Castman Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Skal vise bilen til godkjenning hos BT imorgen. Kjører bilen på henger til mitt lokale vegvesen. Noem ting jeg bør være oppmerksom på eller noen ting jeg bør huske? noen som har huskeliste eller lignende? takker for svar folkens Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Dette burde du vel strengt tatt undersøkt litt før 24 timer før bilen skal registeres? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Bilen må være helt original, og du må ha vognkort, og helst servicehistorikk i orden om den er litt eldre. Ved import forekommer det iblant juksing med kilometerstanden, og har du ikke dokumentasjon på at den er riktig, kan de få mistanke om triksing, og prøvekjører bilen for å kjenne etter om alt virker bra i interiør og elektronikk. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hvis dette er en høyrerattet bil, så må du også bytte frontlyktene bla, men det er vel kanskje en vanstrerattet bil.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå