Exision Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 de 2 nederste, da er du klar til oppdatering Takker for svar.Men hvem av dem skal eg ta først?? Det har ikke noe å si , kjør på du Tusen takk for hjelpen;-) (er vel home eg skal trykke på når eg har markert dem) sorry følgte ikke med på tråden her går ut fra du fant utav dt selv. Home = enter der inne ja. Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg har et seriøst problem.. Min Galaxy S vil ikke starte opp.. Det vil si, alt ser tilsynelatende ok ut til å begynne med, først kommer den første logoen, deretter den animasjonen.. Så blir S stående og lyse opp sånn teit..Til evig tid Noen forslag? Er det noen måte jeg kan tilbakestille til factory settings? Telefonen min er IKKE mulig å boote opp med Volum opp, home og power.. Hvis ikke.. Er det sannsynlig at lagfix og rooting oppdages om jeg sender den inn? Jeg har forsøkt å koble den til PCen, PCen ser noen minnekort, men ingen Galaxy S.. Hehe du er i samme båt som meg. Er INGEN måte å få fikset det på annet enn å sende den inn dit du kjøpte den. Du kommer ikke inn i recovery med den metoden fordi samsung har slått av muligheten for å bruke den tastekombinasjonen i nyere versjoner. It sucks. Er download og recovery mode avslått i hardware slik at ikke nyere offisielle firmware fra samsung slår av de to metodene ? Last OCLF ned på din pc,da går det.Har programmet,send meg en PM,så kan eg maile det til dej. Lenke til kommentar
Bjareboy Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Okei, recovery og download mode funker på min tlf. Da er jeg klar(tror jeg). 1. Fjerne lagfix og unroote Ryanza OCLF 2. Kjøre update via Kies 3. Wipe, clear cache? Er dette riktig rekkefølge? Lenke til kommentar
Dinqado Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hvor har det blitt av marketplace lurer nå jeg på. oppdaterte for ca 1 time siden og finner ikke marketplace lenger,.. Den forsvant til meg også, så jeg tok en factory reset av telefonen og det løste saken. Syns telefonen ble litt likere å holde på med etter en clean install også. Og det etter at mine vanlige programmer var lagt inn Hey! Tusen takk.... Ja nå kom marketplace på plass igjen Lenke til kommentar
Exision Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Okei, recovery og download mode funker på min tlf. Da er jeg klar(tror jeg). 1. Fjerne lagfix og unroote Ryanza OCLF 2. Kjøre update via Kies 3. Wipe, clear cache? Er dette riktig rekkefølge? Jepp, jeg tok en wipe, clear cache før update også. Men så lenge du fjerner lagfix å unroote skal du være klar til update. Lenke til kommentar
Megatrond Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Okei, recovery og download mode funker på min tlf. Da er jeg klar(tror jeg). 1. Fjerne lagfix og unroote Ryanza OCLF 2. Kjøre update via Kies 3. Wipe, clear cache? Er dette riktig rekkefølge? Du kan like godt wipe før du oppgraderer. (Ser ikke for meg at Froyo er veldig glad i systemdata fra Eclair, men dette har kanskje ikke noe å si.) Da er det forsåvidt ikke nødvendig med steg 1 heller. Før du begynner ville jeg lastet ned Titanium Backup fra market også, og tatt backup av apps. Så rooter du, og laster ned Titanium på nytt når du har oppgradert, og restorer alle apps på en enkel måte. Men hvis du gjør det, pass på å velg "Backup all user apps", og ikke noe med systemdata. Har hørt om tilfeller hvor folk ikke har kunnet restore apps fordi de tok backup av systemdata også... Lenke til kommentar
Exision Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Noen som har klart å installere oclf på jp6, Går ikke her. Lenke til kommentar
radarmannen2 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 På telefonen min står det: Firmware version 2.1-update1 Baseband version I9000XXJM1 Kernel version 2.6.29 root@SE-S603 #2 Build number ECLAIR.XWJM2 Er det bare å plugge den inn og oppdatere? Eller må jeg unroote først? Ev. innstalere en annen firmware først? Og hvilken firmware da isåtilfelle? Takk for svar!! Lenke til kommentar
radarmannen2 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Noen som har link stock firmwaren den ble levert med i norge? Lenke til kommentar
