Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et stort problem met telefonen min nå. Jeg koblet den til PCen og startet med å synkronisere musikken min med winamp. Det var ca 15 GB som skulle inn på mitt nye 32GB minnekort. Da den var godt over halveis hørte jeg den vanlige lyden av at en usb-tilkoblet enhet kobles av. Da jeg sjekket telefonen var den død. Den var litt varm på den øvre delen av baksiden, men ikke noe særlig mer enn ved vanlig bruk. Jeg har latt den kjøle seg ned i noen minutter, men fortsatt død. Noen andre som har opplevd noe slikt?

Lenke til kommentar

Får slenge meg på tråden eg og, sidan eg nettopp har fått meg Galaxy S eg og. Begynner å bli salig lang denne her.

Driv fortsatt å skummar gjennom tråden, men har berre komt til side 40 endå. :dribble:

Men slenger ut litt spørsmål først som sist likevel.

Noken som har peiling eller erfaring med å importere kontaktliste, meldingar kalendarnotat ol. frå Nokia telefon? Har ein 6300 eg skulle overført litt forskjellig frå om det er mulig.

Ser Froyo er rett rundt hjørnet. Sidan eg nettopp har fått telefonen og treng å sette meg litt inn i den før eg tar den skikkelig i bruk, kan det vel kanskje vere lurt å berre vente til eg kan oppgradere til Froyo før eg begynner å legge inn allverden og sette opp telefonen?

Lenke til kommentar

Får slenge meg på tråden eg og, sidan eg nettopp har fått meg Galaxy S eg og. Begynner å bli salig lang denne her.

Driv fortsatt å skummar gjennom tråden, men har berre komt til side 40 endå. :dribble:

Men slenger ut litt spørsmål først som sist likevel.

Noken som har peiling eller erfaring med å importere kontaktliste, meldingar kalendarnotat ol. frå Nokia telefon? Har ein 6300 eg skulle overført litt forskjellig frå om det er mulig.

Ser Froyo er rett rundt hjørnet. Sidan eg nettopp har fått telefonen og treng å sette meg litt inn i den før eg tar den skikkelig i bruk, kan det vel kanskje vere lurt å berre vente til eg kan oppgradere til Froyo før eg begynner å legge inn allverden og sette opp telefonen?

Kontakter går å lagre på minnekortet (hvis du har det i Nokia'en).Så putte minnekortet i din nye Samsung,og importere de inn i den. Mulig det går med noen av de andre tingene du nevner og, men det har ikke jeg prøvd.

Endret av Radar35
Lenke til kommentar

Hei,

Noen som vet om det er mulig å justere bass, diskant osv når man spiller musikk via Spotify?

Ellers er jeg veldig fornøyd med telefonen så langt. Ikke opplevd noen problemer what so ever :thumbup: Har faktisk ikke hatt noen problemer med Kies heller, lastet den ned og koblet telefon til. Vips så var det greit :new_woot:

Noen som vet ang dette med Spotify?

Lenke til kommentar

Hei,

Noen som vet om det er mulig å justere bass, diskant osv når man spiller musikk via Spotify?

Ellers er jeg veldig fornøyd med telefonen så langt. Ikke opplevd noen problemer what so ever :thumbup: Har faktisk ikke hatt noen problemer med Kies heller, lastet den ned og koblet telefon til. Vips så var det greit :new_woot:

Nei. Spotify har ingen innebygget eq, så det går nok ikke. MEN det er mulig å justere eq for hele systemet manuelt - og da vil jeg tro at Spotify blir påvirket. Se her hvordan du gjør dette. (Husk at det du har som standard vil bli borte)

Lenke til kommentar

Tror jeg har ødelagt mitt eksterne SD-kort nå :cry: Som jeg nevnte ovenfor så låste telefonen seg første gang jeg overførte musikk. Etter at jeg skrudde den av og på så fikk jeg koblet den på igjen for å fortsette. Etter en stund fikk jeg en feilmelding om at winamp ikke kunne kopiere noen filer fordi lagringsmediumet var corrupted eller noe. Telefonen låste seg igjen. Svart skjerm, reagerte ikke på noe (annet enn å holde inne av/på-knappen i 10 sec for restart). Før jeg fant ut av måten å restarte den på, klarte jeg å dra ut SD-kortet mens telefonen fortsatt var på. Rett etterpå våknet skjermen til liv igjen. Etter dette så mener telefonen at SD-kortet er tomt, og hvis jeg prøver å reformaterer det så låser telefonen seg, og den blir også sinnsykt varm i øvre del. Da er det restart eller evt å trekke ut SD-kortet igjen.

Har ingen kortleser til PCen for den type kort så får ikke testet det enda. Håper jeg ikke har ødelagt noe i telefonen i tillegg. Det meste der ser ut til å fungere fint fortsatt. Det interne kortet ser ihvertfall ut til å virke enda.

Lenke til kommentar

Hei,

Nei. Spotify har ingen innebygget eq, så det går nok ikke. MEN det er mulig å justere eq for hele systemet manuelt - og da vil jeg tro at Spotify blir påvirket. Se her hvordan du gjør dette. (Husk at det du har som standard vil bli borte)

Takker igjen,sp0 :)

Skal prøve dette. Ble skuffet over lyden i mine Sony hodetelefoner til kr. 990,- ved bruk av Spotify. Lyden av de har vært veldig bra før,men nå var den flat uten noen dynamikk.

Endret av Radar35
Lenke til kommentar

Da fikk jeg omsider installert Kies. (problemet med hvit firkant som installasjonsvindu, side 119). Løsningen ble å kjøre i kompatibilitetsmodus for XP SP2 i 256 farger på min Vista-pc.

Først kjørte jeg som vanlig Kies-fila og gikk inn på mappen <username>Appdata/Local/Temp/Kiesinstall og fant "setup.exe" Denne fila ble altså kjørt i 256 farger. Installasjonen så riktignok ut som en commodore64 på fleinsopp, men det funket. Hadde en anelse om at det var noe directDraw-kødd, og det kunne kanskje stemme. Resten gikk som smurt, oppkobling og det hele.

Om andre opplever noe lignende kan det være et forsøk verdt. Men jeg tviler, for det virket som om jeg var alene på planeten om akkurat dette problemet. Etter å ha brukt opp google kunne jeg ikke finne noe tilsvarende.

Så nå kan 2.2 bare komme via Kies :w00t: Men jeg lover dere, når muligheten for OTA er på plass skal Kies dynkes i bensin og skytes ut midtfjords :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...