at samsung skulle komme med en telefon i år med android 2.3 (Gingerbread) vist de stemmer burde samsung gi oss android 2.3 i november når de har en ferdig utviklet versjon.synes det er rart at samsung vil gi ut en ny telefon med android 2.3,og forglemme flagship telefonen deres. http://androidandme.com/2010/10/phones/rumor-samsung-will-have-a-google-experience-phone-this-year/ Lenke til kommentar
Hunvaakaren Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 noen andre som har problem med å motta og sende mms?? jeg ser at det er skjelden jeg har 3g dekning men "E" på dekningen, og klarer nesten aldri å få inn MMS.. har tele2.. For meg var det APNDroid som blokkerte siden jeg bare hadde satt opp en APN med både internet og mms. Laget ett ekstra APN som var bare mms og da virket alt som det skulle. (innstillinger - trådløs - mobilnettverk, tilgangspunktnavn. menyknapp for ny apn, klikk ett apn for innstillinger) Jeg får ikke til å motta mms eller sende når jeg bruker APNDroid, Hva fyller du inn i disse feltene når du lager den nye APN? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå