medlem-156941 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Kan ikkje eg oppdatere då? Eg har XXJF5 Bump Går ut fra Bump betyr at du vil at noen skal svare? jo du kan flashe til alle de uoffisielle firmwarene via odin , men finnes ikke update via kies(offisielt) Er litt skeptisk til å bruke Odin, då telefonen er ganske dyr.... Lenke til kommentar
Exision Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Kan ikkje eg oppdatere då? Eg har XXJF5 Bump Går ut fra Bump betyr at du vil at noen skal svare? jo du kan flashe til alle de uoffisielle firmwarene via odin , men finnes ikke update via kies(offisielt) Er litt skeptisk til å bruke Odin, då telefonen er ganske dyr.... Hehe, ja var liksom det med meg o, ventet 5-6 uker i håp om at hvilken som helst update kom til kies slik at jeg slapp jf3. Uanz hvis du synes tlf er veldig treig så er http://ponsen.no/blog1.php?paged=3 guiden her er umulig å gjøre feil med, å det er vel bare de nyeste odin firmware det egentlig er noen risk med. Tok meg 10 min fra jeg startet å lese til jeg hadde jm2 på tlf. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Kan ikkje eg oppdatere då? Eg har XXJF5 Bump Går ut fra Bump betyr at du vil at noen skal svare? jo du kan flashe til alle de uoffisielle firmwarene via odin , men finnes ikke update via kies(offisielt) Er litt skeptisk til å bruke Odin, då telefonen er ganske dyr.... Hehe, ja var liksom det med meg o, ventet 5-6 uker i håp om at hvilken som helst update kom til kies slik at jeg slapp jf3. Uanz hvis du synes tlf er veldig treig så er http://ponsen.no/blog1.php?paged=3 guiden her er umulig å gjøre feil med, å det er vel bare de nyeste odin firmware det egentlig er noen risk med. Tok meg 10 min fra jeg startet å lese til jeg hadde jm2 på tlf. Men det er altså mulig å fikse telefonen om flashinga går skeis? Og gjelder reklamasjonsretten om eg får det til å virke, men så klikker den seinare? OOOg... Er det stor forskjell mellom JF5 og JM2? Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hvordan kan jeg oppdatere telefonen min når samsung kies ikke vil fungere? Får det til å installeres men det finner ikke telefonen. Fant til slutt ut at det ikke fungerer på 64bit windows 7, men noen som kan ett tricks? Lenke til kommentar
Exision Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Ingen garanti for at du kan fikse alt, men etter det jeg har lest skal det gå an i de aller fleste tilfeller kunne flashe på ny vis noe gale skjer første gang(ikke at noe gale pleier å skje). vet ikke med jf5, men min ble alt fra 100-1000% raskere på forskjellige ting og jeg hadde jf3. Med garanti/reklamasjon tror jeg at det finnes metoder for å gå tilbake til stock firmware sånn at det er ingen spor etter rooting/lagfix/flashing Lenke til kommentar
Exision Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hvordan kan jeg oppdatere telefonen min når samsung kies ikke vil fungere? Får det til å installeres men det finner ikke telefonen. Fant til slutt ut at det ikke fungerer på 64bit windows 7, men noen som kan ett tricks? Skal fungere i windows 7 64bit , er bare litt vrient til tider, prøv å uinstallere kies og sørg for at du laster ned siste versjon. Du kan også søke etter drivere til kies windows 7 64bit . Og det finnes ikke noen oppdatering til tlf i kies enda, da må du bruke program som Odin og gjøre det me uoffisielle firmwares Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 No når det er snakk om uoffisielle firmwares, er det ikkje like greit å installere Froyo med ein gong? Eller finst den ikkje uoffisielt endå? Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Tja, etter det jeg har skjønt så er i utgangspunktet FW'en som legges ut hos samfw original fw fra samsung men de har latt være å gjøre den "offisiell" via kies. Det blir da metoden ved bruk av odin som gjør at det er "lugubert" og oppdatere. FW'en fra nevnt side er vel da altså helt fin Samsung fw. Ting man finner andre steder kan fort være triksa med. Stemmer ikke dette? JM8 med scs fila jeg brukte gir norsk språk og swype! Lenke til kommentar
Exision Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 kunne du lagt link til guiden du brukte for å legge jm8 inn? Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Står nesten midt på denne siden under so how to proceed: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=780867 Jeg lastet ned fw pakka og pit filen fra samfirmware.com og brukte CSC fila som lå på xda siden. Fulgte instruksjonene til punkt og prikke, og vips... Vet dog ikke om dette er en litt mer "farlig" måte å gjøre det på, men fungerte som fjell for min del. Brukte ODI3 som sp0 linket til. Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Norsk meny språk vet jeg ikke, men norsk swype er vel null problem å få uansett firmware versjon, trenger bare å avinnstallere den du har på telefonen og innstallere nytt swype med norsk støtte som er ganske lett å finne rundt om på nettet. Lenke til kommentar
Exision Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Står nesten midt på denne siden under so how to proceed: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=780867 Jeg lastet ned fw pakka og pit filen fra samfirmware.com og brukte CSC fila som lå på xda siden. Fulgte instruksjonene til punkt og prikke, og vips... Vet dog ikke om dette er en litt mer "farlig" måte å gjøre det på, men fungerte som fjell for min del. Brukte ODI3 som sp0 linket til. Finner jm8 fila, vet ikke hvilken pit jeg skal velge , og ser ikke noe csc fil på xda linken du ga Edit , der ja helt i bunn fant jeg pit 512, så a mangler jeg bare csc Ser CSC_I9000XEEJM1.rar som jeg kan laste ned på xda men tenker å høre her først at det var dn du brukte iallefall Endret 23. september 2010 av Exision Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Var den csc fila jeg brukte. Du får både norsk språk og norsk swype finito. Får å pakke ut fw fila trenger du passord. Det er: samfirmware.com Lenke til kommentar
Exision Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Takker å bukker fender , da er det rundt 7 min til start, går seint med rapidshare.com da jeg bruker free bruker :S gjennomsnitt på 130kb/s Ønske meg sjøl lykke t , at eg komme ut på den andre sidå me ein mobil som fungerer Lenke til kommentar
Exision Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 HELVETTE, TRENGER HJELP , klarte å gjøre noe fiel å mobilen vil ikke på , NOEN SOM HAR NOEN IDE TIL VA SOM KAN GJØRES????? Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 HELVETTE, TRENGER HJELP , klarte å gjøre noe fiel å mobilen vil ikke på , NOEN SOM HAR NOEN IDE TIL VA SOM KAN GJØRES????? Kanskje en ide å skru av caps lock og også forklare problemet litt mer detaljert? Til Froyo interesserte, les her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=790256 Lenke til kommentar
Exision Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Skulle oppdatere med odin men må ha gjort noe galt, mobilen vil ikke på lenger :S sorry for caps men dette er ikke gøy Lenke til kommentar
Exision Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Da har jeg fått mobilen på download mode, det er noe galt så får ikke reflasha med jm8 metoden , noen som har noen som helst ide? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Da har jeg fått mobilen på download mode, det er noe galt så får ikke reflasha med jm8 metoden , noen som har noen som helst ide? Volume up+Home+Power ? Lenke til kommentar
Exision Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Er inni download mode, vet ikke hva volum opp power gjør. MEn har fucked firmwaren så må få installert helt fresh på en eller aen måte så kan sikkert ikke flashe med odin, noen som har peiling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå