Gå til innhold

Kamptråd - Bolton vs Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Game, hvordan har Nani vært i dag? :)

Haha, please, akkurat som du ikke er eller har vært like kritisk som meg. Jeg gav opp Nani lenge etter deg.

Nani var strålende i andre omgang når Bolton gikk i oppløsning. Jeg er fortsatt like skeptisk til portugiseren, men jeg noterer meg en meget god andre omgang på Nani i hjernebarken.

Valencia derimot, i dag var han heeelt usynlig.

Vds 9 MOTM (save of the season)

Neville 7

Vidic 8

Evans 7

Evra 7

Nani 8+

Scholes 6

Fletcher 7

Giggs 6

Valencia 6-

Berbatov 8

Endret av Game
Lenke til kommentar

Game, du skjønte vel at det var en spøk? :)

Nani får ros fra meg i dag, to assister og en reletivt en god 2.omgang. Vidic viser også hva som bor i han og jeg mener at han må være verdens beste til å bryte spillet som forsvarspiller, helt fantastisk spiller.

VDS er elsk, gidder ikke å si mer. Også greit at Berbatov noterte seg med to scoringer :)

Lenke til kommentar

Hadde en fornemmelse av det ja, Raste. Oh yes, Vidic er soleklart den beste boks-stopperen i gamet. Han hadde Davies og Elmander så langt nede i lommene at det var flaut på deres vegne.

Alt i alt en god helg, selv om Chelsea var litt FOR overbevisende mot Villa. Slår vi Chelsea hjemme om ei uke er vil meget godt posisjonert til de siste fem.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Game, hvordan har Nani vært i dag? :)

Haha, please, akkurat som du ikke er eller har vært like kritisk som meg. Jeg gav opp Nani lenge etter deg.

Nani var strålende i andre omgang når Bolton gikk i oppløsning. Jeg er fortsatt like skeptisk til portugiseren, men jeg noterer meg en meget god andre omgang på Nani i hjernebarken.

Valencia derimot, i dag var han heeelt usynlig.

Vds 9 MOTM (save of the season)

Neville 7

Vidic 8

Evans 7

Evra 7

Nani 8+

Scholes 6

Fletcher 7

Giggs 6

Valencia 6-

Berbatov 8

Berba 8!?!?! 4-5 kanskje.... utenom 2 bra mål, var han jo en bare støttepasser.

Giggs var heller ikke noe brilliant idag...

Lenke til kommentar

Berbatov scoret to mål Lucky7, det trekker selvfølgelig opp og det må du forstå. Selfølgelig var han ikke så mye involvert over alt, men jeg syns det var generelt bra av Berbatov det å spille alene på topp og så score to.

Lenke til kommentar

Deilig at vi tar sånne seire selv uten verdens beste spiss på topp.

Er det nå en Liverpool-supporter skal spørre om vi har kjøpt Torres?

Angående spisser og ratinger, hvorfor skal Berba trekkes ned bare fordi han ikke gjorde noe annet enn å score to mål (er ikke enig i at han ikke gjorde noe annet, men om han faktisk hadde vært usynlig hele kampen)? Er ikke det å score to mål i en bra nok liksom? Samme gjelder Owen mot Wolfsburg. Han spilte som enslig spiss og laget spilte defensiv fotball. Likevel scorer han hat-trick, men etter kampen mener folk at han ikke var MoM. Skjønner ikke helt tankegangen til enkelte.

Lenke til kommentar

Nettopp, og når man scorer to eller flere mål, fortjener man egentlig bedre enn 5/10.

neppe, må se på resten kampen, ikke bare målene, selv om di var veldi bra ja

Hvorfor det?

Når man spiller sin rolle i angrepene som gir laget to mål så har man langt på vei vunnet kampen og da er jobben gjort

Lenke til kommentar

0-4 på Reebok er helt konge. Vi har slitt mye på den banen

Vi er vel laget som har sluppet inn minst mål også nå. 4 mål mindre enn Chelsea og Spurs

Var Villa som hadde den før dagens kamp..... :)

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Lag Kamper S U T + - Poeng

Manchester United 32 23 3 6 76 25 72

Chelsea 32 22 5 5 82 29 71

Arsenal 32 21 5 6 74 34 68

Svarte... Går det an å få plassert tallene over hverandre i kolonner?

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...