Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikkje eg oppdatere då? Eg har XXJF5

 

Bump

 

Går ut fra Bump betyr at du vil at noen skal svare? jo du kan flashe til alle de uoffisielle firmwarene via odin , men finnes ikke update via kies(offisielt)

 

Er litt skeptisk til å bruke Odin, då telefonen er ganske dyr.... :p

 

 

Hehe, ja var liksom det med meg o, ventet 5-6 uker i håp om at hvilken som helst update kom til kies slik at jeg slapp jf3.

 

Uanz hvis du synes tlf er veldig treig så er http://ponsen.no/blog1.php?paged=3 guiden her er umulig å gjøre feil med, å det er vel bare de nyeste odin firmware det egentlig er noen risk med. Tok meg 10 min fra jeg startet å lese til jeg hadde jm2 på tlf.

Lenke til kommentar

Kan ikkje eg oppdatere då? Eg har XXJF5

 

Bump

 

Går ut fra Bump betyr at du vil at noen skal svare? jo du kan flashe til alle de uoffisielle firmwarene via odin , men finnes ikke update via kies(offisielt)

 

Er litt skeptisk til å bruke Odin, då telefonen er ganske dyr.... :p

 

 

Hehe, ja var liksom det med meg o, ventet 5-6 uker i håp om at hvilken som helst update kom til kies slik at jeg slapp jf3.

 

Uanz hvis du synes tlf er veldig treig så er http://ponsen.no/blog1.php?paged=3 guiden her er umulig å gjøre feil med, å det er vel bare de nyeste odin firmware det egentlig er noen risk med. Tok meg 10 min fra jeg startet å lese til jeg hadde jm2 på tlf.

 

Men det er altså mulig å fikse telefonen om flashinga går skeis? Og gjelder reklamasjonsretten om eg får det til å virke, men så klikker den seinare? OOOg... :p Er det stor forskjell mellom JF5 og JM2?

Lenke til kommentar

Ingen garanti for at du kan fikse alt, men etter det jeg har lest skal det gå an i de aller fleste tilfeller kunne flashe på ny vis noe gale skjer første gang(ikke at noe gale pleier å skje).

vet ikke med jf5, men min ble alt fra 100-1000% raskere på forskjellige ting og jeg hadde jf3.

Med garanti/reklamasjon tror jeg at det finnes metoder for å gå tilbake til stock firmware sånn at det er ingen spor etter rooting/lagfix/flashing

Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg oppdatere telefonen min når samsung kies ikke vil fungere? Får det til å installeres men det finner ikke telefonen. Fant til slutt ut at det ikke fungerer på 64bit windows 7, men noen som kan ett tricks?

 

Skal fungere i windows 7 64bit , er bare litt vrient til tider, prøv å uinstallere kies og sørg for at du laster ned siste versjon. Du kan også søke etter drivere til kies windows 7 64bit .

 

Og det finnes ikke noen oppdatering til tlf i kies enda, da må du bruke program som Odin og gjøre det me uoffisielle firmwares

Lenke til kommentar

Tja, etter det jeg har skjønt så er i utgangspunktet FW'en som legges ut hos samfw original fw fra samsung men de har latt være å gjøre den "offisiell" via kies. Det blir da metoden ved bruk av odin som gjør at det er "lugubert" og oppdatere. FW'en fra nevnt side er vel da altså helt fin Samsung fw. Ting man finner andre steder kan fort være triksa med. Stemmer ikke dette?

 

JM8 med scs fila jeg brukte gir norsk språk og swype!

Lenke til kommentar

Står nesten midt på denne siden under so how to proceed: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=780867

 

 

Jeg lastet ned fw pakka og pit filen fra samfirmware.com og brukte CSC fila som lå på xda siden.

 

Fulgte instruksjonene til punkt og prikke, og vips... Vet dog ikke om dette er en litt mer "farlig" måte å gjøre det på, men fungerte som fjell for min del. Brukte ODI3 som sp0 linket til.

Lenke til kommentar

Står nesten midt på denne siden under so how to proceed: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=780867

 

 

Jeg lastet ned fw pakka og pit filen fra samfirmware.com og brukte CSC fila som lå på xda siden.

 

Fulgte instruksjonene til punkt og prikke, og vips... Vet dog ikke om dette er en litt mer "farlig" måte å gjøre det på, men fungerte som fjell for min del. Brukte ODI3 som sp0 linket til.

 

 

Finner jm8 fila, vet ikke hvilken pit jeg skal velge , og ser ikke noe csc fil på xda linken du ga

 

Edit , der ja helt i bunn fant jeg pit 512, så a mangler jeg bare csc

Ser CSC_I9000XEEJM1.rar som jeg kan laste ned på xda men tenker å høre her først at det var dn du brukte iallefall

Endret av Exision
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...