Gå til innhold

Battlefield 1942 lagger konstant!


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt BF siden det kom ut (kjøpt), og da spillte jeg det på min gamle P4 1,4 GHz og nVidia GeForce2 32MB med 512 Ram, gikk det nesten glatt.

 

Men nå har jeg oppgradert (se signatur) og forventet at det skulle gå glatt.

Men det lagger noe j****g, hele tiden!

Jeg har lastet ned de nyeste skjermdriverne, DirectX 9 og ingen ting hjelper.

 

Så jeg blir høyest takknemmelig om noen vet hva som er galt.

(bruker win XP pro eng)

:shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skyldes simpelheten at du har et elendig grafikk kort. MX serien generelt er mye bedre på 2D applikasjoner enn 3D applikasjoner. Det kortet du har nå er ikke spesielt mye bedre enn et Geforce 2 ti kort med 64 MB minne. Kjøp deg heller et Radeon 9700 Pro da dette er relativt billig for tiden, så har du også et grafikk kort som vil holde en stund fremover.

Lenke til kommentar
(...)Kjøp deg heller et Radeon 9700 Pro da dette er relativt billig for tiden, så har du også et grafikk kort som vil holde en stund fremover.

 

Alt er relativt ja, 3000 kr for et skjermkort er kanskje billig for noen.

 

Skal du ha et fremtidsrettet kort som f.eks vil kunne dra HL 2 bra er 9700-kort gode valg. Imidlertid er det mer enn nok med et 9500 PRO-kort til BF1942, det flyter perfekt i 1280x1024.

 

9700 non-PRO har i likhet med 9500 PRO et godt forhold mellom pris og ytelse.

Lenke til kommentar
Den er like dårlig som det du har fra før  :roll:

Gå for et ATi Radeon 9500pro eller 9700 non pro

 

For hvis du ønsker å spille det spillet uten at det hakker, er du nødt til å bruke litt mer penger ...

 

jeg kjørte bf helt glatt med mitt gamle fx 5200 og 2,6 ghz

 

scora 3200 i 3d mark 2003 og med det...og 3000 er ikke akkurat billig..

Lenke til kommentar
Den er like dårlig som det du har fra før  :roll:

Gå for et ATi Radeon 9500pro eller 9700 non pro

 

For hvis du ønsker å spille det spillet uten at det hakker, er du nødt til å bruke litt mer penger ...

jeg kjørte bf helt glatt med mitt gamle fx 5200 og 2,6 ghz

 

scora 3200 i 3d mark 2003 og med det...og 3000 er ikke akkurat billig..

Hvordan kan det ha seg at med dette oppsettet fikk hw.no disse resultatene med et GeForce FX 5600

Pentium 4 2.8 GHz

ASUS P4PE (i845PE)

Corsair TWINX 512-3200LL

 

3dmark03.gif

Hvordan klarte du med tregere prosessor og 5200 og slå den scoren :roll:

Jeg er veldig skeptisk til det utsagnet ditt ...

Lenke til kommentar

Det at det lagger er et tegn fra gud. Et tegn som forteller deg at du ikke skal spille bf42. Og grunnen til det er at det spillet STINKER !!!!! Det er så bedritent at jeg skjønner ikke at noen gidder å spille den møkka idet hele tatt.

 

Og du når det er sagt. Jeg har kjørt det heeeelt prikkfritt på et ti42 kort så du MÅ vel ikke ha det dyreste og feteste. Spesielt ikke når du skal spille det sureste og kjipeste :lol:

Lenke til kommentar

BF er jo konge da!

Må være et av de beste spillene jeg har spillt, etter Halo så klart, men jeg får ikke til å bli lei av det. Spillt det siden det kom ut, fortsatt like gøy.

Spesiellt på LAN når jeg ligger på panseret på willy, noen andre kjører og leker jackass! Og alle de råe mod'ene som kommer, vi har jo Eve Of Destruction og Desert Combat for å nevne noen, Interstate 82' kommer til å bli digg, med alle bilene og banene.

GO ON bf 42'!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...