Gå til innhold

Kamptråd - Bolton vs Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Det er vel nesten Vinn eller forsvinn idag?

Spørs hva Chelsea og Arsenal gjør tidligere på dagen. Men vi har absolutt ikke mulighet til å tape, for da kan det fort slå lufta ut av spillerne, og dermed taper vi mot Bayern. Det beste er å ta tre poeng, rett og slett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel nesten Vinn eller forsvinn idag?

På hvilken måte?

Dersom Chelsea og Arsenal vinner og vi taper, vil vi være bak dem. Selv om vi har hjemmekamp mot Chelsea, er det ingen gunstig posisjon å være i. Arsenal kan fort finne på å vinne alle de sju siste kampene, og da har vi tapt ligaen.

Lenke til kommentar

veldi enkelt, om vi taper idag, å Chelsea vinner resten, er dem seriemestere :D

eller er jeg helt offside?

Men det er på ingen måte sikkert. Veldig tvilsomt vil jeg heller si

Slik jeg tolker "vinn eller forsvinn" så er det umulig å ta ligaen om vi ikke vinner i dag

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Jeg kan godt se for meg at Rooney starter på benken i dag. Vi skal til Tyskland på Tirsdag og har vel Chelsea helga etter det.

På en annen side så har vi ikke spilt så mye i det siste

Bolton borte, Bayern borte og Chelsea hjemme. Dette er en viktig uke.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Tidlig blåmandag eventuelt dommedag. Sjeldent følt meg verre, men lurer på om jeg drar nedover til puben nå snart. Kan ikke godta noe annet enn seier her, uansett hva statestikken sier. Har mine forhåpninger om at Villa viser seg fra sin verste/beste side i dag. For et møkkalag. Personlig orker jeg ikke tenke på å spille med dem på FIFA engang.

B'ham er sterke hjemme. Villa er et kynisk dritlag som kunne drept underholdningsverdien i Lingerie Football League.

QTF.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...