Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Jeg kan laste opp direkte til Facebook. Et bilde fra galleri -> Meny -> Del -> FB. Flickr-app finner du nok helt sikkert om du leter litt.

 

Men, er det andre en meg som har opplevd at øreproppene som fulgte med er sprengt? Brukte de med det samme jeg fikk de i maks 1 minutt, til jeg idag skulle bruke de. Andre med erfaring av dårlig kvalitet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan laste opp direkte til Facebook. Et bilde fra galleri -> Meny -> Del -> FB. Flickr-app finner du nok helt sikkert om du leter litt.

 

Men, er det andre en meg som har opplevd at øreproppene som fulgte med er sprengt? Brukte de med det samme jeg fikk de i maks 1 minutt, til jeg idag skulle bruke de. Andre med erfaring av dårlig kvalitet?

 

Hmmmmmmm får prøve å reinstalle facebook..

 

Øreproppene funker fint her, bortsett fra at den venstre sliter med å SITTE i øret, detter ut hele tiden.

Noe annet jeg synes er litt idiotisk er at når jeg bruker øreproppene på ipoden min så prøver øreproppene å spille musikken i 5.1 "surround" og musikken blir helt ødelagt.

Hvorfor har musikkspilleren og de proppene idetheletatt 5.1 funksjon? musikk er stereo, dermed basta!.

Lenke til kommentar

Har et spørsmål, hvorfor slår WIFI'en seg på av seg selv? Har slått av roaming etc. Men WIFI'en slår seg på av seg selv hele tiden.

Instillinger-trådløs og nettverk-wifi instillinger. Trykk meny knappen så avansert. Så får du frem wifi sovepolicy. Roaming har ingenting med dette å gjør.

Lenke til kommentar

Hmmmmmmm får prøve å reinstalle facebook..

 

Øreproppene funker fint her, bortsett fra at den venstre sliter med å SITTE i øret, detter ut hele tiden.

Noe annet jeg synes er litt idiotisk er at når jeg bruker øreproppene på ipoden min så prøver øreproppene å spille musikken i 5.1 "surround" og musikken blir helt ødelagt.

Hvorfor har musikkspilleren og de proppene idetheletatt 5.1 funksjon? musikk er stereo, dermed basta!.

 

Det har ikke noe med 5.1 "surround" å gjøre. Polariteten på øreproppene er forskjellig fra Apple og de fleste andre merker. IIRC så er GRND og MIC byttet om i forhold til det som er "standard". Dette gjør at øreproppene er ubrukelig til andre enheter, i tillegg er ørepropper/hodetelefoner med mikrofon fra andre produsenter ubrukelig på Galaxy S.

 

Nokia har samme polaritet som Samsung etter hva jeg har hørt, så det som funker på Nokia bør funke fint på Galaxy S.

Lenke til kommentar

Har et spørsmål, hvorfor slår WIFI'en seg på av seg selv? Har slått av roaming etc. Men WIFI'en slår seg på av seg selv hele tiden.

Instillinger-trådløs og nettverk-wifi instillinger. Trykk meny knappen så avansert. Så får du frem wifi sovepolicy. Roaming har ingenting med dette å gjør.

Takker for det, men det gjelder jo bare "dvale"? Dette gjelder det at etter jeg har slått WIFI av manuelt slår den seg på av seg selv etter en stund?

Lenke til kommentar

Hei,

 

Noen som vet om det er mulig å justere bass, diskant osv når man spiller musikk via Spotify?

 

Ellers er jeg veldig fornøyd med telefonen så langt. Ikke opplevd noen problemer what so ever :thumbup: Har faktisk ikke hatt noen problemer med Kies heller, lastet den ned og koblet telefon til. Vips så var det greit :new_woot:

Lenke til kommentar

Virker som om GPSen på mobilen har problemmer med å finne lokasjon hvis mobilen er i bevegelse i f.eks bil.

Må stoppe bilen la GPSen finne lokasjonen for deretter kjøe. Da fungerer alt greit.

Min virker helt perfekt. Jeg har ikke gjort noe med mobilen siden jeg fikk den. Får signal med en gang

Lenke til kommentar

Virker som om GPSen på mobilen har problemmer med å finne lokasjon hvis mobilen er i bevegelse i f.eks bil.

Må stoppe bilen la GPSen finne lokasjonen for deretter kjøe. Da fungerer alt greit.

Min virker helt perfekt. Jeg har ikke gjort noe med mobilen siden jeg fikk den. Får signal med en gang

 

 

Ok. Har ikke testet GPSen etter at jeg oppdaterte Firmware.

 

Men, skal se om jeg eventuelt får starte GPS men jeg er i bevegelse i Bil eller kollektiv.

Se om GPS'N finner posisjonen mens bilen er i bevegelse.

Lenke til kommentar

Det har sikkert blitt spurt om før, men kva er risikoane/fordelane ved å bruke OCLF til å roote med?

Og korleis er ytelsen med lagfix i forhold til uten? :)

 

Bump! :)

 

Og forresten, er det noko nytt med tanke på Froyo? Kjem den til å kome i September, eller er vi nødt til å vente til oktober?

 

Tror nok det blir Oktober jeg, ikke så lenge igjen av September :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...