Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som nevnt vurderer jeg sterkt å kjøpe en Galaxy S i disse dager. Som tidligere iPhøne entusiast er jeg opptatt av lydkvaliteten i telefonen. Har funnet lite om dette på nettet. Så til deres om har telefonen; hvordan er den på musikk? En det god lyd og klarer den å drive mer kostbare hodesett ol.?

Lenke til kommentar

Veldig god på lyd IMHO. Tja, har ikke testet så mange headset, kjører bare et porta pro for øyeblikket.

Ellers så støtter den det meste av formater, da også FLAC for den kvalitetsbevisste.. Samt equalizer med masse settings og effekter - uten at det trenger å gjøre lyden bedre :p 

http://www.gsmarena.com/samsung_i9000_galaxy_s-review-478p6.php -- Sitat: "Perfect audio quality"

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spørsmål ang gmail appen på telefonen. Jeg har satt opp to gmail kontoer der og lurer på hvor jeg styrer når den skal laste ned nye mails... Har hotmailkontoen satt opp i epost appen. der har jeg satt den til å sjekke etter mail hver time, men har ikke helt skjønt de synce - greiene med den dedikerte gmail appen.

dessuten: hotmail min i epost appen laster ned vedlegg, men gmail i den standard mailappen vil ikke laste inn vedleggene. men når jeg satt opp gmailen i gmail appen, så laster den inn vedlegg. anyone? ???

Lenke til kommentar

har nettop (for noen uker siden) kjøpt meg denne men har ikke hatt tid å utforske så alt for mye.. men er det noen "må ha" apps jeg burde laste ned?

har fått tak i lookout (antivirus og anti-theft greier) og advanced task killer, og noen andre tulleapps (FML widget og "notepad") samt facebook appen som sluker batteri men eneste måten å få uploade "live" bilder på til FB.. Bump kan jo være greit om man har venner med android.. men er det fler?

og hvorfor funker ikke gulesider appen og telefonselgervarsler appen, de er jo til android men går ikke an å legge de innpå.. annen versjon av android??

ellers ganske fornøyd med telefonen.. litt overkill på skjermen, vanskelig å håndtere med en hånd av og til, så kommer nok ikke til å kjøpe 4" senere :p

Lenke til kommentar

Veit ikke med gulesider-appen, men kan anbefale Truecaller. Funker fjell. Advanced task killer kan du bare avinstallere.. Facebook-appen slukte strøm i en tidligere versjon, så om du oppdaterer og slår av notifications bruker den ikke nevneverdig. Ikke min ihvertfall. Hmm.. Barcode scanner er kjekk. Så er det jo alt etter hva du har behov for.

Lenke til kommentar

K00l. Takk :) Bruke nemlig mobilen veldig mye til nettopp musikk. Derfor er dette viktig for meg.

*bruker

Har sammenlignet Galaxy S med iPhone 4 og HTC Desire, og ikke uventet så har både Galaxy S og Desire bedre lyd enn iPhone 4. Har 4 mp3 spillere liggende og slenge her, 1 iRiver med harddisk, en Sansa Clip og iPod Touch og iPod Shuffle forrige generasjon. Også her må Apple se seg slått på lydkvaliteten, synd de ikke prioriterer lyd også siden de klarer det strålende på design og brukervennlighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...