Cyberpunk Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jah... Da sitter man med en bricked telefon til en verdi av 5.5k - Nice Det jeg allerede hadde innstallert på telefonen var Root og Lagfix og en hel masse apps og lignende. Tenkte jeg bare kunne kjøre safe og ta factory reset, starte telefonen osv, men det var ikke meningen nei. Istedenfor så får jeg en hel masse feilmeldinger om at jeg må force close TW Launcher, android.process.media osv hele tiden. Har prøvd factory reset kanskje 10 ganger nå, men får samme driten om igjen og om igjen. Lenke til kommentar
Exision Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jah... Da sitter man med en bricked telefon til en verdi av 5.5k - Nice Det jeg allerede hadde innstallert på telefonen var Root og Lagfix og en hel masse apps og lignende. Tenkte jeg bare kunne kjøre safe og ta factory reset, starte telefonen osv, men det var ikke meningen nei. Istedenfor så får jeg en hel masse feilmeldinger om at jeg må force close TW Launcher, android.process.media osv hele tiden. Har prøvd factory reset kanskje 10 ganger nå, men får samme driten om igjen og om igjen. Fungerer 3 button combos? så lenge de fungerer er aldri telefon tapt Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Må man ha et fulladet batteri for å få oppgradert via kies eller? Lenke til kommentar
Exision Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Må man ha et fulladet batteri for å få oppgradert via kies eller? Over 40% er det vel. Lenke til kommentar
Cyberpunk Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Jah... Da sitter man med en bricked telefon til en verdi av 5.5k - Nice Det jeg allerede hadde innstallert på telefonen var Root og Lagfix og en hel masse apps og lignende. Tenkte jeg bare kunne kjøre safe og ta factory reset, starte telefonen osv, men det var ikke meningen nei. Istedenfor så får jeg en hel masse feilmeldinger om at jeg må force close TW Launcher, android.process.media osv hele tiden. Har prøvd factory reset kanskje 10 ganger nå, men får samme driten om igjen og om igjen. Fungerer 3 button combos? så lenge de fungerer er aldri telefon tapt 3 button combos fungerer kjempe flott... Får opp: Reboot system now Apply sdcard:update.zip Wipe data/factory reset Wipe cache partition Rebooter jeg den så får jeg en hel masse feilmeldinger Endret 15. oktober 2010 av HistoriCo Lenke til kommentar
spetter Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Digg. rakk å installre android 2.2 jp6 i lunsjen på jobb. Skal teste det mer i kveld Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Har da søren 78%. Får feilmelding om at jeg ikke har nok.. Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Jeg får ikke koblet min mot Kies. Bruker Windows 7, 64 bit i Bootcamp. Når jeg kobler mobilen til maskinen ved USB og på mobilen velger Samsung Kies som tilknytningsmetode, skjer det ingenting i programmet Kies. Hva skal til? Endret 15. oktober 2010 av nkrystad Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jah... Da sitter man med en bricked telefon til en verdi av 5.5k - Nice Det jeg allerede hadde innstallert på telefonen var Root og Lagfix og en hel masse apps og lignende. Tenkte jeg bare kunne kjøre safe og ta factory reset, starte telefonen osv, men det var ikke meningen nei. Istedenfor så får jeg en hel masse feilmeldinger om at jeg må force close TW Launcher, android.process.media osv hele tiden. Har prøvd factory reset kanskje 10 ganger nå, men får samme driten om igjen og om igjen. Hmh, prøvd dette? If at some point it doesn’t boot, just boot it into recovery mode (turn it off, then press Volume Up + Home + Power until something comes up on the screen, then plug it to the PC) and just reflash it. That’s the standard procedure to recover a Galaxy S from a bricked status. Lenke til kommentar
Cyberpunk Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Reflash? Nå har jeg ikke peiling da Lenke til kommentar
Exision Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 @historico www.ponsen.no så finner du guiden til å flashe til jm2 og følger den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå