Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper den kommer snart. Merkelig at det ikke finnes så mye som én nettbutikk som selger den. Har vanskelig for å finne noe info om en dockingstasjon også... :(

Noen som vet om dockingen bare er lader, holder og noen kabeluttak for telefonen, eller om det også er noen form for høyttaler på den?

Lenke til kommentar

Håper den kommer snart. Merkelig at det ikke finnes så mye som én nettbutikk som selger den. Har vanskelig for å finne noe info om en dockingstasjon også... :(

Noen som vet om dockingen bare er lader, holder og noen kabeluttak for telefonen, eller om det også er noen form for høyttaler på den?

Ut ifra bildet som jeg ser av den, så er det mest sansynlig høytaler og tilkobling av micro usb for lading av telefonen.

Lenke til kommentar

Awesome den dokkingen der ja! Håper den ikke blir for dyr.

Lurer også litt på når Chess, netcom, tele2 osv. annonserer den i nettbutikken. Chess mente den kom i slutten av måneden og at den ble litt dyrere enn Desire.

Lenke til kommentar

Awesome den dokkingen der ja! Håper den ikke blir for dyr.

Lurer også litt på når Chess, netcom, tele2 osv. annonserer den i nettbutikken. Chess mente den kom i slutten av måneden og at den ble litt dyrere enn Desire.

Eneste jeg vet som har annonsert å få telefonen er Ventelo. Sendte Tele2 e-post her om dagen vedrørende I9000, men de visste ikke noe om når de fikk den, selv om kollegene deres i Sverige har den.

Hva tror dere om prisen på telefonen. Tror dere den vil gå noe ned i pris når alle butikkene har fått den på lager?

Er vel som alt annet, at det vil nok falle noe i pris. Samtidig har ikke Omnia-modellene falt så mye som man kanskje skulle tro. Tror heller ikke dette blir en telefon Elkjøp kommer til å sette på billigsalg. Så er vanskelig å si, men litt ned går den nok ;)

Lenke til kommentar

Halv fire og fremdeles "ubekreftet 99 stk 21. juni" på komplett.. Og min er fremdeles usendt. Kom igjeeeen, utålmodig! Har starta ferien min nå, så nå er det bare å gå å vente liksom :p

Hmm, du kan nok glemme å få den idag. Ser ut som transport fra Sverige til Norge tar tid.

Lenke til kommentar

ah, okei. Hvor langt på ferden var telefonen kommet da? Sendes vel fra Sverige?

Gi gjerne en tilbakemelding på hvor fort du får den derifra :D slik at jeg vet når sånn ca jeg får min. Bestilt idag jeg da, så min blir ikke sendt før i morgen, antar jeg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...