Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Digg da er launcherpro plus installert på SGS. Kan svitsje mellom begge laucherne raskt. Må bare bli vant med den launcheren før blir satt som default.

 

Liker SGS mer og mer. Aldri vært borti en bedre mobil enn SGS som er min første android.

 

Likte symbian før dem ble et råttent eple og falt ned fra treet.

 

Vil bare skrive under på dette! Min siste før Galaxyen var en Nokia N97. Den ga jeg bort til min datter. Jeg har heller ikke andre erfaringer med Android, men Galaxyen er uansett den beste telefonen - og den mest spennende - jeg noen gang har hatt, og jeg har hatt en del kan en trygt si. Føler at Nokia med sin N8 og S3 bommer noe inni granskauen, i alle fall på "vår" målgruppe. :whistle:

Lenke til kommentar

Digg da er launcherpro plus installert på SGS. Kan svitsje mellom begge laucherne raskt. Må bare bli vant med den launcheren før blir satt som default.

 

Liker SGS mer og mer. Aldri vært borti en bedre mobil enn SGS som er min første android.

 

Likte symbian før dem ble et råttent eple og falt ned fra treet.

 

Vil bare skrive under på dette! Min siste før Galaxyen var en Nokia N97. Den ga jeg bort til min datter. Jeg har heller ikke andre erfaringer med Android, men Galaxyen er uansett den beste telefonen - og den mest spennende - jeg noen gang har hatt, og jeg har hatt en del kan en trygt si. Føler at Nokia med sin N8 og S3 bommer noe inni granskauen, i alle fall på "vår" målgruppe. :whistle:

Gikk også fra ne nokia n97, og det er kanskje derfor jeg ikke klager over lagg på denne telefonen, for jeg vet hvordan virkelig lagg er :thumbup:

har fra før også hatt en nokia 5800, men synes android sitt system er mye bedre :new_woot:

Endret av agnard
Lenke til kommentar

har du oppgradert til jm2 via kies?

Har hatt følgende hele tiden:

Grunnbåndsversjon: I9000XXJM1

Build-nummer: ECLAIR.XWJM2

 

Og den er veldig treg. Kan ta opptil ti-femten sekunder før facebook åpnes, og enda lagger det når jeg scroller i appen. Slik er det i mange andre programmer også, blant annet Twitter, meldinger og ikke minst e-post og gmail.

 

Har samme version som du og kjenner ikkje noe til de problema du har.Men du kan jo prøve One Click Lagfix,og se om det blir bedre.

Greia er jo at jeg ikke har kjøpt en telefon for nærmere 5000 som jeg må sitte å fikle med. Høres ikke ut som Dustin var helt med på den heller. Snakket kun om 14-dagers angrerett og 30-dagers returrett.
Lenke til kommentar

hei, spørsmålet er sikkert blitt stilt før, men orker ikke bla 140 siden..

 

jeg synkroniserte nettopp kontaktene mine med facebook. noe som førte til at kalenderen min ble oversvømt av bursdager. er det noen som vet hvordan jeg kan fjerne disse fra kalenderen uten å avsynkronisere kontaktene med facebook?

 

Gå inn på kalenderen, trykk meny -> Inst. -> Kalendere -> huk vekk facebook..

 

Innstillinger > Data og synkronisering > Facebook > fjern synk kalender

 

Disse var allerede av frafør.. endte opp med at jeg bare slettet alle eventene i kalenderen og la inn igjen mine egne

Lenke til kommentar

har du oppgradert til jm2 via kies?

Har hatt følgende hele tiden:

Grunnbåndsversjon: I9000XXJM1

Build-nummer: ECLAIR.XWJM2

 

Og den er veldig treg. Kan ta opptil ti-femten sekunder før facebook åpnes, og enda lagger det når jeg scroller i appen. Slik er det i mange andre programmer også, blant annet Twitter, meldinger og ikke minst e-post og gmail.

 

Har samme version som du og kjenner ikkje noe til de problema du har.Men du kan jo prøve One Click Lagfix,og se om det blir bedre.

Greia er jo at jeg ikke har kjøpt en telefon for nærmere 5000 som jeg må sitte å fikle med. Høres ikke ut som Dustin var helt med på den heller. Snakket kun om 14-dagers angrerett og 30-dagers returrett.

 

Android 2,2 kommer i neste veke,da blir alt bedre.

Lenke til kommentar

Greia er jo at jeg ikke har kjøpt en telefon for nærmere 5000 som jeg må sitte å fikle med. Høres ikke ut som Dustin var helt med på den heller. Snakket kun om 14-dagers angrerett og 30-dagers returrett.

 

Da bør du ikke kjøpe en avansert smarttelefon, men holde deg til "dumme" telefoner istedet.

Lenke til kommentar

Ah, nå hadde jeg liksom lagt ifra meg den vente-hver-dag-på-froyo etter å ha blitt skuffa et par ganger men nå begynner jeg vel igjen.

 

Forøvrig, har sliti litt med at batteriet blir brukt opp over natta, eneste som har stått på er gmail-sync. På det værste har jeg mista 25%.

 

La inn Extended Controls i går kveld og "skrudde av" Autosync og ikke minst Use only 2G networks. Mista 1%!

Lenke til kommentar

Har lyst til å bytte ut stock bakgrunnsbilder med mine egne i "bakgrunnsgalleriet" slik at man hele tiden slipper å bruke en filutforsker for å bla gjennom mapper og deretter bruke den crop-boksen på bildene slik jeg nå må på egne bilder.

 

Hvilken mappe ligger stock bakgrunnsbilder i, eller ligger dette gravd ned i ROM?

Lenke til kommentar

Har kjøpt denne Facebook chat appen, og det virker som en veldig grei app. Men jeg er visst pålogget 24/7. Ganske greit hvis jeg er hos noen andre, så får jeg en meldingslyd på mobilen hvis noen skriver til meg og så kan jeg chatte med mobilen. Men problemet er hvis jeg er pålogget 24/7 så vil vel dette koste meg penger når jeg er tilkoblet 3G? Eneste muligheten for meg å logge utav facebook chatten er å logge meg av wifi eller 3G. Hvor mye vil et sånn program koste å bare være pålogget? Noen som har en anelse?

Lenke til kommentar

Jeg gjør et forsøk uten taskkiller selv om dagen.

Men har satt den interne "taskkilleren" til strict via oclf.

Ser ut til å fungere bra, brukt lite strøm, og kjører mailsync døgnet rundt.

 

 

Men et spørsmål til folk.

 

 

Er det noen nettbutikker som er å foretrekke over andre når det kommer til tilbehør til telefonen.

Tenker på bilholder, ekstra ladekabler (til bil + pc + stikkontakt), evt kondom (føler den er litt glatt å holde i), + div annet nyttig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...