netted Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg mener å ha lest om noen tver som kommer med denne funksjonen, noen som har hørt om det? Link? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Panasonic G20 skal ha denne funksjonen. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg har også hørt om TV-er med innebygd harddisk. Men dersom du finner en TV som tar opp til minnepenn eller en USB-disk, ikke regn med at opptakene du gjør vil være avspillbare på PC, annen TV eller medieavspiller. De som sitter med opphavsrettene for TV-programmer og filmer godtar ikke sånt. Lenke til kommentar
netted Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg har også hørt om TV-er med innebygd harddisk. Men dersom du finner en TV som tar opp til minnepenn eller en USB-disk, ikke regn med at opptakene du gjør vil være avspillbare på PC, annen TV eller medieavspiller. De som sitter med opphavsrettene for TV-programmer og filmer godtar ikke sånt. Hva med en separat opptaker med dvdbrenner? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Da har du analog tilkobling. Den DVD'en blir ikke en eksakt kopi av det utsendte programmet. Det er digital kopiering de ikke godtar. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Både Panasonic og Samsung har harddiskopptak via USB-inngang på de fleste 2010-modellene. Lenke til kommentar
netted Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Hvis noen har linker\ produktnr, hadde det vert fint. SAMSUNG lanserer også en fjernkontroll som fungerer som TV, opptak av TV-programmer rett på USB-minne og TV-er som er klare for satellittmottak. http://www.samsung.com/no/news/newsPreviewRead.do?news_seq=16635 Tv med satelittuner, hvem hvilket?? Endret 24. mars 2010 av netted Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg mener å ha lest om noen tver som kommer med denne funksjonen, noen som har hørt om det? Link? Her f.eks. Lenke til kommentar
netted Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg mener å ha lest om noen tver som kommer med denne funksjonen, noen som har hørt om det? Link? Her f.eks. har du en harddisk på 2 terrabyte kan du bruke hele harddisken om du ønsker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå