norbat Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Ny versjon av Avira Antivir er klar til nedlasting. Nye funksjoner: -Adferdsbasert beskyttelse med AntiVir Proactiv -Forbedret sikkerhet, knyttet til sky-basert beskyttelse -Generisk reparasjon av registerdata og infiserte filer -Hurtiginstallasjonen, gjennomsiktige brukergrensesnittet, slide-up virus informasjon med ett- klikk rensefunksjon -Utvidet foreldrekontroll i Avira AntiVir Suite, inkludert kontroll over surfetider. Avira Antivir Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Ville testet ut denne, om den lot seg installere. (Windows update kjører ikke på PCen) Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Hehe virker som om de har fiksa mye gitt Siste søk med gamle avira ga null treff. men nå er jeg oppe i 16 og har bare scannet 12% Dog når jeg tenker meg om så tror jeg det er ting jeg har lasta ned med vilje Endret 24. mars 2010 av Submit Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Ny versjon av Avira Antivir er klar til nedlasting. Nye funksjoner: -Adferdsbasert beskyttelse med AntiVir Proactiv -Forbedret sikkerhet, knyttet til sky-basert beskyttelse -Generisk reparasjon av registerdata og infiserte filer -Hurtiginstallasjonen, gjennomsiktige brukergrensesnittet, slide-up virus informasjon med ett- klikk rensefunksjon -Utvidet foreldrekontroll i Avira AntiVir Suite, inkludert kontroll over surfetider. Avira Antivir Sounds god har brukt Avira i 2år nå veldig fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå