covah Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hehe, paid apps dukker opp i danske kr hos meg. Kan vel ha noe med at jeg bruker et norsk TDC abon., men hvor TDC deler ut danske SIM kort. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Tenkte bare jeg skulle tipse om Samsung sin egen Facebook app som ligger på samsung store. Milevis bedre enn android- appen ...kan jo nevne at Skype er tilgjengelig på Market nå også Hmm, får ikke logget inn, noe spesielt man må gjøre? Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Skype fungerer ikke på Galaxy S med 2.1 firmware. Funker fint på 2.2 dog. Skype vet om problemet ifølge bloggen dems. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jaja, da var det å vente på fullversjonen av Angry Birds!! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Syns det burde vært flere betalingsmetoder enn bare kredittkort.. f.eks paypal. Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Tenkte bare jeg skulle tipse om Samsung sin egen Facebook app som ligger på samsung store. Milevis bedre enn android- appen ...kan jo nevne at Skype er tilgjengelig på Market nå også For dere som har flashet Froyo, er det Thai font support på den? Hvordan sjekker jeg dette? =p Aner faktisk ikke, men en løsning for å test kan være å laste ned google translate (som jo er en app man kan få bruk for også) og oversette noe fra norsk til thai. På 2.1 er det bare firkanter og må vist roote telefonen for å få inn støtte for alfabetet. Andre telefoner som har fått 2.2 støtter det uten rooting, men nå er jo Samsung Samsung, så man vet jo aldri. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Batteritiden min er latterlig. Holder ikke en dag. Bruker Advanced Task killer, slår av bt, trådløs og gps når jeg ikke har bruk for det. Er det fortsatt slik at en må lade opp og tømme batteriet, for så å lade opp igjen flere ganger før det blir optimalt?? Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 For å få full effekt ut av batteriet må du gjennom noen ladesykluser først. Du kan godt lade telefonen full for så å bruke den til den går tom for strøm av seg selv. Deretter kan du klattlade så mye du vil. Det er skrevet flere artikler om hvordan få mest mulig ut av nye batterier, og det gjennomgående er at batteriet holder seg best med så mye strøm på som mulig, så ofte som mulig. - Dvs. klattlading er bra og helst til den er full. Det batteriet faktisk kan ta skade av er hvis det skulle gå helt tomt, men slik jeg har skjønt det så slår telefonen seg av før det er så tomt. En gang i mnd ca kan det være greit å la telefonen lade helt ut for så å fullade den igjen. Batteri er også ferskvare, men følger du denne oppskriften, lar være å utsette batteriet for sterk varme, samt støt og vann så skal det nok vare en stund samt gi optimal levetid. Dernest kan det hende du har fått et dårligere batteri, eller du har rotet med noen instillnger, installert en app eller har eldre fw som gjør at det ryker mer strøm. Etter at jeg flashet til JM8 har jeg telefonen ut dagen selv med extrem bruk. Ved litt surfing, noen samtaler og melding etc så holder den fort to dager eller mer. Lenke til kommentar
kakesen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Skype funker bra på min SGS, kjører JM2 fra ponsens guide. Noen som forøvrig vet når paid apps kommer til irland? Er det eneste bekreftede innen 2 uker, slik det var med norge? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Batteritiden min er latterlig. Holder ikke en dag. Bruker Advanced Task killer, slår av bt, trådløs og gps når jeg ikke har bruk for det. Er det fortsatt slik at en må lade opp og tømme batteriet, for så å lade opp igjen flere ganger før det blir optimalt?? Det er bevist at task killere i flere tilfeller tar mer av batteriet, fordi det forstyrrer med hvordan android håndterer prosesser. Prøv en dag uten task killer. skru også AV mobildata, med widgeten: Toggle Net Switch når du ikke bruker det. Skru ned brightness, skjermen er den som tar mest batteri. Lenke til kommentar
kafan Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg har akkurat kjøpt denne telefonen. Virker fin, men en ting stusser jeg over. Spiller jeg musikk med medfølgende øreplugger i kommer det ingen lyd. Spiller jeg uten er lyden helt fin. Hva gjør jeg feil ? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Dytt den skikkelig inn. Eeeeeeller så har du fått ødelagt plugger. prøv pluggene et annet sted Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Hehe, paid apps dukker opp i danske kr hos meg. Kan vel ha noe med at jeg bruker et norsk TDC abon., men hvor TDC deler ut danske SIM kort. Jeg har Tele 2 SIM kort, og prisene på appene vises i svenske kroner. Finnes det innstilling for hvor jeg kan rette opp dette? Endret 5. oktober 2010 av WCH Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Prøv å sett locale innstillingene til et annet land, så norge igjen.. Kanskje det hjelper. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nope, ingenting. Får prøve å ta dette opp med kundeservicen hos Lefdal elns. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Hehe, paid apps dukker opp i danske kr hos meg. Kan vel ha noe med at jeg bruker et norsk TDC abon., men hvor TDC deler ut danske SIM kort. Jeg har Tele 2 SIM kort, og prisene på appene vises i svenske kroner. Finnes det innstilling for hvor jeg kan rette opp dette? Samme her. Er også Tele 2-kunde, men når man går inn på check-out FØR kjøpet er gjort, så har det allerede blitt omgjort til NoK. Og med den rævva svenske krona blir det billigere enn det som oppgis i selve market;) Edit: Eksempelvis kjøpte jeg Robo Defense som stod oppgitt til 20 SeK i Market. Trykket på "Buy" og neste side jeg kom på viste 17,89 NoK Endret 5. oktober 2010 av gammalerik Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nope, ingenting. Får prøve å ta dette opp med kundeservicen hos Lefdal elns. er 90% sikker på at de er de minst kvalifiserte til å hjelpe deg med problemet. Heller google eller samsung du må ta kontakt med dà. Lenke til kommentar
sp0 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Aner faktisk ikke, men en løsning for å test kan være å laste ned google translate (som jo er en app man kan få bruk for også) og oversette noe fra norsk til thai. På 2.1 er det bare firkanter og må vist roote telefonen for å få inn støtte for alfabetet. Andre telefoner som har fått 2.2 støtter det uten rooting, men nå er jo Samsung Samsung, så man vet jo aldri. Joda, kommer opp masse krusseduller som jeg antar er Thai, så ser ut til å fungere 1 Lenke til kommentar
sp0 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nope, ingenting. Får prøve å ta dette opp med kundeservicen hos Lefdal elns. er 90% sikker på at de er de minst kvalifiserte til å hjelpe deg med problemet. Heller google eller samsung du må ta kontakt med dà. Riktig at Lefdal antakelig har null peiling på dette. Men dette problemet må du ta opp med Tele2 (evnt google, men her kommer du nok ingen veg). Market stiller inn "locale" ut fra hvilket SIM-kort du har. Det er derfor det har fungert å få paid apps med f.eks. nederlandsk SIM før det ble åpnet i Norge. Jeg brukte appen "Market Enabler" før, men er ikke sikkert den fungerer uten root. Her kan du fake hva slags SIM-kort som sitter i telefonen. Hvis du går inn i Market Enabler og setter custom til "24201", så tror Market at du har norsk telenor-sim, og du får prisene på Norsk hele vegen 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå