Exision Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 her var det ikke mange som kunne hjelpe nai, men klarte å få det fixed, har nå jm8 ^^ Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Skandinavisk Froyo kommer i slutten av denne eller neste uke.... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Skandinavisk Froyo kommer i slutten av denne eller neste uke.... Oi oi oi? Virker lovende Lenke til kommentar
sp0 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Skandinavisk Froyo kommer i slutten av denne eller neste uke.... Oi oi oi? Virker lovende Vil tro det er XXJPK de gjør tilgjengelig via Kies i slutten av uka - hvis de ikke rekker å lage ENDA en ny build. *Hvis noen har lyst å hente den ned og teste, så kan vi få tilbakemelding på hvordan det ser ut i forhold til tidligere versjoner * Mye tyder på at Samsung har rettet opp endel av bugsene som har vært i tidligere Froyo-firmware. Edit: den har ikke skandinavisk språk, eller skandinavisk swype - så forhåpentligvis retter de på dette før de slipper den til Kies.. Endret 23. september 2010 av sp0 Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Forhåpentligvis får jeg telefonen imorgen! Et stort pluss til telenors nettbutikk for at de fikk inn telefonen på lager syv dager før den var antatt! Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 @ Exision: Hva var det som gikk galt? Hvis det mot formodning skulle være at telefonen ikke vil skru seg på igjen etter første pit opplastningen, så er det riktig. - Man må ta ut batteriet og sette det inn igjen, så er det å holde nede volup-home-poweron. Men ser du fikk det til:-) Ser at JM8 er noe raskere igjen enn JM2, men nå ser det jo ut som froyo kanskje kommer straks... hehe. Får se noen reviews først før jeg gjør noe mer. Hvis det blir litt sånn "haste"-froyo, så venter jeg til det har kommet et par builds til. JM8 Fungerer veldig bra! Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Musikken som havnet under "unknown" var av typen flac mens mp3 vises korrekt, så det er nok årsaken. Kan andre bekrefte at den ikke klarer å lese tagg fra flac filer? I tilfelle er det dårlige greier. Ellers irriterer det meg grønt at det ikke eksisterer en standard for 3,5 pluggen når det gjelder samtale-lyd og mikrofon, bare for musikk. Hodesett myntet på Apple vil ikke fungerer med denne telefonen(med mindre du ikke hiver på en Nokia overgang), mens hodesett beregnet på feks. Nokia vil... GPS er så dårlig at jeg tror den er defekt. Skal vente på oppdateringen og se om det bedrer seg, hvis ikke blir det å klage til kjære selger. Sistnevnte er skuffende, trodde prisen ville tilsi et vist minstenivå når det gjelder kvalitet. Lenke til kommentar
Exision Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 @ Exision: Hva var det som gikk galt? Hvis det mot formodning skulle være at telefonen ikke vil skru seg på igjen etter første pit opplastningen, så er det riktig. - Man må ta ut batteriet og sette det inn igjen, så er det å holde nede volup-home-poweron. Men ser du fikk det til:-) Nei var dt at mens jeg reformaterte med pit, så tok jeg ledning ut mens dt sto reset for tok så lang tid, skjedde jo kj sånn me jm2 men sko jo venta på *pass* før eg dro ut ledning. Etter dette ville ikke tlf gå på , eller i download mode, holdt knappene i 30 sec 0 så skjedde, prøvde i 10 min før jeg nesten ga opp å bare presste alle knapper på likt å da kom download mode opp igjen heldigvis. Og med litt bedre tid til lesing, å venting på alt som skulle bli gjort, gikk det an å flashe på ny(flax). Alt fungerer strålenes, merker ikke noe forskjell på jm2/jm8 ennå, hadde bare jm2 i en times tid da, eneste jeg har merket er at jeg ikke får til å bruke beautiful widgets (lastet ned fra torrentz.com) funket fint i jf3 , men verken i jm2/jm8 har den virket. Trenger kanskje en mer oppdatert versjon så jeg må kjøpe. Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Bra det da. Så blir det jo artig om jeg må på'n igjen snart:P Lenke til kommentar
Exision Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Bra det da. Så blir det jo artig om jeg må på'n igjen snart:P Hehe, ja merker selv at jeg allerede har nesten glømt ut at mobilen nesten gikk i vasken. Men tror jeg skal klare å holde meg til en offisiel 2.2 kommer ut Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hehe, men det gikk bra, og det er det viktigste vettu! ;-) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Mmm noen som har noen skikkelige solide videospillere? Har mVideoPlayer nå, den funker flott med animen min med MKV filer og innebygd tekst, MEN den har ikke codecs for lyden.. Arcmedia derimot har codec for lyden, men har dårlig framerate og støtter ikke tekst.. Halp? Lenke til kommentar
jorkus Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Norsk meny språk vet jeg ikke, men norsk swype er vel null problem å få uansett firmware versjon, trenger bare å avinnstallere den du har på telefonen og innstallere nytt swype med norsk støtte som er ganske lett å finne rundt om på nettet. Forsøkte å legge inn ny versjon av swype med norsk støtte, men får feilmelding om at dette er st system program og kan ikke endres.. må jeg roote sgs-en først? Vil vente med det til etter froyo, og da kommer vel swype på norsk.. Noen som vet om talesynth er på norsk i froyo oppdateringen? Lenke til kommentar
Exision Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Har ikke prøvd dette selv, men rooting gjør jo at du har admin tilgang til alt på tlf, og det er nokk det du trenger for å avinstallere swype og installere på nytt. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Mmm noen som har noen skikkelige solide videospillere? Har mVideoPlayer nå, den funker flott med animen min med MKV filer og innebygd tekst, MEN den har ikke codecs for lyden.. Arcmedia derimot har codec for lyden, men har dårlig framerate og støtter ikke tekst.. Halp? Skikkelig solid vet jeg ikke, men RockPlayer som ligger i Market har spilt av det meste jeg har prøvd med den. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hadde endel andre mkv filer som funket flott, så tror det bare er den typen jeg prøvde dà bruker litt off- lydcodec. Lenke til kommentar
jorkus Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hvordan kan jeg oppdatere telefonen min når samsung kies ikke vil fungere? Får det til å installeres men det finner ikke telefonen. Fant til slutt ut at det ikke fungerer på 64bit windows 7, men noen som kan ett tricks? Lastet ned Kies v. 1.5.3.10083_66, Da kobler sgs-en seg opp hver gang jeg kobler den til.. På min forrige versjon av KIES måtte jeg herje med å skru av og på tlf flere ganger for å få kontakt.. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Har denne telefonen noen mulighet for falske anrop? Søkte litt rundt på nettet, men fant ingenting for denne telefonen. Takker på forhånd. Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Norsk meny språk vet jeg ikke, men norsk swype er vel null problem å få uansett firmware versjon, trenger bare å avinnstallere den du har på telefonen og innstallere nytt swype med norsk støtte som er ganske lett å finne rundt om på nettet. Forsøkte å legge inn ny versjon av swype med norsk støtte, men får feilmelding om at dette er st system program og kan ikke endres.. må jeg roote sgs-en først? Vil vente med det til etter froyo, og da kommer vel swype på norsk.. Noen som vet om talesynth er på norsk i froyo oppdateringen? Ja du må avinstallere med Titanium backup, som krever root. Så er det bare innstallerer på nytt, husk å bytt navnet til den apk filen til kun swype.apk, og ikke noe sånn som swype_6.02_HW.apk Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hvordan fungerer TV-out på denne foresten? Kan tv-out være en laptop? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå