gammalerik Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Når vi er inne på saken, hva er oppløsningen på bakgrunnsbildet? 980x800 http://samsunggalaxysforums.com/showthread.php/223-How-to-Make-a-high-res-Galaxy-S-wallpaper-yourself-from-any-photo-or-picture. http://www.google.no/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=galaxy+s+wallpaper+size Endret 16. oktober 2010 av gammalerik Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hva gjør jeg nå? Funker ikke dette.. Lenke til kommentar
Napa Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg får ikke koblet min mot Kies. Bruker Windows 7, 64 bit i Bootcamp. Når jeg kobler mobilen til maskinen ved USB og på mobilen velger Samsung Kies som tilknytningsmetode, skjer det ingenting i programmet Kies. Hva skal til? Har du minnekort i tlf? Ta det ut og restart tlf! Dette funket for meg:) Lenke til kommentar
User400 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 alt alt fungerer perfekt nå kan jeg faktisk laste ned filmer direkte på mobilen via letitbit(.)net og rapidshare(.)com hahaha dette ble en 100% Imonkeyphone killer Lenke til kommentar
JohMag Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Etter oppgradering til Froyo har jeg kun engelsk tekst på kalenderen. D.v.s "tirsdag" vises som "tuesday" o.s.v. På JM2 og JM8 hadde jeg norske tekster på dette. Noen som vet om det går an å endre noe i instillingene slik at jeg får tekster på norsk? (Bortsett fra dette vises alt på norsk. Og jeg har selvfølgelig valgt norsk som språk) Lenke til kommentar
User400 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 for at telefonen skal fungere perfekt dere må stille om den til fabrikkinnstillinger sånt alt skal vare på plasen sin market blir igjen tilgjengelig og den blir rask og tar bare en sekung å scanne mediafiler alt i alt froyo RULEZZZZZZZZZZZZZZZ Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Noen som har link til den offisielle Froyo firmwaren som kan brukes via Odin? Kies liker hverken Win7 eller XP Pcene mine. Jepp, den har du her. Husk at du må flashe til JM8 FØRST, så flasher du opp til JP6 etterpå. Takk for hjelpen. Har fått inn JP6 nå. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Noen som har link til den offisielle Froyo firmwaren som kan brukes via Odin? Kies liker hverken Win7 eller XP Pcene mine. Jepp, den har du her. Husk at du må flashe til JM8 FØRST, så flasher du opp til JP6 etterpå. Takk for hjelpen. Har fått inn JP6 nå. Har dog ikke noe å si om enn flasher fra jm2 eller fra jm8 til jp6 dog.. Har gått gjennom fler flasher selv. orginalen JF3 til JM2 til Jm8 til jm2 til jp6.. Var ikke sikker på at det var riktig jm8 som tillate flashing til jp6 så derfor flashet jeg fra pondus sin jm2 til jp6 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hva gjør jeg nå? Funker ikke dette.. Hadde samme feil. Lastet ned nyeste Kies-versjon og re-installerte, da funka det 1 Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hei. Vet ikke om dette er svart på tidligere, men etter at jeg oppgraderte to Froyo så mangler Market app'en. Alt annet ser ut til å være i orden. Er det noen måte å fikse det på? Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Etter å ha lest de siste 10-15 sidene med froyo-erfaringer, så er jeg fristet til å se ann om det kommer en ny release med litt mindre bugs. Jeg mener at de umulig kan ha testet særlig godt i forkant av denne releasen. Det er alt for omstendelig og uholdbart å drive å fabrikk-resette for å løse feil, og mangelfulle oversettinger gjør det hele bare latterlig. Jeg vil nok ha froyo, tror den løser et par feil jeg har med eclair, men å sitte en hel kveld å fikle for å fa alt tilbake er så sinnsykt uaktuelt. Jeg tror jeg trenger å høre flere gode erfaringer så jeg ikke står i fare for å bli negativ mot samsung. For øvrig, har vært litt snakk om mikrofonen. Er det noen som har merket noen forbedring etter oppdateringen? Endret 17. oktober 2010 av ckl77 Lenke til kommentar
andsti Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 ikke nok strøm, kommer det når jeg prøver å oppgradere? den er fulladet.. noen forslag? Lenke til kommentar
agnard Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 er vell bare å prøve til det går, eller så kan du lade mobilen ut til kanskje 50 % for så å lade opp igjen? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 har noen spørsmål angående oppgradering til 2.2 jeg.Må jeg ha min SGS i download mode for at den skal begynne med updaten? hvordan kommer i download mode?vet det er home+power også en eller annen men:p. Eller fungerer det bare å ha telefon oppe å gå og så kjøre oppdateringen? hadde vært fint med kjappe svar:) Lenke til kommentar
agnard Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 trenger ingen download mode så lenge du har "stock" firware, har du rootet, har jeg ikke peiling. eneste er at du må ha en del batteri på telefonen. kjønner egentli ikke det, for telefonen lades jo via usb kontakten Lenke til kommentar
andsti Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Først når jeg trykker på oppdaterings boblen, så kommer det, telefonen er i bruk, prøver senere typ. Men så hopper den videre til et nytt vindu, som spør om jeg vil oppgradere denne telefonen, også om jeg aksepterer vilkårene osv. og etter det, så kommer det; ikke nok strøm på enheten, lad den opp og prøv igjen. er jo 100%!!! Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Prøvd å ta ut batteriet av telefonen, restarte pcen? Installere Kies på nytt? Lenke til kommentar
agnard Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Har du prøvd flere ganger? hadde samme problem på en venns telefon, men da gikk det etter noen ganger. du kan også prøve å lade ut en del, for så å lade opp igjen, og prøve mens den lades opp Lenke til kommentar
arr1000 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Etter oppdatering til 2.2 er samtale knappen under kontakter borte (Grønne ring knappen) For å ringe må jeg nå trykke på telefon nummeret. Stemmer det? Lenke til kommentar
agnard Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 jepp, det stemmer faktisk. men du kan bare gå på kontakter, og dra fingeren til høyre eller venstre over den kontakten som du vil sende meld, eller ringe til. det er det jeg bruker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå