Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker jo også som Norge har fått JM1/2 oppdatering i Kies nå, så det er jo ihvertfall noe for de som ikke har oppdatert til JM2 på andre måter (som meg..) så en forbedring er det ihvertfall.

Er jo ikke så mye nytt med Froyo for oss da.. Flash, men vi har jo flash lite som fungerer okai. Jeg venter spent, men har ingen akutte behov for Froyo føler jeg :p

Lenke til kommentar

Hei,

Noen som vet om det er mulig å justere bass, diskant osv når man spiller musikk via Spotify?

Ellers er jeg veldig fornøyd med telefonen så langt. Ikke opplevd noen problemer what so ever :thumbup: Har faktisk ikke hatt noen problemer med Kies heller, lastet den ned og koblet telefon til. Vips så var det greit :new_woot:

Noen som vet ang dette med Spotify?

Nei. Spotify har ingen innebygget eq, så det går nok ikke. MEN det er mulig å justere eq for hele systemet manuelt - og da vil jeg tro at Spotify blir påvirket. Se her hvordan du gjør dette. (Husk at det du har som standard vil bli borte)

Takker igjen,sp0 :)

Skal prøve dette. Ble skuffet over lyden i mine Sony hodetelefoner til kr. 990,- ved bruk av Spotify. Lyden av de har vært veldig bra før,men nå var den flat uten noen dynamikk.

For de som synes at lyden i hodetelefonene er litt dårlig, så anbefaler jeg denne fix'en som sp0 linker til (Ponsen og xda). Lyden blir mye bedre :thumbup: Det som er litt dumt eller greit, alt ettersom, er at fix'en blir borte ved å skru telefonen av/på (reboot?). Så den må legges inn på nytt igjen, og det tar 2 min legge det inn.

Lenke til kommentar

Hei,

Noen som vet om det er mulig å justere bass, diskant osv når man spiller musikk via Spotify?

Ellers er jeg veldig fornøyd med telefonen så langt. Ikke opplevd noen problemer what so ever :thumbup: Har faktisk ikke hatt noen problemer med Kies heller, lastet den ned og koblet telefon til. Vips så var det greit :new_woot:

Noen som vet ang dette med Spotify?

Nei. Spotify har ingen innebygget eq, så det går nok ikke. MEN det er mulig å justere eq for hele systemet manuelt - og da vil jeg tro at Spotify blir påvirket. Se her hvordan du gjør dette. (Husk at det du har som standard vil bli borte)

Takker igjen,sp0 :)

Skal prøve dette. Ble skuffet over lyden i mine Sony hodetelefoner til kr. 990,- ved bruk av Spotify. Lyden av de har vært veldig bra før,men nå var den flat uten noen dynamikk.

For de som synes at lyden i hodetelefonene er litt dårlig, så anbefaler jeg denne fix'en som sp0 linker til (Ponsen og xda). Lyden blir mye bedre :thumbup: Det som er litt dumt eller greit, alt ettersom, er at fix'en blir borte ved å skru telefonen av/på (reboot?). Så den må legges inn på nytt igjen, og det tar 2 min legge det inn.

Det bør legges til her at når Radar35 sier at "Lyden blir mye bedre", så betyr ikke det at det blir mer trøkk, men at du får en mer korrekt gjengivelse av lydbildet. Hvis du er av typen som kjøper Cerwin Vega høytalere, så lar du det stå som før. Dersom du er typen som kjører på med f.eks. Dali, så kan det være verdt å forsøke dette :)

Lenke til kommentar

Virker jo også som Norge har fått JM1/2 oppdatering i Kies nå, så det er jo ihvertfall noe for de som ikke har oppdatert til JM2 på andre måter (som meg..) så en forbedring er det ihvertfall.

Er jo ikke så mye nytt med Froyo for oss da.. Flash, men vi har jo flash lite som fungerer okai. Jeg venter spent, men har ingen akutte behov for Froyo føler jeg :p

Noen som kan bekrefte at det er en oppdat. for tlf.i Kies??

Har lastet ned ny Kies og hos meg står det at min JG5 programvare ikke kan oppdateres??

Lenke til kommentar

Noen som kan bekrefte at det er en oppdat. for tlf.i Kies??

Har lastet ned ny Kies og hos meg står det at min JG5 programvare ikke kan oppdateres??

Hadde samme JF5 og skulle oppdatere. På min Win7 Ultimate x 64 la jeg inn Kies flere ganger. Gjenopprettet og tlf til fabrikkframstillinger uten at det hjalp. Ikke pokker om den ville oppdatere, fant tlf og alt, men sa det ikke gikk. På en eldre pc som kjører Win7 Professional x 64, som hadde en gammel modell av Kies - ja der smalt den inn, eller - holder i alle fall akkurat nå på å legge inn Jm.

Edit: Der var JM1 inne, og det hele ruller på skinner.

Endret av Rottweilerhannen
Lenke til kommentar

Har nå bestilt iphone 4. Har hatt galaxy siden den kom ut, men ble desverre fort lei. Android market er nok ikke helt for meg likevel..Men prøvde iallefall!

Skal bli godt å få en iphone igjen :D

særlig sms skrivinga med galaxy s har vært ekstremt plagsom!

Lenke til kommentar

Testet Kies for første gang igår. Får koblet til telefonen, men når jeg f.eks skal prøve "meldingsvisning" og prøver å lagre kontakter på pc kommer det opp beskjed om at jeg må koble til telefonen eller at telefonen er i bruk(se vedlegg). Telefonen er jo koblet til!! Og at den er i bruk!? Ja..jo...den er jo slått på, men utover det..!?

Kies ble oppdatert til siste versjon igår og jeg installerte win7 64b drivere..

Gjør jeg noe feil her eller er dette et typisk Kies problem?

post-18107-1285943511,8563_thumb.jpg

post-18107-1285943526,9488_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Har nå bestilt iphone 4. Har hatt galaxy siden den kom ut, men ble desverre fort lei. Android market er nok ikke helt for meg likevel..Men prøvde iallefall!

Skal bli godt å få en iphone igjen :D

særlig sms skrivinga med galaxy s har vært ekstremt plagsom!

Skjønner deg godt! Er ikke alle Galaxy/Android passer for :)

For min egen del kunne jeg aldri tenkt meg en iPhone, med tanke på retningslinjene til Apple. Men jeg har full forståelse for de som velger å gå denne vegen.

Lenke til kommentar

Hei,

Jeg har prøvd og få den nye oppdateringen på mobilen min, men det går ikke:( Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke går ?

Jeg får denne meldingen når jeg prøver og installere programvaren: "Det har oppstått et problem, og MSC.Thunder.FirmwireUpdate må lukkes"

Har prøvd og installere programvaren på en PC med Windows XP og Windows 7. Men ingen ting fungerer.

Har også startet hele telefonen på nytt med å restarte til fabrikkinnstillingene, men det har heller ikke hjulpet.

Håper det er noen der ute som kan hjelpe meg

Takker for all hjelp :)

Lenke til kommentar

Hei,

Jeg har prøvd og få den nye oppdateringen på mobilen min, men det går ikke:( Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke går ?

Jeg får denne meldingen når jeg prøver og installere programvaren: "Det har oppstått et problem, og MSC.Thunder.FirmwireUpdate må lukkes"

Har prøvd og installere programvaren på en PC med Windows XP og Windows 7. Men ingen ting fungerer.

Har også startet hele telefonen på nytt med å restarte til fabrikkinnstillingene, men det har heller ikke hjulpet.

Fikk samme meldingene selv da jeg forsøkte å oppdatere. Jeg brukte en gammel Kies på en annen maskin, først da fikk jeg det til.

Jeg anser det - uten å vite det - at det er Kies selv som herjer med oss. Jeg har x64 OS Win7, og har lagt inn x64 drivere og alt på den maskinen som det ikke gikk på. På den maskinen jeg fikk det til på, er ingen ekstra USB-driver relatert x64 lagt inn, og der gikk det som smør.

Endret av Rottweilerhannen
Lenke til kommentar

Hei,

Fikk samme meldingene selv da jeg forsøkte å oppdatere. Jeg brukte en gammel Kies på en annen maskin, først da fikk jeg det til.

Jeg anser det - uten å vite det - at det er Kies selv som herjer med oss. Jeg har x64 OS Win7, og har lagt inn x64 drivere og alt på den maskinen som det ikke gikk på. På den maskinen jeg fikk det til på, er ingen ekstra USB-driver relatert x64 lagt inn, og der gikk det som smør.

Hvor finner jeg USB-Driveren ?

Lenke til kommentar

Hei,

Ja akkurat den samme feilmeldingen får jeg og komemr ikke lengre,forferdelig irriterende. Har ellers aldri hatt noe problem med Kies.

Lenke til kommentar

Hei,

Hvor finner jeg USB-Driveren ?

Det var sp0 som linket til den tidligere i denne tråden, begynn på side 120 eller noe slikt, og du finner linken han la ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...