Gå til innhold

Kamptråd - Bolton vs Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

MEN's ratings

Van der Sar: Two world class first half saves from the elder statesman gave Reds platform for success 8

Neville: Wilshere gave him early questions but he answered them perfectly 7

Evans: First game since Carling Cup final but acquitted himself well against difficult strikers 7

Vidic: Aerially he was on top of everything that Bolton threw at United 8

Evra: Had his hands full with lively Korean Chung-Yong but did okay 7

Valencia: Had Samuel rattled at times and could have caused more damage 7

Fletcher: The young heart beat helped his older midfield colleagues with the graft 7

Scholes: Spread the ball well for Reds and made Bolton work 7

Nani: Saved his best contributions until late setting up for third and fourth goal 7

Giggs: Some intelligent passing when he was on the ball 7

Berbatov: Lone effort was frustrating one but was alert when needed late on 7

Subs:

Carrick (sub Scholes 72) Did okay 5

Gibson (sub Fletcher 80) First touch and his usual belter

Macheda (sub Giggs 84) One half shot 5

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde irritert meg grenseløst om Gibbo hadde satt den ballen over mål. Du gir ikke noe bra inntrykk når første touchen din på ballen ender 10 meter over mål. Fint at han scorte i hvert fall, men nå får han vel klippekort for de neste kampene, og ender opp titalls skudd over mål... :p

Lenke til kommentar

Lag---------------------Kamper---S------U-------T-------+............-......Poeng

Manchester United----32------23------3-------6-------76------25------72

Chelsea------------------32------22------5-------5-------82------29------71

Arsenal-------------------32------21------5-------6-------74------34------68

sånn :)

Endret av Speedfrog
Lenke til kommentar

VDS: 8, PL beste keeper, no doubt. Har to klasseredninger.

Evra: 6 Selger seg ofte, bidrar ikke så godt offensivt. Derimot får han god hjelp av Nani defensivt.

Vidic: 7,5 strålende

Evans: 7 veldig god på hode, men sliter noe med plasseringen.

Neville: 6.5 Sambevegelsen med Evans er ofte i ubalanse. Innlegg under pari.

Valencia: 6 usynlig og statisk store deler av kampen. Mye skyldes at Berba ligger så høyt at det blir lite rom for han å løpe i. Er ikke i posisjon denne kampen til å gjøre noe, ikke hans type kamp.

Fletcher: 5,5 flere grove feil som kunne straffet seg sentralt. Gjør en forglemmelig kamp.

Scholes: 6, skal fungere som et bindeledd fremover. Problemet er at Berba trekker for langt bak og Valencia ikke gjør særlig ut av seg. får ikke styrt spillet slik han vil offensivt. Men godkjent siden han tross alt styrer kampen slik at vi dominerer.

Giggs: 5.5, Er som Valencia ganske usynlig. Gjør det han skal, men helt tydelig ikke i form.

Nani: 8,5 gjør en god jobb defensivt idag. Offensivt er han i andre strålende. Men dette er heller ikke en kamp vinger skal brilijere med lite hjelp fra spisser og backer, likevel gjør han det. Styrketegn. MOTM.

Berbatov: 8. God sett utifra forutsetningene. lå dypt hele kampen å prøver å få til spill mot Nani og Valencia. Problemet er at uten en ekstra spiss helt på topp blir det en enkel jobb for motstanderforsvaret å stoppe slikt. 2 putte mål, noe som absolutt er godkjent. Hadde en avslutning i første som kun Berba kan. Hadde vært mål mot en dårligere keeper.

Lenke til kommentar
Mye skyldes at Berba ligger så høyt at det blir lite rom for han å løpe i.

Problemet er at Berba trekker for langt bak

øy, bestem deg a.

:D

Jeg mener jo selvfølgelig at han ligger for lavt, dermed får Valencia nesten en hel forsvarsfirers oppmerksomhet. Jævla cognac.

Lenke til kommentar

Hyrlen spiller på siste vers.

doomfuct.png

Men av erfaring redder han seg vel unna med en iddqd.

title-doom_guy.gif

Nei, dette var en trist lørdagskveld for mitt vedkommende. Småsyk og trøtt, så det blir vel senga om ikke lenge.

Idkfa, så går jeg ned guns blazing om du skjønner hvor jeg vil hen.

Men nå stikker jeg ut på byen å ser på det tragiske bylivet på årets kjipeste utedag.

Lenke til kommentar

Hva faen skjer med at hovedtråden er låst da?

Anyway, strålende kamp. Endelig litt høy effektivitet igjen.

For noen kamper vi har de kommende ukene.

Bayern, Chelsea, Bayern. Deretter blackburn og Tottenham borte. Eventuell semifinale før og etter tottenham- kampen mot Lyon eller Bordeaux. Så to greie kamper mot Stoke og Sunderland. Deretter eventuell CL. finale.

Vi er i knallform nå syntes jeg, men dette er store og vanskelige kamper jeg gruer meg til. Iaellefall de 3 kommende ligakampene. Tar vi minst 7 poeng på de tre kampene tror jeg vi vinner serien.

Lenke til kommentar

Ingen stor kamp synes jeg, og 4-0 reflekterer ikke helt kampforløpet. Bolton hadde flere gode sjanser til å utligne. Selvmålet er fint, men om han ikke hadde vært der hadde Valencia kommet bak han uansett, om han hadde skutt like bra er en annen sak :p Følte meg aldri trygg før 2-0 målet, da visste jeg vi kom til å vinne.

Sar: 8 BB, flere fantastiske redninger i dag, den ene burde være kandidat til årets redning. Holder oss på egenhånd inne i kampen når vi leder 1-0.

Neville: 6 Grei kamp. Ingen nevneverdige feil som jeg kan huske. Skuffende innlegg.

Evans: 6,5 Stort sett god, har et par uheldige involveringer

Vidic: 7,5 Solid

Evra: 6 Ikke helt Evra standard.

Valencia: 6 Usynlig, men jobbet greit defensivt. Trenger noen nye finter ...

Scholes: 6,5 Ålreit kamp av den gamle maestroen.

Giggs: 5 Ikke helt i kampform enda, men så glimt av det som bor i han. Tviler ikke et sekund på at han kommer tilbake til formen han var i på høsten.

Fletcher: 7 God som vanlig

Nani: 7,5 Overrasket mange i dag tror jeg med hvor mye han jobbet hjem, skapte en god del men rotet det også til en del ganger. Men han skaper mye på egenhånd, og får to fine assists, spesielt den siste er småpen.

Berbatov: 7,5 Touchen var ikke helt på topp i dag, uheldig å sklir når han har god mulighet til å score, men ender opp med to mål. Ser at han ikke er vant til å være alene på topp, men det kommer, håper vi.

Edit: Hvorfor er egentlig Red Café stengt? På grunn av Carew diskusjonen, eller spøkene om Robben?

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...