Gå til innhold

Kamptråd - Bolton vs Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, elsker når SAF gir dommerne i PL hårfønere. Legger ved noen bemerkelser:

Berbatov ligger altfor lavt i banen, dernest som vanlig, men gjør veldig mye konstruktivt med kula. Pluss i margen etter førsteomgang, selv om jeg intenst misliker hans negative kroppsspråk.

Nani er dårligere enn Own Goal.

Giggs og Valencia er usynlige. Scholes må også mer på kula.

VDS er fortsatt i verdenseliten

Ellers en nokså svak omgang, der vi har marginer som leder. Hva i huleste var det Samuel tenkte på når han upresset sende ballen i egen kasse?

Fortsetter 2.omgangen slik avgir vi poeng. Vi trenger mer bevegelse og tempo på ballen.

Lenke til kommentar

Ser ikke helt hva dommeren skulle ha gjort galt der? Er ingen regel om at man må vente på keeper osv før man tar cornere, eller på dommerens fløyte heller..

Feil idømt frispark mot Vidic

pluss flere andre ulogiske dømminger, ellers spiller vi 4-6-0 hvor er spissen vår? :hmm:

Tar seg en røyk på sidelinja tenker jeg? :p

Lenke til kommentar

Haha, elsker når SAF gir dommerne i PL hårfønere. Legger ved noen bemerkelser:

Berbatov ligger altfor lavt i banen, dernest som vanlig, men gjør veldig mye konstruktivt med kula. Pluss i margen etter førsteomgang, selv om jeg intenst misliker hans negative kroppsspråk.

Nani er dårligere enn Own Goal.

Giggs og Valencia er usynlige. Scholes må også mer på kula.

VDS er fortsatt i verdenseliten

Ellers en nokså svak omgang, der vi har marginer som leder. Hva i huleste var det Samuel tenkte på når han upresset sende ballen i egen kasse?

Fortsetter 2.omgangen slik avgir vi poeng. Vi trenger mer bevegelse og tempo på ballen.

Jeg syns ikke Nani har vært dårlig, syns egentlig det stikk motsatte, Valencia--- VENSTREBEINET DITT VIRKER!!

utenom VDS Nani å litt scholes, er resten labert, mer fart vil jeg ha i neste omgang

Ser ikke helt hva dommeren skulle ha gjort galt der? Er ingen regel om at man må vente på keeper osv før man tar cornere, eller på dommerens fløyte heller..

Feil idømt frispark mot Vidic

pluss flere andre ulogiske dømminger, ellers spiller vi 4-6-0 hvor er spissen vår? :hmm:

Tar seg en røyk på sidelinja tenker jeg? :p

HAHA, den satt !! :rofl:

Lenke til kommentar

Rå kamp! Mye lettere enn jeg hadde antatt på forhånd. Nani viser klasse, Berba fortsetter å score i de kampene han starter. Holder i tillegg nullen.

Hvilte en del spillere, likevel overbeviser vi. Bayern burde passe seg på tirsdag. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...