Igniztion Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Lock er ikke problemet, nøyaktigheten er problemet. Før - for min del - var trackinga overalt, på feks SportyPal. Nå med 2.2 er den faktisk der den skal være, og det går an å bruke programmer som SportyPal for å tracke turene sine. I løpet av en 2 timer lang kjøretur i helgen, mistet GPS'en fix 3-4 ganger slik at trackingen ble unøyaktig på disse punktene. På en såpass lang kjøretur i norske fjell og daler er dette som forventet. GPS er uten tvil mye bedre enn den var på 2.1 JF3. Lenke til kommentar
kakesen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Noen som vet om ip adresse er avgjoerende for om 2.2 updaten er tilgjengelig? Sitter i irland med GS kjoept paa elkjop i norge, flashet til JM2 med ponsens guide. Men Kies sier at det ikke er noe froyo tilgjengelig for meg gitt! Har foroevrig installert nyeste versjon av Kies. Anyone? Lenke til kommentar
sp0 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) noen som har testa voodoo lagfix på 2.2? @kakesen: tror IP er avgjørende, ja. Ettersom du allerede har flashet JM2 via Odin, kan du jo flashe JP6 over Odin også. Endret 18. oktober 2010 av sp0 Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Noen som kan forklare hvordan en skal gå frem for å få fjernet fila om batteristatus? Og dette med bruk av terminal? Har prøvd å søke meg frem, men usikker på hva jeg helt skal søke etter. Lenke til kommentar
arr1000 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Noen som kan forklare hvordan en skal gå frem for å få fjernet fila om batteristatus? Og dette med bruk av terminal? Har prøvd å søke meg frem, men usikker på hva jeg helt skal søke etter. Hvorfor skal du fjerne denne fila? Viser telefonen feil batterikapasitet? Lenke til kommentar
NoKeR Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Noen som kan forklare hvordan en skal gå frem for å få fjernet fila om batteristatus? Og dette med bruk av terminal? Har prøvd å søke meg frem, men usikker på hva jeg helt skal søke etter. Står omtalt i denne tråden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=722862 Endret 18. oktober 2010 av NoKeR Lenke til kommentar
sp0 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Noen som kan forklare hvordan en skal gå frem for å få fjernet fila om batteristatus? Og dette med bruk av terminal? Har prøvd å søke meg frem, men usikker på hva jeg helt skal søke etter. http://ponsen.no/blog1.php/2010/08/02/hvordan-fikse-batteri-etter-oppgradering-galaxy-s-i9000 Lenke til kommentar
spetter Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) slettet. SP0 var før mej Endret 18. oktober 2010 av spetter Lenke til kommentar
Jazzern Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Bruk google og last ned astro. Var slik jeg gjorde det, og nå har jeg market tilbake. Har lett over alt på Google, men finner ingen linker til nedlasting. Husker du hvor du fikk lastet den ned? Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Takker for link! arr1000: Ja, har mistanker om det Lenke til kommentar
evgr Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Noen som vet om ip adresse er avgjoerende for om 2.2 updaten er tilgjengelig? Sitter i irland med GS kjoept paa elkjop i norge, flashet til JM2 med ponsens guide. Men Kies sier at det ikke er noe froyo tilgjengelig for meg gitt! Har foroevrig installert nyeste versjon av Kies. Anyone? Har det samme problemet og sitter i Norge. Ringte Samsung support, og de sa at serverne er overbelastet. De ba meg prøve igjen senere. Jeg får bare beskjed om at den siste versjonen allerede er installert. (PDA:JM2 / PHONE:JM1 / CSC:JM1) Altså: Ingen Froyo så langt. Lenke til kommentar
Jazzern Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Da er market tilbake etter Froyo oppdateringen. Lastet ned ASTRO File Manager herfra: http://astro-file-manager.en.softonic.com/phones Fulgte deretter instrukksene som ligger et par sider tilbake. Virket med en gang.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Se der ja. Det ordnet seg det. Etter at installerte market igjen, opplevde du at den kræsjet et par ganger? Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Noen som vet om ip adresse er avgjoerende for om 2.2 updaten er tilgjengelig? Sitter i irland med GS kjoept paa elkjop i norge, flashet til JM2 med ponsens guide. Men Kies sier at det ikke er noe froyo tilgjengelig for meg gitt! Har foroevrig installert nyeste versjon av Kies. Anyone? Har det samme problemet og sitter i Norge. Ringte Samsung support, og de sa at serverne er overbelastet. De ba meg prøve igjen senere. Jeg får bare beskjed om at den siste versjonen allerede er installert. (PDA:JM2 / PHONE:JM1 / CSC:JM1) Altså: Ingen Froyo så langt. Eventuelt er samsung support overbelastet pga at folk har mistet Market, ikke får Kies til å virke etc etc. Er godt mulig de har fjernet hele oppgraderingen til de får patchet? Ren spekulasjon fra min side. Lenke til kommentar
Jazzern Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Se der ja. Det ordnet seg det. Etter at installerte market igjen, opplevde du at den kræsjet et par ganger? Den kræsjet en gang, så virket den bra. Lenke til kommentar
tesja Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Lock er ikke problemet, nøyaktigheten er problemet. Før - for min del - var trackinga overalt, på feks SportyPal. Nå med 2.2 er den faktisk der den skal være, og det går an å bruke programmer som SportyPal for å tracke turene sine. I løpet av en 2 timer lang kjøretur i helgen, mistet GPS'en fix 3-4 ganger slik at trackingen ble unøyaktig på disse punktene. På en såpass lang kjøretur i norske fjell og daler er dette som forventet. GPS er uten tvil mye bedre enn den var på 2.1 JF3. Kjøpte SGS-en da den ble tilgjengelig i Norge og har bare brukt eclair 2.1 JF3. Alt har virket greit, så har ikke oppdatert før froyo kom nylig. Før fikk jeg opp min posisjon i GPS-test inne i stua og i bilen kunne navigasjonen starte straks. Nå fungerer ikke GPS inne, og i bilen finnes ikke satelittene før jeg har kjørt en stund. Oppdaterte til froyo for å få stereo i FM-radio, men kan ikke høre at det ble noe stereo av det, som ble nevnt i et innlegg tidligere. Kan andre bekrefte stereo FM? Skulle gjerne ha beholdt bra GPS uten stereo FM. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Noen som kan gi meg litt info ang hvordan jeg kan få inn 2.2? Har JM2 på telefonen nå og Kies påstår at det er siste versjonen tilgjengelig. Har siste versjon av Kies og lagt inn JM2 fra samfirmware.com noen som evt har en norsk versjon av JM2? Lenke til kommentar
Bjareboy Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Plutselig får jeg ikke koblet meg til nettet hjemme. Funket fint igår kveld. Nå går det bare i loop: "Henter ip adresse....frakoblet....søker...skanner...osv" Har prøvd å reboote, men ingen forskjell. Resatte også ruter og modem. Har ikke fiklet med noen innstilliner(tror jeg). Noen som vet hvorfor dette skjer? Lenke til kommentar
arr1000 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Plutselig får jeg ikke koblet meg til nettet hjemme. Funket fint igår kveld. Nå går det bare i loop: "Henter ip adresse....frakoblet....søker...skanner...osv" Har prøvd å reboote, men ingen forskjell. Resatte også ruter og modem. Har ikke fiklet med noen innstilliner(tror jeg). Noen som vet hvorfor dette skjer? Opplevde akkurat det samme i går. Fikk ikke koblet til i "stua" noe som har gått fint alltid tidligere. Måtte gå nærmere ruteren får å få den til å koble til. Etter at den var tilkoblet til kunne jeg gå tilbake og alt fungerte som normalt. Virker som følsomheten er dårligere etter oppdateringen til 2.2 Lenke til kommentar
Bjareboy Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Plutselig får jeg ikke koblet meg til nettet hjemme. Funket fint igår kveld. Nå går det bare i loop: "Henter ip adresse....frakoblet....søker...skanner...osv" Har prøvd å reboote, men ingen forskjell. Resatte også ruter og modem. Har ikke fiklet med noen innstilliner(tror jeg). Noen som vet hvorfor dette skjer? Opplevde akkurat det samme i går. Fikk ikke koblet til i "stua" noe som har gått fint alltid tidligere. Måtte gå nærmere ruteren får å få den til å koble til. Etter at den var tilkoblet til kunne jeg gå tilbake og alt fungerte som normalt. Virker som følsomheten er dårligere etter oppdateringen til 2.2 Prøvde helt inntil ruteren nå, men ingen forskjell. Signalstyrken på nettet vises som maks, men får ikke koblet til. Går i samme loopen. Nettet mitt ender opp med å stå som "deaktivert, sikret med wep". Har tastet inn koden flere ganger osv, men funker ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå