Needjake2 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Hei siden det ikke kommer en utgave i butikkene av Dragon age: awakening. Går det ann å bestille det fra amazon og spille det på ps3 her hjemme? http://www.amazon.com/Dragon-Age-Origins-Awakening-Playstation-3/dp/B0032LTVX6/ref=pd_ecc_rvi_cart_1 Endret 23. mars 2010 av Needjake2 Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Er dette en expansion som krever det opprinnelige spillet ? I såfall er det sannsynlig at Dragon Age spillet ditt også må være amerikansk for at det skal fungere. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg ser nå at spillet ikke krever at du har orginalen, men hvis du ønsker å forsette med karakterer lagd i det orginale spillet så tipper jeg også at spillene må komme ifra samme sone. (Men jeg kan ta feil.) Lenke til kommentar
Needjake2 Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Hmmm jeg vet ikke helt. Har lyst til å ha spillet på disc så får kikke litt videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå