Jo Are Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hei Jeg lurer på om det er mulig å bruke mus og tastatur i alle spill på PS3, tenker da spesielt på FPS spill. Eventuelt finnes det en liste over spill som støtter dette? Takker for svar Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 I de fleste spill kan man ikke bruke mus og tastatur, ville jo vært juks og Men det fins jo alternativer som Frag FX da. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Frag FX, kan man bruke den i alle spill? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Frag FX emulerer en vanlig PS3 kontroller så alle spill som bruker en PS3 kontroller (men ikke bruker sixaxis teknologien) vil fungere. Men jeg er ganske sikker på at FragFX er ubrukelig i FIFA. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Vil bare legge til at fragFX eler tilsvarende ikke er fullgode erstattere. Lenke til kommentar
FlatBeat Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg har en FragFX. Den fungerer veldig bra i endel spill, men andre spill er den helt ubrukelig. Da jeg kjøpte den brukte jeg den i Battlefield: Bad Company (1) og UT3: her fungerte den upåklagelig, og gjorde meg til en bedre spiller enn med den vanlige håndkontrolleren. (UT3 har jo visstnok støtte for vanlig mus og tastatur også, men jeg har ikke prøvd dette...) På Half-Life 2 (Orange box) som egentlig er et spill som er portet fra PC, var denne kontrolleren nesten ubrukelig. Virker som de har gjort endel for å få kontrollene i spillet mer brukbare for dualshock. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå