maradona Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Klønete formulert emnetittel, men finnes det en internettside hvor man kan stemme frem filmer som man gjør på feks imdb, og få fram en topp og bunnliste samt litt statitisk rundt hvem som har stemt hva, og kun telle stemmer fra en spesiell gruppe mennesker, feks bare vennene dine? Endret 23. mars 2010 av maradona Lenke til kommentar
Njormann Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg vet ikke om noen, men det hørtes interessant ut. Post link her om du finner en slik side Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Uten å vedde ei krone på det, så mener jeg å huske at The Auteurs har en slik vennefunksjon. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Listal er det perfekte stedet til det. Der kan man lage egne favorittlister, stemme på filmer osv. Kan også se hva dine venner har stemt på filmer. Kan også legge inn dvd samlingen om det ønskes. Eksempel på å se hva friends har votet på 1 spesiell film: Eller så kan du trykke på "sist sette" i signaturen min og sjekke hva jeg har ratet i det siste. (som ett eksempel da så klart). Endret 4. april 2010 av Mr. BadSmile Lenke til kommentar
maradona Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Jøss, takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå