tkorsvold Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hmmm. Jeg tror jeg har et problem med telefonen. I tillegg til de mange "message not sent" når jeg prøver å sende SMS, får jeg også en haug med "connection error" når jeg skal sjekke mail. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg har også flashet,lagt in lagfixer å tullet litt med tlf, så høres ikke dumt ut å ta en reset av batteri stats. Men hvordan bruker man adb shell rm /data/system/batterystats.bin Cmd i windows med tlf koblet til? Innpå tlf? feks recovery mode? Eller 3 parts program i windows? Last ned en eller annen console app fra market. Tror det er der du skal skrive det Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg har også flashet,lagt in lagfixer å tullet litt med tlf, så høres ikke dumt ut å ta en reset av batteri stats. Men hvordan bruker man adb shell rm /data/system/batterystats.bin Cmd i windows med tlf koblet til? Innpå tlf? feks recovery mode? Eller 3 parts program i windows? Last ned en eller annen console app fra market. Tror det er der du skal skrive det Last ned android developer kit for å bruke ADB, eller Bruk en console app, f.eks Terminal Emulator, for å slette filen, eller Bruk Root Explorer for å slette filen fra et GUI. Lenke til kommentar
Bjareboy Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 http://free-pc-guides.com/news/samsung-galaxy-s-to-receive-froyo-update-on-halloween-04807 Ting tar tydelivis tid. Skal hente min Galaxy S på Pick up point etter jobb idag. Utifra det jeg har hørt kommer vel denne med JM2. Får satse på at den er stabil nok til å vente til Froyo. Mulig dette er blitt besvart før, men om jeg flasher til JM8 og legger inn lagfix, må jeg da reversere disse prosessene når Froyo skal legges inn? Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Du må sannsynligvis reversere lagfix i alle fall. Regner ikke med at du må flashe tilbake til JM2 da JM8 også vil være eldre enn en offisiell Froyo fra Samsung. Lenke til kommentar
sp0 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg har også flashet,lagt in lagfixer å tullet litt med tlf, så høres ikke dumt ut å ta en reset av batteri stats. Men hvordan bruker man adb shell rm /data/system/batterystats.bin Cmd i windows med tlf koblet til? Innpå tlf? feks recovery mode? Eller 3 parts program i windows? Steg-for-steg guide hvordan du setter opp ADB, finner du her. ADB-shell brukes generelt opp mot alle Android-telefoner Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 http://free-pc-guide...halloween-04807 Ting tar tydelivis tid. Skal hente min Galaxy S på Pick up point etter jobb idag. Utifra det jeg har hørt kommer vel denne med JM2. Får satse på at den er stabil nok til å vente til Froyo. Mulig dette er blitt besvart før, men om jeg flasher til JM8 og legger inn lagfix, må jeg da reversere disse prosessene når Froyo skal legges inn? Dette er en gammel melding, og det er fra Samsung Spania som gjerne er på sin egen "tid". Finland har også kommet med info om når Froyo kommer, og de fremdeles før månedsslutt. Så, forskjellige markeder, forskjellige datoer.. Det gjenstår å se. Lenke til kommentar
Bjareboy Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 http://free-pc-guide...halloween-04807 Ting tar tydelivis tid. Skal hente min Galaxy S på Pick up point etter jobb idag. Utifra det jeg har hørt kommer vel denne med JM2. Får satse på at den er stabil nok til å vente til Froyo. Mulig dette er blitt besvart før, men om jeg flasher til JM8 og legger inn lagfix, må jeg da reversere disse prosessene når Froyo skal legges inn? Dette er en gammel melding, og det er fra Samsung Spania som gjerne er på sin egen "tid". Finland har også kommet med info om når Froyo kommer, og de fremdeles før månedsslutt. Så, forskjellige markeder, forskjellige datoer.. Det gjenstår å se. Let's hope 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Hva er dette som dukket opp sammen med Kies nå...? http://www.teruten.com/eng/main.asp Endret 28. september 2010 av nor50 Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hva er dette som dukket opp sammen med Kies nå...? http://www.teruten.com/eng/main.asp What? Har den linken noe med kies å gjøre, eller posten din? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hva er dette som dukket opp sammen med Kies nå...? http://www.teruten.com/eng/main.asp What? Har den linken noe med kies å gjøre, eller posten din? Koplet mobilen til PC'en og Kies startet og spurte om tillatelse om å installere noe derfra. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ja, den har jeg sett hver gang jeg har starta kies.. Har alltid godtatt den. Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hei,lurer på om det er 8GB eller 16 GB version som selges i norge?? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg har ihvertfall 8gb 1 Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hjelpes meg dette Kies altså.. Skulle installere det (10074_2_6), men installasjonsvinduet ble bare tegnet som en hvit boks på skjermen. Det har ikke hengt seg opp, for musa kan klikke på "fortsett" "avbryt" osv der jeg gjetter meg til at knappene skal være. Previewen på taskbaren tegner programmet riktig. Noen bedre...? *sukk* Anser meg for å være høvelig pc-kynding, men denne var ny. vista 32bit, siste drivere på det meste inkl skjermkort. Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Virker som ting skjer på paid-apps fronten. Jeg kunne nå oppdatere appen Beautiful Widget uten å ha i engelsk simkort. Mangler kun Froyo og litt mer oppmerksomhet fra de som produserer apps for iPhone (det har også hjulpet veldig i det siste). Edit: Andre enn meg som har problemer med Market? jeg får opp masse rare tegn, som ligner noe sånt som kinesisk eller noe og når jeg går inn på "apps", "alle programmer" så kommer det uendelig mange Google Maps (til og med et par Mapy Google) og så kommer maaaange Facebook for Android og videre flere og flere av Google Earth og Barcode Scanner. Hva i all verden er gått galt??? Endret 28. september 2010 av VistaX Lenke til kommentar
enrique1986 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Virker som ting skjer på paid-apps fronten. Jeg kunne nå oppdatere appen Beautiful Widget uten å ha i engelsk simkort. Mangler kun Froyo og litt mer oppmerksomhet fra de som produserer apps for iPhone (det har også hjulpet veldig i det siste). Edit: Andre enn meg som har problemer med Market? jeg får opp masse rare tegn, som ligner noe sånt som kinesisk eller noe og når jeg går inn på "apps", "alle programmer" så kommer det uendelig mange Google Maps (til og med et par Mapy Google) og så kommer maaaange Facebook for Android og videre flere og flere av Google Earth og Barcode Scanner. Hva i all verden er gått galt??? Hei, Jeg får også opp rare tegn som du gjør, skjønner ikke hva som er galt jeg heller. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Samme problemet her. Tror google har rotet litt når de åpner opp betal apps for flere land.. Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Virker som ting skjer på paid-apps fronten. Jeg kunne nå oppdatere appen Beautiful Widget uten å ha i engelsk simkort. Mangler kun Froyo og litt mer oppmerksomhet fra de som produserer apps for iPhone (det har også hjulpet veldig i det siste). Edit: Andre enn meg som har problemer med Market? jeg får opp masse rare tegn, som ligner noe sånt som kinesisk eller noe og når jeg går inn på "apps", "alle programmer" så kommer det uendelig mange Google Maps (til og med et par Mapy Google) og så kommer maaaange Facebook for Android og videre flere og flere av Google Earth og Barcode Scanner. Hva i all verden er gått galt??? Hei, Jeg får også opp rare tegn som du gjør, skjønner ikke hva som er galt jeg heller. Rart! Sjekk også her; http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=8047457#post8047457 Tydelig at den norske versjonen av Samsungs firmware overhodet ikke er bra nok! Lenke til kommentar
enrique1986 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hei, Noen som vet når Android 2.2 kommer til Samsung Galaxy S ? Skrev en mail til Samsung Kundeservice og spurte om det hadde kommet mer info ang. Android 2.2 til Samsung Galaxy S og da fikk jeg til svar: Hei Takk for din E-mail til Samsung Electronics Nordic. Enligt den information vi har fått så är uppdateringen av Android 2.2 till Galaxy S planerad att lanseras nu i månadsskiftet Septemb er/Oktober. Med vennlig hilsen Chatarina Samsung support Tel: 815-56 480 Hjemmeside www.samsung.no Samsung Electronics Nordic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå