Latias Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Det er vel nesten Vinn eller forsvinn idag? Spørs hva Chelsea og Arsenal gjør tidligere på dagen. Men vi har absolutt ikke mulighet til å tape, for da kan det fort slå lufta ut av spillerne, og dermed taper vi mot Bayern. Det beste er å ta tre poeng, rett og slett. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 For å si det veldi enkelt, hvis vi skal være sikre på å vinne serien er det rett å slett bare å vinne resten av kampene Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Det er vel nesten Vinn eller forsvinn idag? På hvilken måte? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 veldi enkelt, om vi taper idag, å Chelsea vinner resten, er dem seriemestere eller er jeg helt offside? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Det er vel nesten Vinn eller forsvinn idag? På hvilken måte? Dersom Chelsea og Arsenal vinner og vi taper, vil vi være bak dem. Selv om vi har hjemmekamp mot Chelsea, er det ingen gunstig posisjon å være i. Arsenal kan fort finne på å vinne alle de sju siste kampene, og da har vi tapt ligaen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 Alle kamper er vinn eller forsvinn herfra og inn. Jeg spår en jevn affære der Bolton vinner 1-0. Er bombesikker på tap om Berba spiller enslig spiss og det tror han gjør... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) veldi enkelt, om vi taper idag, å Chelsea vinner resten, er dem seriemestere eller er jeg helt offside? Men det er på ingen måte sikkert. Veldig tvilsomt vil jeg heller si Slik jeg tolker "vinn eller forsvinn" så er det umulig å ta ligaen om vi ikke vinner i dag Endret 27. mars 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Er bombesikker på tap om Berba spiller enslig spiss og det tror han gjør... hvorfor skulle Berbatov spille enslig spiss når Rooney er frisk ? Endret 27. mars 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Er bombesikker på tap om Berba spiller enslig spiss og det tror han gjør... hvorfor skulle berbatov spille enslig spiss når rooney er frisk ? For at Rooney skal få litt hvile. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Har jo kamp mot Bayern om noen dager, så han kan trenge hvile. Men på en annen side, han har hvilt i en snau uke. Jeg vil ha Rooney fra start. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 ja,men denne kampen er jo viktig også Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Jeg kan godt se for meg at Rooney starter på benken i dag. Vi skal til Tyskland på Tirsdag og har vel Chelsea helga etter det. På en annen side så har vi ikke spilt så mye i det siste Bolton borte, Bayern borte og Chelsea hjemme. Dette er en viktig uke. Endret 27. mars 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 ja,men denne kampen er jo viktig også Det er sant, men slenge han sitter på benken er det greit. Går det ikke så er det bare å få ham inn. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Vi skulle ha hatt Owen til disse kampene Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 ja, men vi kan jo alltids bruker Macheda Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Vi skulle ha hatt Owen til disse kampene Haha, hadde helt glemt at Owen var United-spiller.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Hadde vært gøy å sett Diouf i dag? Men lite sannsynlig Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Owen har da gjort det bra i Tyskland han Hadde vært gøy å sett Diouf i dag? Men lite sannsynlig 0-0 med 15 min igjen så kommer han tenker jeg Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Er det for mye å håpe på poengtap både på Arsenal og Villa? B'ham er sterke hjemme. Villa er et kynisk dritlag som kunne drept underholdningsverdien i Lingerie Football League. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Tidlig blåmandag eventuelt dommedag. Sjeldent følt meg verre, men lurer på om jeg drar nedover til puben nå snart. Kan ikke godta noe annet enn seier her, uansett hva statestikken sier. Har mine forhåpninger om at Villa viser seg fra sin verste/beste side i dag. For et møkkalag. Personlig orker jeg ikke tenke på å spille med dem på FIFA engang. B'ham er sterke hjemme. Villa er et kynisk dritlag som kunne drept underholdningsverdien i Lingerie Football League. QTF. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå