Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har Froyo kommet offisielt via Kies enda? Kies bugger på pc'en min, så får ikke sjekka det..

Fiks Kies på denne måten her:

Dette fikser MTPen når den ikke vil innstalleres noe som er den vanligste feilen med Kies.

1 Kjør på med storage-mode, går til det interne SD kortet og søker etter alle filer som har mer enn 16 karater i endelsen, f.eks: filesname.morename.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx og sletter dem alle, må gjerne backup først. For å kunne kjapt søke uten å gå gjennom mapper for mappe, skrive dette i søk feltet: *.????????????*

2 Nå skal det gå, MTP vil nå innstallere greit, hvis ikke slett den i device manager og kopl opp telefonen på nytt.

3. For å være helt sikker, inne i Kies er det noe som heter "drivergjenoppretting" kjør dette hvis det ikke funket første gang. Og prøv igjen.

Lenke til kommentar

Hei.

Har en kamerat som har kjøpt telefonen og fått et problem.

Han har tastet inn feil låsemønster for mange ganger og glemt gmail kontoen sin, dette gjør at han ikke kommer inn på mobilen. Hva skal man gjøre her for å nullstille? Det går ikke å kjøre volum opp+home+power på denne mobilen, selv om det funker på min SGS...

Noen som vet hva man kan gjøre?

Lenke til kommentar

Dette spørsmålet har sikkert blitt stilt før, men jeg sliter litt med å finne svaret..

Hva er den beste kalender appen som er lett å synce med outlook? Har nettopp kjøpt meg en Galaxy S og sliter litt med å få outlook kalenderen over på telefonen..

Jeg fant ut at det for meg er praktisk å synce Outlook-kalenderen min mot Google, og deretter google-kalenderen ned til mobilen.

Da kan avtaler legges til uavhengig av hvor jeg er... Både på jobb-pc, hjemme-pc og mobil :)

Det eneste jeg savner er muligheten for å flagge som privat..

Lenke til kommentar

Har mye bra å si om denne telefonen, men det er en del ting som skuffer emm.

GPS er dårlig sammenlignet med andre telefoner jeg har brukt(noe av det dårligste jeg har brukt).

Minnekortet må bruke utdaterte Fat32 med de begrensinger som der følger, så ikke mulig å lagre store filer(filmer).

Man er avhengig av en pc for å kunne oppdatere Andorid, selv min gamle symbian telefon fikset det selv over wifi.

En del musikk som tidligere dukket opp korrekt forsvant under "unknown" når jeg overførte ny musikk(de er alle korrekt tagget). Til tross for gjentatte "media scanning" så endrer ikke det på seg.

Foto appen viser samtlige bilder på telefonen(cover og annet som jeg ikke ønsker å se der), ikke mulig å begrense det.

Mengden med "apps" på Android market begrenser seg svært for en som hater reklame(svært mye reklamefinanserte apps).

Tungvint å lukke programmer på Android.

Men som sakt, også mye bra.

Lenke til kommentar

Har mye bra å si om denne telefonen, men det er en del ting som skuffer emm.

GPS er dårlig sammenlignet med andre telefoner jeg har brukt(noe av det dårligste jeg har brukt).

Minnekortet må bruke utdaterte Fat32 med de begrensinger som der følger, så ikke mulig å lagre store filer(filmer).

Man er avhengig av en pc for å kunne oppdatere Andorid, selv min gamle symbian telefon fikset det selv over wifi.

En del musikk som tidligere dukket opp korrekt forsvant under "unknown" når jeg overførte ny musikk(de er alle korrekt tagget). Til tross for gjentatte "media scanning" så endrer ikke det på seg.

Foto appen viser samtlige bilder på telefonen(cover og annet som jeg ikke ønsker å se der), ikke mulig å begrense det.

Mengden med "apps" på Android market begrenser seg svært for en som hater reklame(svært mye reklamefinanserte apps).

Tungvint å lukke programmer på Android.

Men som sakt, også mye bra.

For meg får jeg en annen opplevelse med gps'en og musikksamslinga mi i forhold til min forrige mobil, en symbiandrevet N97. Gps får jeg med en gang med Galaxy S, men det tar evigheter med den andre mobilen min. På N97 slet sikkelig med albumcoveret som jeg hadde lagt over med mp3 filen. Ikke nok med det, alt går mye tregere da.

Ja, Samsung nå er avhengig av pc'en, men dette er fordi den kjører Android 2.1. Til neste oppdatering vil alt forandre seg.

Lenke til kommentar

Det er mulig det har blitt tatt opp før, men jeg sliter med å legge inn bakgrunner på min telefon. Har noen bilder i forskjellige størrelser, men når jeg prøver skalere disse så blir dem enten for store eller closeup og elendig kvalitet. Noen som har en kjapp step by step guide hvor jeg får tilpasset bilde til bakgrunn?

Prøvd det meste for å si det sånn, men det er jo et helv.....

Lenke til kommentar

Dette spørsmålet har sikkert blitt stilt før, men jeg sliter litt med å finne svaret..

Hva er den beste kalender appen som er lett å synce med outlook? Har nettopp kjøpt meg en Galaxy S og sliter litt med å få outlook kalenderen over på telefonen..

Jeg fant ut at det for meg er praktisk å synce Outlook-kalenderen min mot Google, og deretter google-kalenderen ned til mobilen.

Da kan avtaler legges til uavhengig av hvor jeg er... Både på jobb-pc, hjemme-pc og mobil :)

Det eneste jeg savner er muligheten for å flagge som privat..

Ja, jeg fikk det til.. Det eneste er at kalenderen som fulgte med telefonen ikke takler litt avansert regelmessighet på avtaler.. Har man f.eks en arbeidsplan som går over flere uker og så starter på nytt, blir det bare tull..

Lenke til kommentar

Det er mulig det har blitt tatt opp før, men jeg sliter med å legge inn bakgrunner på min telefon. Har noen bilder i forskjellige størrelser, men når jeg prøver skalere disse så blir dem enten for store eller closeup og elendig kvalitet. Noen som har en kjapp step by step guide hvor jeg får tilpasset bilde til bakgrunn?

Prøvd det meste for å si det sånn, men det er jo et helv.....

Du må huske og utvide området, når du er inne på preview av bildet du skal bruke som bakgrunn. Er en firkant der du kan utvide.

Lenke til kommentar

har noen spørsmål her angående min SGS.jeg ser jo i innboksen min når jeg har sendt til en person så fortsetter den i samma melding.da tenker jeg på jeg svarer og den andre personen svarer.Jeg vil ha det slik at når hver melding kommer inn så lages det en ny melding.hvordan gjør jeg dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...