brannmannsam Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Oppholder meg for tiden på et sted hvor det trådløse nettverket er slik, at en må først koble seg til, og så loge inn med brukernavn og passord i nettleserne for å komme på nett. Av en eller annen grunn går ikke dette med min Galasy s. Mens alle iphones og andre smart telefoner har null problem, får jeg etter tilkobling opp sertifikat advarsel i browseren. Trykker jeg "fortsett" ender det med feilmelding om misslykket tilgang. Noen som vet hva dette skyldes? Testet på Opera mini også. Samme problem. Kommer ikke inn på log-in siden. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Har selv slikt "gjestenett" på jobb, fungerer fint for meg å koble til WLAN for deretter logge inn med brukernavn/passord i nettleser. Har også fått lagt inn MAC adressen i gjestenettet slik at slipper å logge inn hver gang i nettleser. Funger fint det og. edit2: Måtte selvsagt spør resepsjonen om tilgang til trådløst Gjestenett først for min del Endret 12. oktober 2010 av spetter Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hvor awesome hadde det ikke vært om en kunne installert WP7 gjennom en .zip fil fra recovery mode? Har så lyst å prøve WP7, ser virkelig lovende ut.. Får stakkars touchwiz til å se forferdelig ut Lenke til kommentar
kråkebollen Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Spør igjen jeg: Jeg har mistet dataforbindelsen når jeg bruker Wifi. Løsning? får du meldingen "unable to scan for networks"? det Fikk jeg igår. løsningen er enten settings>privacy>factory data reset. eller viss mobilen er rootet, gå inn på mappen data/wifi og delete bcm_supp.conf. jeg valgte å roote telefonen og slette filen.. var lite hypp på å miste alle innstillingene på telefonen Lenke til kommentar
Hunvaakaren Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Noen som har tips til gode apps, og hva de egner seg til? Spill osv? Takk takk.. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Noen som har tips til gode apps, og hva de egner seg til? Spill osv? Takk takk.. Vi har en dedikert tråd til android apps https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1098973 Lenke til kommentar
lain Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Noen som har funnet en app som tvangs roterer skjermen på galaxy? Jeg har rotate on/off widget, men tidvis kunne jeg tenkt meg å manuelt bestemt at den skal kjøre widescreen. Mulig det er en enkel måte å gjøre dette på, men jeg klarer ikke tenke på noen. Lenke til kommentar
sp0 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Noen som har funnet en app som tvangs roterer skjermen på galaxy? Jeg har rotate on/off widget, men tidvis kunne jeg tenkt meg å manuelt bestemt at den skal kjøre widescreen. Mulig det er en enkel måte å gjøre dette på, men jeg klarer ikke tenke på noen. hva med å snu skjermen i "widescreen"-modus og trykke på rotate off widgeten? =p Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Anbefaler alle å prøve ut unified remote til windows http://www.unifiedremote.com/ Lenke til kommentar
spetter Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Anbefaler alle å prøve ut unified remote til windows http://www.unifiedremote.com/ Ellers er også logmein til android et godt men dyrt alternativ. Fjernstyre hvilken som helst pc fra mobilen Lenke til kommentar
lain Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Er det ingen annen måte å skifte ut standard ikonene (telefon, kontakter, meldinger, programmer) i bunnen av telefonen, annet enn å skifte launcher? Jeg har fått satt opp slides sånn jeg vil osv, så vært greit å bare fått byttet ut phone og meldinger med snarvei til program som erstatter det innebygde. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jo, det er bare å skifte ut de. Åpne programmer -> Trykk meny -> trykk Endre -> og dra det slik du ønsker det... Du kan forandre på alle unntatt "programmer" Lenke til kommentar
lain Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Se der ja, var jo mye enklere enn jeg gjorde det til i mitt eget hode. Takk, da er nubdial satt som phonebookthingy Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Anbefaler alle å prøve ut unified remote til windows http://www.unifiedremote.com/ Var kul den der Lenke til kommentar
ermj Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har et problem, starta oppdatering av et par apps for noen dager siden. Når jeg ser på market->downloads, så står de fortsatt som instaling - har gjort det i 2-3 dager. Jeg får ikke til å slette eller fjerne disse på noen annen måte. Det hjelper heller ikke med omstart av telefonen. Hvordan kan jeg få stoppet? Har lastet ned og installert andre apps i mellomtiden også... Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Spør igjen jeg: Jeg har mistet dataforbindelsen når jeg bruker Wifi. Løsning? får du meldingen "unable to scan for networks"? det Fikk jeg igår. løsningen er enten settings>privacy>factory data reset. eller viss mobilen er rootet, gå inn på mappen data/wifi og delete bcm_supp.conf. jeg valgte å roote telefonen og slette filen.. var lite hypp på å miste alle innstillingene på telefonen Telefonen er rootet ja, men mappen data er tom. Og ett kjapt søk på tlf så finner jeg ingen bcm_supp.conf fil heller Opera mini sier: Connection Failed Uable to connect. Please review your network settings. Market sier: Attention A network error has occured. Retry, or cancel and return to the previous screen Endret 13. oktober 2010 av -iL- Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Android 2.2 Froyo kildekoden er nå tilgjengelig på opensource.samsung.com. Versjon står som JPM. Release av 2.2 bør da være klar. JPM er allerede tilgjengelig på samfirmwares og xda. Lagfix og annet snacks bør også snart være tilgjengelig for Froyo nå som kildekoden er tilgjengelig, selv om vi forhåpentligvis ikke trenger slikt. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 blir forvirra på XDA nå, med både JP6 og JPM.. *lese 20+ sider for å blli lur* Lenke til kommentar
Exision Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 blir forvirra på XDA nå, med både JP6 og JPM.. *lese 20+ sider for å blli lur* Jp6 = jpm bare med extra språk og swype (inkl norsk og resten av norden + finnland også) Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Ser ut som begge kan være release, men ment for to forskjellige markeder.. Gleder meg uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå