Fender77 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Etter det jeg har sett så er i hvertfall galaxyen overlegen desire når det kommer til spill-grafikk samt video. Blant annet er skjermen til galaxyen kortere responstid enn desire, samt at grafikkakselrasjonen er en del bedre. Lenke til kommentar
RidIey Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Er det noen som vet om det lar seg gjøre å kople Samsung Galaxy sammen med prosjekter? Vil det fungere å bruke micro usb til usb (som følger med mobilen) + usb hun til usb hun adapter + usb til vga adapter? jeg vet at det vil bli mye ledningrot, men vil android kunne takle dette sammenruriumet? mvh Ridley Lenke til kommentar
frowen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Er det noen som vet om det lar seg gjøre å kople Samsung Galaxy sammen med prosjekter? Vil det fungere å bruke micro usb til usb (som følger med mobilen) + usb hun til usb hun adapter + usb til vga adapter? jeg vet at det vil bli mye ledningrot, men vil android kunne takle dette sammenruriumet? mvh Ridley Galaxy S har video-out-mulighet gjennom 3.5mm-utgangen. Har ikke testa det i praksis men i denne videon så demonstreres det. Første jeg fant, finnes sikkert noen bedre.. Fungerer det til tv burde det funke til prosjektor? Vet ikke jeg... Edit: Bytta ut videon med en bedre Endret 14. oktober 2010 av frow Lenke til kommentar
spetter Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 110 programmer inklusive noen få spill på SGS. Begynner å ligne noe (Nesten 7 Slide til side sider) Hva skjer om får programmer over 7 sider på SGSen på orginal skinn ? Får vi en 8ende og fler sider eller støtter SGSen kun 7 sider ? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Vel, du kan lage mapper, så det er ikke noe problem om du tenker på å ha alle programmene på "hjem-skjermene" Lenke til kommentar
spetter Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Vel, du kan lage mapper, så det er ikke noe problem om du tenker på å ha alle programmene på "hjem-skjermene" Ja, tenkte på Hjem skjermene samt "programmer" skjermene Edit2: Tenkte mer på programmer vinduene. Mulig å lage mappe her ? Endret 14. oktober 2010 av spetter Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Tror programmer skjermen er ubegrenset så langt det interne minnet holder. (tror det er satt av 1gb for slikt, så skal endel programmer til ^^) Lenke til kommentar
josteink Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Er det noen som vet om det lar seg gjøre å kople Samsung Galaxy sammen med prosjekter? Vil det fungere å bruke micro usb til usb (som følger med mobilen) + usb hun til usb hun adapter + usb til vga adapter? jeg vet at det vil bli mye ledningrot, men vil android kunne takle dette sammenruriumet? mvh Ridley Galaxy S har video-out-mulighet gjennom 3.5mm-utgangen. Har ikke testa det i praksis men i denne videon så demonstreres det. Første jeg fant, finnes sikkert noen bedre.. Fungerer det til tv burde det funke til prosjektor? Vet ikke jeg... Edit: Bytta ut videon med en bedre Jeg har testet video-ut på sgs via 3.5mm-jack. Kjøpte kabel på Ebay og koblet til min Pana 42" HD-plasma. Funket "greit nok", det var omtrent som å se på en litt skral piratkopi fra piratebay. Er du nøden så funker det bra, men det er ingen permanent stue-løsning (omtrent som forventet altså). Edit: Fila jeg testet med hadde mye bedre kvalitet når jeg kjørte fra pc via hdmi. Endret 14. oktober 2010 av josteink Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Har Chess abonnement, men kommer ikke inn på 3G. Har sjekket instillingene, men kommer ingen vei.. Noen som har hatt problemer før? Lenke til kommentar
SvennP Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Noen som har testet JP6 her som kan fortelle litt om endringer/nyheter for oss norske? Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg har installert jp6 med oclf lagfix. Fortsatt en del bugs. Hurtighet.og stabilitet er fortsatt best i JM8 og 9! Jeg kommer til å flashe tilbake senere i dag. Telefonen var konge med voodoo fix og jm 8 og 9. Skuffa over jp6! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Finnes det et annet program enn Kies jeg kan koble telefon til for å sende meldinger fra telefon og lignende? Lenke til kommentar
agnard Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) du kan bruke texdro til å sende meld. fungerer på mac, lin, windows virker over wlan Endret 14. oktober 2010 av agnard 1 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Hvorfor i helvette er samsung så smarte å har kies oppdateringer fil for fil isteden for en zip? Tar jo år å laste ned 40mb... og ehm.. Trykket remove på lagfix før jeg vil oppgradere til froyo.. rebootet og nå er skjermen låst på oppstartsskjermen. VELDIG BRA. fyyyfaen. Endret 14. oktober 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Regner med at du har tømt cache/resatt telefonen også. ...? Sånn går det når du driver med lagfixer og andre uoffisielle ting og flashinger Men er nok ikke noe problem å fikse det. Cachetømming og reset. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Er ikke så veeeldig lett å tømme cache når møkkatelefonen min er en av de som nekter å gå i recovery modus ved hjelp av å trykke volum, home og power... FAEN HELVETTE Lenke til kommentar
JarlG Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Det finnes flere andre måter å komme inn i recovery mode, alle lett tilgjengelig via google. Forøvrig er det utrolig lett -- kan gjøres via apps -- hvis du har allerede rootet. Om ikke, må du nok veien om nedlastning av AndroidSDK og bruke dens terminal. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Virker SDK metoden når telefonen er avslått da?.. Tror jeg skal gå å brenne et hus eller noe.. få ut litt frustrasjon.. etter litt googling så er det ingen måte å få fikset det på, bortsett fra å sende den inn på rep.. Hadde bare horene @ samsung IKKE fjernet treknappsmetoden for å komme til recovery.. FFFFFFFFFFUFSDURFGZUZEASRU**Q¤%Y JQ¤W&U !Q¤yq 4y5 yq465y34 5y Endret 14. oktober 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 vell, er ikke sikkert det var en metode "vanlige hvite folk" skulle vite om...Kanke bli sur når du har knøvla med mobilen selv Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ser ikke helt hvorfor du mener jeg ikke kan bli sur. Programmet sier at det kan fjerne lagfix like lett som den ble installert, da regner jeg med at det er sant. Men neida, rævkjørte hele møkka. Skal prøve å få refundering og heller kjøpe HTC Desire HD, hvor det faktiskt går ann å gå i recovery mode... fitte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå