Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm

Anbefalte innlegg

ah, okei. Hvor langt på ferden var telefonen kommet da? Sendes vel fra Sverige?

Gi gjerne en tilbakemelding på hvor fort du får den derifra :D slik at jeg vet når sånn ca jeg får min. Bestilt idag jeg da, så min blir ikke sendt før i morgen, antar jeg..

Bestilte min fra NetonNet på fredag kveld og ble sendt i dag, men følgende status får jeg:

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

21.06.2010 20:28, 0024 OSLO

Kanskje jeg har den i morra? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spurte Chess herom dagen og dei svarte at dei kom til å ta den inn i slutten av måneden.

Jeg regner vel med at de får den når alle andre får den, så tipper det ikke er lenge til. Men syns alikevel det kunne vært mulig å bestille nå...

Lenke til kommentar

Jeg regner vel med at de får den når alle andre får den, så tipper det ikke er lenge til. Men syns alikevel det kunne vært mulig å bestille nå...

Det er helt sant. Eg har egentlig bare ventet på at dei skulle ta den inn, men no når alle andre butikker fekk den inn og ferie pengene kom dettende så bestillte eg den bare..

Lenke til kommentar

Jeg tenkte å være en trofast kunde hos Komplett, pga de har vært greie mot meg med alt hittil, feks reklamasjon av N97en jeg hadde i nesten ett år og greier, så jeg er litt mer tålmodig og venter på at de får den inn på lager. Men strikken er langt tøyd nå! vilhavilhavilha nuuuh... ^^ Sitter med en gammel Nokia 3250 mens jeg venter...

Lenke til kommentar

Jeg tenkte å være en trofast kunde hos Komplett, pga de har vært greie mot meg med alt hittil, feks reklamasjon av N97en jeg hadde i nesten ett år og greier, så jeg er litt mer tålmodig og venter på at de får den inn på lager. Men strikken er langt tøyd nå! vilhavilhavilha nuuuh... ^^ Sitter med en gammel Nokia 3250 mens jeg venter...

Jeg hadde også tenkt å være trofast, men nå maktet jeg ikke presset lenger, det er jo tortur å vente så lenge uten så mye som å vite når den kommer, i det minste nå vet jeg iallefall at den er på vei, samt at jeg får en handsfree med på kjøpet, noe som er greit for meg å ha i firmabilen :thumbup:

Lenke til kommentar

Kjenner jeg er litt irritert over at Mshop ikke har sendt min ennå. :hrm: Jeg bor i Honningsvåg, så det tar nesten en uke for en pakke å komme hit, så den må nesten sendes på en mandag for å komme fram samme uka. Kanskje det går bra med tirsdag også...

Men alt det spiller jo ingen rolle hvis Mshop faktisk ikke får inn telefonen før 30/6, som det står på sidene deres. :cry:

Hvorfor får noen butikker den inn før andre!? Aaaargh!

Lenke til kommentar

Gleder meg som en unge til jeg får min i morra :) Syns det var sinnsykt kjapp levering av NetonNet! Egentlig burde jeg vel vente på reklamasjonspengene fra Komplett.. Noen som vet hvor lang tid Komplett bruker på å overføre pengene fra datoen de har godkjent og melder fra om reklamasjon? :)

Lenke til kommentar

Gleder meg som en unge til jeg får min i morra :) Syns det var sinnsykt kjapp levering av NetonNet! Egentlig burde jeg vel vente på reklamasjonspengene fra Komplett.. Noen som vet hvor lang tid Komplett bruker på å overføre pengene fra datoen de har godkjent og melder fra om reklamasjon? :)

Bestilt i dag fra Dustin. Sender de fra Sverige altså?

Lenke til kommentar

Bestilt i dag fra Dustin. Sender de fra Sverige altså?

Ja, min ble sendt fra sverige i går klokken 4 ca. og omlasta i natt klokken kvart på to i oslo og sendt videre mot bergen så da har eg den i morgen. men det er jo så leeenge til :p

Lenke til kommentar

Da ligger den i Stavanger i dag og kommer her i morgen, skal bli artig :-)

Kult, når bestile du din telefon, og fra hvor?

Jeg bestilte igår kveld fra NetOnNet, men har ikke fått noe annet enn bekreftelse på min bestilling.

Bestilte fra NetOnNEt lørdag, de sendte den mandag og i morgen er den her :-)

Lenke til kommentar

Jeg bestilte i fra Dustin sent i går kveld, og fant i ettertid ut at jeg hadde bruk for en kabel i tillegg. Sendte en mail og fikk følgende svar:

Heisann,

Vanligvis kan vi ikke legge til varer på ordre som allerede er betalt, da man ikke kan betale mellomlegget.

Jeg har lagt med denne kabelen gratis til deg likevell, så slipper du dobbel frakt og flere ordre J

Med vennlig hilsen

Henrik Breivik

Det er service det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...