Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm

Anbefalte innlegg

Ser bra ut, bra du spurte :)

Jeg måtte spørre om den hjemmedockingen... Et need for meg, hehe. Føler jeg ihvertfall, ser jo at det er høyttalere på den i tillegg, så blir en god klokkeradio da.

Komplett har oppdatert orderen min med mer info, hvor det nå står at de forventer å sende den til meg den 21, dog ubekreftet. Men det har stått noe helt annet der fram til nå.

Endret av zyrex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser bra ut, bra du spurte :)

Jeg måtte spørre om den hjemmedockingen... Et need for meg, hehe. Føler jeg ihvertfall, ser jo at det er høyttalere på den i tillegg, så blir en god klokkeradio da. 

Komplett har oppdatert orderen min med mer info, hvor det nå står at de forventer å sende den til meg den 21, dog ubekreftet. Men det har stått noe helt annet der fram til nå.

Hjemmedockingen ser digg ut, vil også ha en slik :thumbup:

Jeg blir kjempe skuffet om ikke telefonen blir sendt på mandag, fra Komplett.

Lenke til kommentar

Ååå, klarer snart ikke vente på å få Galaxyen :) Sitter egentlig bare å venter på at Komplett ska behandle retursak for min HTC Diamond 2. Noen som har fått bekreftet at nettbutikker har fått den på lager? Ser Elkjøp har den på lager, hvis man skal tro nettsiden deres :D

Lenke til kommentar

Nå klarte jeg ikke vente lenger, så nå er den bestilt fra NetonNet :) Siden NetonNet, elkjøp, lefdal og Dustin Home har lager i sverige så får de den først. Er hvertfall det jeg tror, siden alle disse har den på lager, samt lager i sverige :)

Lenke til kommentar

Nå klarte jeg ikke vente lenger, så nå er den bestilt fra NetonNet :) Siden NetonNet, elkjøp, lefdal og Dustin Home har lager i sverige så får de den først. Er hvertfall det jeg tror, siden alle disse har den på lager, samt lager i sverige :)

Blir spennende og se hvem som får den først av oss i denne tråden :tease:

Stemmer også at Lefdal, Elkjøp, NetonNet, CDON etc har den på lager, nå sier CDON at de er utsolgt, og venter inn nye telefoner 30.06.

Endret av ICS-FD
Lenke til kommentar

Blir spennende og se hvem som får den først av oss i denne tråden :tease:

Stemmer også at Lefdal, Elkjøp, NetonNet, CDON etc har den på lager, nå sier CDON at de et utsolgt, og venter inn nye telefoner 30.06.

Ja, jeg var jo litt sen på fredag, så blir sendt på mandag =) Må uansett vente på retursak fra komplett skal bli ferdig før jeg henter den :( Men sier fra :)

Lenke til kommentar

bestilt på net on net :-)

Bestilte du med eller uten handsfree? Så tilfeldigvis at det var samme pris på en tilfeldig annonse hos dem :)

Hmm, aner ikke, viste ikke noe om akkurat det :-(

Hehe, hovedsaken er vel telefonen :) Håper bare det blir en rask levering!

Hvis du om bestemmer deg, finner du tilbudet her forresten:

Samsung I9000 Galaxy S + HF1000

Jeg har sendt NetOnNEt en mail om dette og håper de legger den med om jeg ikke skal ha bestilt den

Men det viktigste er at de har telefonen, altid skeptisk når andre butikker fremdeles sier det er 10 - 20 -30 dager til de får sine telefoner ....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...