Old Game Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Game, hvordan har Nani vært i dag? Haha, please, akkurat som du ikke er eller har vært like kritisk som meg. Jeg gav opp Nani lenge etter deg. Nani var strålende i andre omgang når Bolton gikk i oppløsning. Jeg er fortsatt like skeptisk til portugiseren, men jeg noterer meg en meget god andre omgang på Nani i hjernebarken. Valencia derimot, i dag var han heeelt usynlig. Vds 9 MOTM (save of the season) Neville 7 Vidic 8 Evans 7 Evra 7 Nani 8+ Scholes 6 Fletcher 7 Giggs 6 Valencia 6- Berbatov 8 Endret 27. mars 2010 av Game Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Skal ikke akkurat være misfornøyd med det resultatet her nei, kanonbra! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Game, du skjønte vel at det var en spøk? Nani får ros fra meg i dag, to assister og en reletivt en god 2.omgang. Vidic viser også hva som bor i han og jeg mener at han må være verdens beste til å bryte spillet som forsvarspiller, helt fantastisk spiller. VDS er elsk, gidder ikke å si mer. Også greit at Berbatov noterte seg med to scoringer Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Hadde en fornemmelse av det ja, Raste. Oh yes, Vidic er soleklart den beste boks-stopperen i gamet. Han hadde Davies og Elmander så langt nede i lommene at det var flaut på deres vegne. Alt i alt en god helg, selv om Chelsea var litt FOR overbevisende mot Villa. Slår vi Chelsea hjemme om ei uke er vil meget godt posisjonert til de siste fem. Endret 27. mars 2010 av Game Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Game, hvordan har Nani vært i dag? Haha, please, akkurat som du ikke er eller har vært like kritisk som meg. Jeg gav opp Nani lenge etter deg. Nani var strålende i andre omgang når Bolton gikk i oppløsning. Jeg er fortsatt like skeptisk til portugiseren, men jeg noterer meg en meget god andre omgang på Nani i hjernebarken. Valencia derimot, i dag var han heeelt usynlig. Vds 9 MOTM (save of the season) Neville 7 Vidic 8 Evans 7 Evra 7 Nani 8+ Scholes 6 Fletcher 7 Giggs 6 Valencia 6- Berbatov 8 Berba 8!?!?! 4-5 kanskje.... utenom 2 bra mål, var han jo en bare støttepasser. Giggs var heller ikke noe brilliant idag... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Så det du sier er at mål ikke teller? Whut? Målene erj o geniale, han har flere avslutninger på mål, holder ballen i laget og løper som targetman. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Berbatov scoret to mål Lucky7, det trekker selvfølgelig opp og det må du forstå. Selfølgelig var han ikke så mye involvert over alt, men jeg syns det var generelt bra av Berbatov det å spille alene på topp og så score to. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 Berba var altfor dyp, men gjorde mye konstruktivt med ballen og var flink til å fylle på i boksen når United hadde trykk. Det har han ikke vært tidligere. To mål var heller ikke så gale, nei. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Deilig at vi tar sånne seire selv uten verdens beste spiss på topp. Godt for målforskjellen, spesielt med tanke på hva Chelsea har prestert i de siste kampene. Kampen mot nettopp Chelsea blir skummel nå. Tør nesten påstå at vinneren der vinner PL. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Nå har vi 51+ mål og Chelsea har 53+ mål Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Deilig at vi tar sånne seire selv uten verdens beste spiss på topp. Er det nå en Liverpool-supporter skal spørre om vi har kjøpt Torres? Angående spisser og ratinger, hvorfor skal Berba trekkes ned bare fordi han ikke gjorde noe annet enn å score to mål (er ikke enig i at han ikke gjorde noe annet, men om han faktisk hadde vært usynlig hele kampen)? Er ikke det å score to mål i en bra nok liksom? Samme gjelder Owen mot Wolfsburg. Han spilte som enslig spiss og laget spilte defensiv fotball. Likevel scorer han hat-trick, men etter kampen mener folk at han ikke var MoM. Skjønner ikke helt tankegangen til enkelte. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Å score mål er jo ganske viktig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Nettopp, og når man scorer to eller flere mål, fortjener man egentlig bedre enn 5/10. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Nettopp, og når man scorer to eller flere mål, fortjener man egentlig bedre enn 5/10. neppe, må se på resten kampen, ikke bare målene, selv om di var veldi bra ja Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Nettopp, og når man scorer to eller flere mål, fortjener man egentlig bedre enn 5/10. neppe, må se på resten kampen, ikke bare målene, selv om di var veldi bra ja Hvorfor det? Når man spiller sin rolle i angrepene som gir laget to mål så har man langt på vei vunnet kampen og da er jobben gjort Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Nydelig. 4-0 To mål av Berbatov. Nydelig av Nani på to mål 4-0 uten Rooney på banen. Arsenal uavgjort. Chelsea vant, men Drogba tok ikke innpå Rooney i toppscorer duellen. <--- Man må tenke positivt :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Drogba og Rooney hadde inngått en avtale at ingen av de skulle spille i dag. Hadde forresten ledd meg i hjel dersom noen hadde sagt at Chelsea/United kom til å score 11 mål uten både Drogba og Rooney i dag. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) 0-4 på Reebok er helt konge. Vi har slitt mye på den banen Vi er vel laget som har sluppet inn minst mål også nå. 4 mål mindre enn Chelsea og Spurs Var Villa som hadde den før dagens kamp..... Endret 27. mars 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Lag Kamper S U T + - Poeng Manchester United 32 23 3 6 76 25 72 Chelsea 32 22 5 5 82 29 71 Arsenal 32 21 5 6 74 34 68 Svarte... Går det an å få plassert tallene over hverandre i kolonner? Endret 27. mars 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå