Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Nei, har ikke prøvd voodofixen. Drev og leste litt på XDA er og skjønte at voodofixen innebar en litt mer omfattende prosess i forhold til flashing av kernel, men mulig jeg misforstod eller at det er nye måter og gjøre det på som jeg ikke fikk med meg utifra det jeg leste.

 

Kan ikke du gi en liten tilbakemelding på hvordan telefonen oppleves etterhvert? Så kan vi jo sammenligne (så langt det går) hvordan disse to lagfixene fungerer.

 

Hvilken FW versjon har du Millenium?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Tja, slå av telefonen. Hold inne volum opp - hjem-knappen og volum knappen. Når du ser samsung galaxy logoen på skjermen så slipper du hjemknappen. Da skal det etterhvert komme opp en meny i gul liten skrift på skjermen. Bruk volumknappene til å bla. Hjemknappen fungerer som Enter (execute).

 

Det funket. Takk for hjelpen :-)

Lenke til kommentar

Hvor mye data bruekr dere i månden?

 

Siden det er PC som er min egentlige hobby, og at disse er tilgjengelige overalt, så foregår det meste av mitt nettliv via disse. Når jeg fikk Galaxyen, så bestilte jeg et Surfking abb til 250,- i mnd hos Chess, som jeg la til mitt mobilabonnement. Dette innebærer at en kan surfe 6GB i mnd, og etter disse 6GB, struper de ned til 2G hastighet, dersom en da skulle overskride disse 6GB. Jeg brukte den mye på nett i starten, tweaket og koste meg, men nå er jeg landet på ca 80-90MB i måneden. Da laster jeg ned apps jeg prøver, har den oppkoblet på synking i gmail, google kalender og den tjallabeisen der. Jeg gikk derfor nylig over til et Surfknight (110MB inklusive de 10MB en har i tlfabb)som koster 49,- pr mnd.

 

Hadde jeg ikke bodd i PCene ellers, ville jeg nok ha behøvd mer ... :tease:

Endret av Rottweilerhannen
Lenke til kommentar

Hvor mye data bruekr dere i månden?

 

Siden det er PC som er min egentlige hobby, og at disse er tilgjengelige overalt, så foregår det meste av mitt nettliv via disse. Når jeg fikk Galaxyen, så bestilte jeg et Surfking abb til 250,- i mnd hos Chess, som jeg la til mitt mobilabonnement. Dette innebærer at en kan surfe 6GB i mnd, og etter disse 6GB, struper de ned til 2G hastighet, dersom en da skulle overskride disse 6GB. Jeg brukte den mye på nett i starten, tweaket og koste meg, men nå er jeg landet på ca 80-90MB i måneden. Da laster jeg ned apps jeg prøver, har den oppkoblet på synking i gmail, google kalender og den tjallabeisen der. Jeg gikk derfor nylig over til et Surfknight (110MB inklusive de 10MB en har i tlfabb)som koster 49,- pr mnd.

 

Hadde jeg ikke bodd i PCene ellers, ville jeg nok ha behøvd mer ... :tease:

 

 

Fra 1.10 endrer One Call sine ab. Folkepakka får 400 MB inkl. i mnd.prisen. Kjempebra :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvor mye data bruekr dere i månden?

 

Siden det er PC som er min egentlige hobby, og at disse er tilgjengelige overalt, så foregår det meste av mitt nettliv via disse. Når jeg fikk Galaxyen, så bestilte jeg et Surfking abb til 250,- i mnd hos Chess, som jeg la til mitt mobilabonnement. Dette innebærer at en kan surfe 6GB i mnd, og etter disse 6GB, struper de ned til 2G hastighet, dersom en da skulle overskride disse 6GB. Jeg brukte den mye på nett i starten, tweaket og koste meg, men nå er jeg landet på ca 80-90MB i måneden. Da laster jeg ned apps jeg prøver, har den oppkoblet på synking i gmail, google kalender og den tjallabeisen der. Jeg gikk derfor nylig over til et Surfknight (110MB inklusive de 10MB en har i tlfabb)som koster 49,- pr mnd.

 

Hadde jeg ikke bodd i PCene ellers, ville jeg nok ha behøvd mer ... :tease:

 

 

Fra 1.10 endrer One Call sine ab. Folkepakka får 400 MB inkl. i mnd.prisen. Kjempebra :thumbup:

 

Da vurderer jeg å skifte. Har i dag ChessOn 10t som inneholder 600 minutter, 300 SMS og 10 MB data. Inklusive de 100MB jeg kjøper ekstra blir månedssummen da ca 300. Det One Call abbet du linker til, gir ca fire timer mindre ringetid, men 100 mer SMS - og hvis det du sier stemmer - 400MB data etter den 1. i neste måned - og dette til 200 kroner, vel ... :cool: Takk for tipset!

Endret av Rottweilerhannen
Lenke til kommentar

Hvor mye data bruekr dere i månden?

 

Siden det er PC som er min egentlige hobby, og at disse er tilgjengelige overalt, så foregår det meste av mitt nettliv via disse. Når jeg fikk Galaxyen, så bestilte jeg et Surfking abb til 250,- i mnd hos Chess, som jeg la til mitt mobilabonnement. Dette innebærer at en kan surfe 6GB i mnd, og etter disse 6GB, struper de ned til 2G hastighet, dersom en da skulle overskride disse 6GB. Jeg brukte den mye på nett i starten, tweaket og koste meg, men nå er jeg landet på ca 80-90MB i måneden. Da laster jeg ned apps jeg prøver, har den oppkoblet på synking i gmail, google kalender og den tjallabeisen der. Jeg gikk derfor nylig over til et Surfknight (110MB inklusive de 10MB en har i tlfabb)som koster 49,- pr mnd.

 

Hadde jeg ikke bodd i PCene ellers, ville jeg nok ha behøvd mer ... :tease:

 

 

Fra 1.10 endrer One Call sine ab. Folkepakka får 400 MB inkl. i mnd.prisen. Kjempebra :thumbup:

 

Da vurderer jeg å skifte. Har i dag ChessOn 10t som inneholder 600 minutter, 300 SMS og 10 MB data. Inklusive de 100MB jeg kjøper ekstra blir månedssummen da ca 300. Det One Call abbet du linker til, gir ca fire timer mindre ringetid, men 100 mer SMS - og hvis det du sier stemmer - 400MB data etter den 1. i neste måned - og dette til 200 kroner, vel ... :cool: Takk for tipset!

 

 

Det stemmer nok fikk mail i dag om det og du kan lese om det på nettsiden deres. Er veldig fornøyd med One Call

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg kan fikse at mailene mine ikke forsvinner fra telefonen når jeg leser dem på pcen? Vi gjerne at mailene skal ligge på telefonen til jeg sletter dem manuelt. Ikke at de skal forsvinne helt random...

Gå inn på innstillingene til epostklienten og sett den til å ikke slette epost fra servern når de leses... Jeg bruker K9-mailen så jeg har ikke den nøyaktige oppskriften til deg her, men når jeg brukte den innebygde så var det innstilling jeg satte for å unngå det.

 

Har et problem i market, en og samme app kan vises opptil 10 ganger etter hverandre når jeg browser apps. Noen som vet noe om dette?

Har JM8 forresten.

Samme skjer hos meg med JM2. Ser dog ikke ut som de samme, men samme program i forskjellige språk. Facebook på fransk og russisk og koreansk etc .. wtf :p Går nok over.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg kan fikse at mailene mine ikke forsvinner fra telefonen når jeg leser dem på pcen? Vi gjerne at mailene skal ligge på telefonen til jeg sletter dem manuelt. Ikke at de skal forsvinne helt random...

Gå inn på innstillingene til epostklienten og sett den til å ikke slette epost fra servern når de leses... Jeg bruker K9-mailen så jeg har ikke den nøyaktige oppskriften til deg her, men når jeg brukte den innebygde så var det innstilling jeg satte for å unngå det.

Har prøvd dette men ser ikke ut som det går.. Hm... Merkelig..

Lenke til kommentar

Fungerer kies hos alle andre?

Nå har jeg prøvd på 3 pcer i huset her. To win 7 64bit og en med xp.

Er det noe viktig jeg glemmer? Laste ned fila, trykke install. Neste, godkjenn, neste finne drivere til telefonen. sååååå?

Xpen vil ikke ha det, avbryter av seg selv etter noen minutter.

På win7 pcene får jeg vstor40_x64.exe er ikke ett gyldig win32-program.

Prøvd med 3 versjoner av kies. Noen som har ett tricks å fikse det? Hadde vært fint :D

 

Lasted ned one click lag fix. Å det funket flott :DDD Går ann å bruke både galleriet å market igjen uten å bli illsint :DDD Men den mangler ennå en del på kunne matche desire. :-(

Lenke til kommentar

Lurer på hvordan jeg får kontaktene fra min Nokia E71 til SGS'en? Via simkortet kort, minnekort eller sync mot gmail. Har ikke gmail, så det blir en jobb å legge alle inn der :-/ Er det mulig med sync mot outlook?

 

Problem løst: Fikset det jo enkelt :new_woot:

Endret av Radar35
Lenke til kommentar

På win7 pcene får jeg vstor40_x64.exe er ikke ett gyldig win32-program.

Prøvd med 3 versjoner av kies. Noen som har ett tricks å fikse det? Hadde vært fint :D

Det Windows forteller deg er at du har 32-bit windows - ikke 64 bit, som du selv sier her.

Derfor må du laste ned 32-bit versjonen av applikasjonen, og ikke 64-bit.

 

Hvis du faktisk HAR 64-bit Windows og er HELT sikker på det, så kan du hente 64-bit drivere på softpedia her: trykk for å gå til softpedia

  • Liker 1
Lenke til kommentar

På win7 pcene får jeg vstor40_x64.exe er ikke ett gyldig win32-program.

Prøvd med 3 versjoner av kies. Noen som har ett tricks å fikse det? Hadde vært fint :D

Det Windows forteller deg er at du har 32-bit windows - ikke 64 bit, som du selv sier her.

Derfor må du laste ned 32-bit versjonen av applikasjonen, og ikke 64-bit.

 

Hvis du faktisk HAR 64-bit Windows og er HELT sikker på det, så kan du hente 64-bit drivere på softpedia her: trykk for å gå til softpedia

 

Nok et veldig nyttig innspill fra deg sp0!

 

Vil bare si at jeg setter veldig pris på dine saklige og veldig nyttige innspill her på forumet!

Lenke til kommentar

Nok et veldig nyttig innspill fra deg sp0!

 

Vil bare si at jeg setter veldig pris på dine saklige og veldig nyttige innspill her på forumet!

Takk for fin tilbakemelding :) Det er slik jeg mener det bør være. Neste gang er det jeg som trenger hjelp, og da blir jeg glad om noen svarer meg saklig. Er fort gjort å overse små-ting :)

Lenke til kommentar

Det Windows forteller deg er at du har 32-bit windows - ikke 64 bit, som du selv sier her.

Derfor må du laste ned 32-bit versjonen av applikasjonen, og ikke 64-bit.

 

Hvis du faktisk HAR 64-bit Windows og er HELT sikker på det, så kan du hente 64-bit drivere på softpedia her: trykk for å gå til softpedia

 

Takk for hjelpen. Fikk til å installere kies uten error nå. :D

Men når jeg plugger i telefonen får jeg error på mtp usb enhet.

Så velger jeg oppdatere driverene jeg lastet ned fra linken du ga meg. Men når jeg plugger telefonen inn igjen begynner den å søke etter drivere å jeg får error igjen. :-(

 

Noen som vet hva man gjør da?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg kan fikse at mailene mine ikke forsvinner fra telefonen når jeg leser dem på pcen? Vi gjerne at mailene skal ligge på telefonen til jeg sletter dem manuelt. Ikke at de skal forsvinne helt random...

 

Sett PCen din til å bruke IMAP4, ikke POP3.. På den måten får du markert mailen som lest fra den enheten du leser den fra.

Det er helt klart å foretrekke å bruke IMAP4 om man leser mail fra flere enheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...