Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Tror jeg har ødelagt mitt eksterne SD-kort nå :cry: Som jeg nevnte ovenfor så låste telefonen seg første gang jeg overførte musikk. Etter at jeg skrudde den av og på så fikk jeg koblet den på igjen for å fortsette. Etter en stund fikk jeg en feilmelding om at winamp ikke kunne kopiere noen filer fordi lagringsmediumet var corrupted eller noe. Telefonen låste seg igjen. Svart skjerm, reagerte ikke på noe (annet enn å holde inne av/på-knappen i 10 sec for restart). Før jeg fant ut av måten å restarte den på, klarte jeg å dra ut SD-kortet mens telefonen fortsatt var på. Rett etterpå våknet skjermen til liv igjen. Etter dette så mener telefonen at SD-kortet er tomt, og hvis jeg prøver å reformaterer det så låser telefonen seg, og den blir også sinnsykt varm i øvre del. Da er det restart eller evt å trekke ut SD-kortet igjen.

 

Har ingen kortleser til PCen for den type kort så får ikke testet det enda. Håper jeg ikke har ødelagt noe i telefonen i tillegg. Det meste der ser ut til å fungere fint fortsatt. Det interne kortet ser ihvertfall ut til å virke enda.

Jeg skrev om det samme problemet tidligere, da var det ingen andre som hadde opplevd akkurat dette. Jeg kjøpte minnekort samtidig som telefonen, og samme dag (eller dagen etter) fikk jeg problemer med minnekortet. Trodde det var feil på minnekortet, så fikk byttet dette. Men så skjedde det samme igjen med det nye kortet. Nå hadde det gått 7 dager siden jeg kjøpte telefonen, og det var ganske tydelig at det var telefonen som ødela minnekortet og ikke omvendt. Jeg var akkurat tidsnok ute til å få bytte telefonen på DOA. (Har det gått 8 dager eller mer, må telefonen inn på service...) Etter dette har jeg aldri hatt problemer med den igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Under installasjon av KIES, får jeg ikke installert vstor40_x64 eller vstor40_x86. Men får installert resten. Programmet fungerer fint som det skal. Samme dere opplever dette?

 

Edit: riktig filnavn.

Edit2: fant info at Vstor er knyttet opp mot Office, så det har ikke med firmvare å gjøre. :-)

Endret av jojo1717
Lenke til kommentar

Tror jeg har ødelagt mitt eksterne SD-kort nå :cry: Som jeg nevnte ovenfor så låste telefonen seg første gang jeg overførte musikk. Etter at jeg skrudde den av og på så fikk jeg koblet den på igjen for å fortsette. Etter en stund fikk jeg en feilmelding om at winamp ikke kunne kopiere noen filer fordi lagringsmediumet var corrupted eller noe. Telefonen låste seg igjen. Svart skjerm, reagerte ikke på noe (annet enn å holde inne av/på-knappen i 10 sec for restart). Før jeg fant ut av måten å restarte den på, klarte jeg å dra ut SD-kortet mens telefonen fortsatt var på. Rett etterpå våknet skjermen til liv igjen. Etter dette så mener telefonen at SD-kortet er tomt, og hvis jeg prøver å reformaterer det så låser telefonen seg, og den blir også sinnsykt varm i øvre del. Da er det restart eller evt å trekke ut SD-kortet igjen.

 

Har ingen kortleser til PCen for den type kort så får ikke testet det enda. Håper jeg ikke har ødelagt noe i telefonen i tillegg. Det meste der ser ut til å fungere fint fortsatt. Det interne kortet ser ihvertfall ut til å virke enda.

Jeg skrev om det samme problemet tidligere, da var det ingen andre som hadde opplevd akkurat dette. Jeg kjøpte minnekort samtidig som telefonen, og samme dag (eller dagen etter) fikk jeg problemer med minnekortet. Trodde det var feil på minnekortet, så fikk byttet dette. Men så skjedde det samme igjen med det nye kortet. Nå hadde det gått 7 dager siden jeg kjøpte telefonen, og det var ganske tydelig at det var telefonen som ødela minnekortet og ikke omvendt. Jeg var akkurat tidsnok ute til å få bytte telefonen på DOA. (Har det gått 8 dager eller mer, må telefonen inn på service...) Etter dette har jeg aldri hatt problemer med den igjen.

Har også hatt litt problemer med SD-kortet på min tlf. Flere ganger har jeg fått korrupte filer ved overføring, og et par ganger har tlf låst seg helt, sånn at jeg har måttet ta ut batteriet for å få slått den av/på. Det har bare skjedd ved kopiering av store filer dog. Laster av og til inn filmer eller serier, som gjerne ligger på 500-1000MB, og da kan problemet oppstå.

 

Har ikke problemer med datatrafikk med andre USB-enheter koblet til PC-en min, så jeg mistenker at det er SD-kortet eller tlf som har problemer med tilkoblingen. Selve kortet er et SanDisk-kort, så det burde være bra kvalitet, men jeg kan vel kanskje ha vært uheldig med kjøpet. Har dessverre ikke en kortleser med plass til microSD, så jeg får ikke testet det på annen måte enda.

Endret av Nissenakke
Lenke til kommentar

Ser at jeg sliter med MSC.Thunder.FirmwareUpdate.exe (under Samsung mappen). Får hele tiden beskjeden: "Firmware ugrade cannot proceed. Firmware upgrade will close" :-( Hva årsaken kan dette være. Ser i prosessen at dette programmet har jobbet svært hardt med opptil 700MB og ca 50%.. (på en liten pc)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...