Sammeh Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Heisann godtfolk, For et par uker siden fikk jeg det for meg at jeg skulle begynne å lage digital kunst i Photoshop. Helst skulle det være bilder jeg laget fra hodet. Det begynte med at jeg laget et par illustrasjoner til noen av favoritthistoriene fra Stephen King. Ettersom Deviant Art er så enormt stort er det vanskelig å få folk til å kommentere på det jeg har laget. Ønsket mitt er altså at dere som gidder gir meg litt tilbakemeldinger på hva dere synes Alt jeg har laget og kommer til å lage ligger på min DA-profil Lenke til kommentar
Siam Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Synes det var ganske bra til å bli laget i photoshop. Ville heller brukt Illustrator til selve tegningen også kan du heller fargelegge i photoshop. Men er jo smak og behag Lenke til kommentar
Sammeh Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Takk for svar, Siam Egentlig så tror jeg de fleste som tegner concept art så og si bruker photoshop på hele jobben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå