Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har også flashet,lagt in lagfixer å tullet litt med tlf, så høres ikke dumt ut å ta en reset av batteri stats. Men hvordan bruker man

 

adb shell

rm /data/system/batterystats.bin

 

Cmd i windows med tlf koblet til?

Innpå tlf? feks recovery mode?

Eller 3 parts program i windows?

Last ned en eller annen console app fra market. Tror det er der du skal skrive det :)

Lenke til kommentar

Jeg har også flashet,lagt in lagfixer å tullet litt med tlf, så høres ikke dumt ut å ta en reset av batteri stats. Men hvordan bruker man

 

adb shell

rm /data/system/batterystats.bin

 

Cmd i windows med tlf koblet til?

Innpå tlf? feks recovery mode?

Eller 3 parts program i windows?

Last ned en eller annen console app fra market. Tror det er der du skal skrive det :)

 

Last ned android developer kit for å bruke ADB, eller

Bruk en console app, f.eks Terminal Emulator, for å slette filen, eller

Bruk Root Explorer for å slette filen fra et GUI.

Lenke til kommentar

http://free-pc-guides.com/news/samsung-galaxy-s-to-receive-froyo-update-on-halloween-04807

 

Ting tar tydelivis tid. Skal hente min Galaxy S på Pick up point etter jobb idag. Utifra det jeg har hørt kommer vel denne med JM2. Får satse på at den er stabil nok til å vente til Froyo.

 

Mulig dette er blitt besvart før, men om jeg flasher til JM8 og legger inn lagfix, må jeg da reversere disse prosessene når Froyo skal legges inn?

Lenke til kommentar

Jeg har også flashet,lagt in lagfixer å tullet litt med tlf, så høres ikke dumt ut å ta en reset av batteri stats. Men hvordan bruker man

 

adb shell

rm /data/system/batterystats.bin

 

Cmd i windows med tlf koblet til?

Innpå tlf? feks recovery mode?

Eller 3 parts program i windows?

 

Steg-for-steg guide hvordan du setter opp ADB, finner du her. ADB-shell brukes generelt opp mot alle Android-telefoner

Lenke til kommentar

http://free-pc-guide...halloween-04807

 

Ting tar tydelivis tid. Skal hente min Galaxy S på Pick up point etter jobb idag. Utifra det jeg har hørt kommer vel denne med JM2. Får satse på at den er stabil nok til å vente til Froyo.

 

Mulig dette er blitt besvart før, men om jeg flasher til JM8 og legger inn lagfix, må jeg da reversere disse prosessene når Froyo skal legges inn?

 

Dette er en gammel melding, og det er fra Samsung Spania som gjerne er på sin egen "tid". Finland har også kommet med info om når Froyo kommer, og de fremdeles før månedsslutt. Så, forskjellige markeder, forskjellige datoer.. :p Det gjenstår å se.

Lenke til kommentar

http://free-pc-guide...halloween-04807

 

Ting tar tydelivis tid. Skal hente min Galaxy S på Pick up point etter jobb idag. Utifra det jeg har hørt kommer vel denne med JM2. Får satse på at den er stabil nok til å vente til Froyo.

 

Mulig dette er blitt besvart før, men om jeg flasher til JM8 og legger inn lagfix, må jeg da reversere disse prosessene når Froyo skal legges inn?

 

Dette er en gammel melding, og det er fra Samsung Spania som gjerne er på sin egen "tid". Finland har også kommet med info om når Froyo kommer, og de fremdeles før månedsslutt. Så, forskjellige markeder, forskjellige datoer.. :p Det gjenstår å se.

 

Let's hope :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hjelpes meg dette Kies altså.. Skulle installere det (10074_2_6), men installasjonsvinduet ble bare tegnet som en hvit boks på skjermen. Det har ikke hengt seg opp, for musa kan klikke på "fortsett" "avbryt" osv der jeg gjetter meg til at knappene skal være. Previewen på taskbaren tegner programmet riktig. Noen bedre...? :thumbdown: *sukk* Anser meg for å være høvelig pc-kynding, men denne var ny.

 

vista 32bit, siste drivere på det meste inkl skjermkort.

Lenke til kommentar

Virker som ting skjer på paid-apps fronten. Jeg kunne nå oppdatere appen Beautiful Widget uten å ha i engelsk simkort. Mangler kun Froyo og litt mer oppmerksomhet fra de som produserer apps for iPhone (det har også hjulpet veldig i det siste).

 

 

Edit: Andre enn meg som har problemer med Market? jeg får opp masse rare tegn, som ligner noe sånt som kinesisk eller noe og når jeg går inn på "apps", "alle programmer" så kommer det uendelig mange Google Maps (til og med et par Mapy Google) og så kommer maaaange Facebook for Android og videre flere og flere av Google Earth og Barcode Scanner.

 

Hva i all verden er gått galt???

Endret av VistaX
Lenke til kommentar

Virker som ting skjer på paid-apps fronten. Jeg kunne nå oppdatere appen Beautiful Widget uten å ha i engelsk simkort. Mangler kun Froyo og litt mer oppmerksomhet fra de som produserer apps for iPhone (det har også hjulpet veldig i det siste).

 

 

Edit: Andre enn meg som har problemer med Market? jeg får opp masse rare tegn, som ligner noe sånt som kinesisk eller noe og når jeg går inn på "apps", "alle programmer" så kommer det uendelig mange Google Maps (til og med et par Mapy Google) og så kommer maaaange Facebook for Android og videre flere og flere av Google Earth og Barcode Scanner.

 

Hva i all verden er gått galt???

 

 

Hei,

 

Jeg får også opp rare tegn som du gjør, skjønner ikke hva som er galt jeg heller.

Lenke til kommentar

Virker som ting skjer på paid-apps fronten. Jeg kunne nå oppdatere appen Beautiful Widget uten å ha i engelsk simkort. Mangler kun Froyo og litt mer oppmerksomhet fra de som produserer apps for iPhone (det har også hjulpet veldig i det siste).

 

 

Edit: Andre enn meg som har problemer med Market? jeg får opp masse rare tegn, som ligner noe sånt som kinesisk eller noe og når jeg går inn på "apps", "alle programmer" så kommer det uendelig mange Google Maps (til og med et par Mapy Google) og så kommer maaaange Facebook for Android og videre flere og flere av Google Earth og Barcode Scanner.

 

Hva i all verden er gått galt???

 

 

Hei,

 

Jeg får også opp rare tegn som du gjør, skjønner ikke hva som er galt jeg heller.

Rart! Sjekk også her; http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=8047457#post8047457

 

Tydelig at den norske versjonen av Samsungs firmware overhodet ikke er bra nok!

Lenke til kommentar

Hei,

 

Noen som vet når Android 2.2 kommer til Samsung Galaxy S ?

 

Skrev en mail til Samsung Kundeservice og spurte om det hadde kommet mer info ang. Android 2.2 til Samsung Galaxy S og da fikk jeg til svar:

 

Hei

 

Takk for din E-mail til Samsung Electronics Nordic.

 

 

Enligt den information vi har fått så är uppdateringen av Android 2.2

till Galaxy S planerad att lanseras nu i månadsskiftet Septemb

er/Oktober.

 

 

 

Med vennlig hilsen

Chatarina

 

 

Samsung support

Tel: 815-56 480

Hjemmeside www.samsung.no

 

 

Samsung Electronics Nordic

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...